3. marec 2010

Živela heteroseksualna družina

Kategorije: Moj pogled na družbo | avtor: katarina

nasilni mož

 

Komentar sledi.

Lahko komentiraš ali pustiš trackback iz svoje strani. RSS 2.0

Št. komentarjev: 25

  1. kinky tone pravi:

    Sam’ na guob’c!

    3. marec 2010 ob 08:08

  2. Mikavna pravi:

    Take družine bi bilo treba prepovedati.. edina zahteva bi morala biti ljubezen in nič drugega

    3. marec 2010 ob 10:10

  3. katarina pravi:

    to sem objavila zato, ker še nisem zasledila, da bi se v homoseksualni družini dogajalo kaj takega. pa glede na to koliko prahu spet dviga družinski zakonik … naj se ve, kako zdrave in prijetne so heteroseksualne družine.

    3. marec 2010 ob 10:19

  4. Andrej pravi:

    Nič novega, žal slovenska klasika. Ampak ne vidim dokaza, da bi bil delež nasilnežev med homoseksualci kaj manjši kot med ostalimi, zato se sprašujem kakšno zvezo ima tole z aktualno debato o pravici istospolnih parov do posvojitve otrok.

    3. marec 2010 ob 10:36

  5. katarina pravi:

    Andrej: homoseksualna skupnost bi naj bila škodljiva za otroka. :) si kdaj v kroniki bral, da sta dva homoseksualca počela kaj takega kot je zgoraj opisano? ali vsaj kaj približnega? jaz ne poznam nobenega primera družine dveh homoseksualcev, ki bi prišla zaradi nasilja v javnost. hmmm ….

    3. marec 2010 ob 12:21

  6. Anja pravi:

    Kolk jaz vem homoseksualnih družin uradno ni in iz tega sledi, da pač ne morejo poročati o nasilju v njih.

    3. marec 2010 ob 12:27

  7. katarina pravi:

    imamo pa HOMOSEKSUALNE SKUPNOSTI, tako kot izvenzakosnke skupnosti. ne vidim prav nobene razlike med homoseksaulno in heteroseksualno IZVENZAKONSKO SKUPNOSTJO. :) ))

    3. marec 2010 ob 12:36

  8. darjeeling pravi:

    he he, fajn naslov :)

    3. marec 2010 ob 13:43

  9. Andrej pravi:

    Razprava o pravicah istospolnih parov do posvojitve je brezplodna (pa pustimo ob strani, da gre pravzaprav za pravice otrok in ne za pravice do otrok), ker jo OBA politična pola zlorabljata za nabiranje točk. Škoda, ker se vsi strinjamo, da je sedanji zakon pomanjkljiv, novi pa je 99% sprejemljiv za vse. Namesto da bi dva sporna člena pustili za boljše čase, bo levica izsilila sprejetje kompletnega zakona, desnica pa bo izsilila referendum, na katerem bo zakon padel. Ima to smisel?

    3. marec 2010 ob 14:47

  10. Gaj pravi:

    Katarina: “to sem objavila zato, ker še nisem zasledila, da bi se v homoseksualni družini dogajalo kaj takega. pa glede na to koliko prahu spet dviga družinski zakonik … naj se ve, kako zdrave in prijetne so heteroseksualne družine”

    Pa saj ne morem verjet. Koliko pa mediji poročajo o homoseksualnih skupnostih? Koliko pa jih sploh je?
    Ti po objavi v medijih sklepaš o nasilju v določeni skupnosti? Pa te vprašam, koliko misliš je bilo objavljenih člankov o nasilju v družini pred 50 ali 100 leti? Ali misliš, da to odraža koliko je bilo nasila v družinah, da ga je bilo tako malo?

    Ne verjamem da bi bilo nasilja med homosexualnimi partnerji kaj manj ali več kot med heterosexualnimi. Da seveda je nasilja veliko manj nad otroki v homosexualnih skupnostih. Samo koliko homosexualnih skupnosti pa ima otroke? Bi bilo pa res tragično, da bi v teh nekaj primerov
    (v Sloveniji) bili tudi taki, ki bi zganjali naslije nad otroki (pa čeprav se slišal za en primer, vendar ne vem če je resničen).
    Če bi bile homosexualne skupnosti z otroki tako pogoste kot so heterosexualne mislim da ne bi bilo velikega ostopanja v nasilju.

    Katarina, na tak način delat reklamo za posvojitev otrok v homosexualne skupnosti je totalno bolano.

    Zakaj se pa voziš z avtom, saj je vendar polno možnosti da se ubiješ (glej medije), hodi raje peš je vseeno manj možnosti da se ti kaj zgodi, sicer so pa žicnice baje najbolj varen transport :)

    3. marec 2010 ob 15:36

  11. seamus pravi:

    Se strinjam z Andrejem – to, kar si pripopala gor ni noben dokaz v smislu, da je homoseksualna družina/skupnost/karkoli manj nasilna. Enostavno ne morš primerjat tega, ker kot je rečeno tega ni oz. je tega relativno malo.

    Je samo dokaz, da nasilje je!

    3. marec 2010 ob 22:23

  12. katarina pravi:

    v bistvu, ljudje, sem dala tole gor zato, ker …
    kolikokrat je že bilo rečeno, da je seks v zakonu zakonska dolžnost, da se kao posilstva v zakonu ne morejo zgodit. to me je pri tem članku najbolj fasciniralo. in spet … moškemu je bila ravno kazen za ta delikt zmanjšana zato ker … trdo dela. :) )) ne znam si predstalvjati povezave med “trdim delom” in posilstvom. mar to pomeni, da lahko moški, ki trdo dela posiljuje? to je ena od stvari, ki so me tukaj najbolj šokirale.
    ta objava kot taka pa nima veze s homoseksualnimi družinami.

    4. marec 2010 ob 07:29

  13. Gaj pravi:

    Torej si dala napačen naslov objave?

    Drugače pa imam občutek, da se zagovorniki homoseksualnih parov poslužujejo istih metod (diskreditacija heterosexualnih družin) kot se jih poslužujejo zagovorniki heterosexualnih parov.
    Torej se že tuki vidi, da niso nič boljši, le zakaj bi bili kaj boljši glede nasilja nad otroci?

    4. marec 2010 ob 08:18

  14. katarina pravi:

    Gaj: naslov ne pomeni ničesar. je splošen in večumen. :) vska človek ga po svoje dojame. je pa zanimivo ja, da ali nihče ni res zbrano prebral članka ali pa se nobenemu razen meni ne zdni nič spornega v njem.

    4. marec 2010 ob 08:49

  15. Gaj pravi:

    Olala pa še kako je pomemben naslov in pomeni v tej tvoji objavi skaraj vse :) (mislim da ti to dobro veš).
    Zakaj? Zato kot si že ti napisala, da noben ni zbrano prebral članka. Jaz priznam ga sploh nisem.
    Drugače imaš pa seveda prav res ali lahko moški, ki pije, ki trdo dela posiljuje (ženo). Res ne razumem te logike sodišča.

    Vendar še vedno trdim, da je naslov napačen in zavaja. Danes je naslov pomemben več kot vsa vsebina (gles Slovenske novive itd). Žal.

    4. marec 2010 ob 09:50

  16. katarina pravi:

    :) Gaj, zaradi naslova si odprl ta post. tvoja napaka je, da si površen in nisi prebral posta. :) sem ti jaz kriva, če si se zaletel samo v naslov? :) )

    4. marec 2010 ob 10:32

  17. Gaj pravi:

    Ja priznam svojo napako. Zanima pa me, zakaj si dala tak naslov?
    Si mogoče hotela ti poudarit v naslovu kaj drugega kot si potem obrazložila v komentarju?

    4. marec 2010 ob 10:42

  18. katarina pravi:

    naslov naj bi imel ciničen prizvok, to je prv. kot drugo opisuje “klasično” sestavljeno družino. kot tretje pa sem prepričana, da je v veliko družinah prisotno tovrstno nasilje, ki se ne kaznuje in ne izpostavlja. torej posiljevanje znotraj partnerske zveze. pika.

    4. marec 2010 ob 10:46

  19. Gaj pravi:

    Ti pa res nikoli ne priznaš svoje napake, kaj :) .

    Misliš da posiljevanja znotraj homoseksualne skupnosti ni?

    Zakaj nisi dala naslov posiljevanje partnerjev, ali posiljevanje v zakonski skpunosti ipd

    4. marec 2010 ob 11:00

  20. katarina pravi:

    ker potem ti najbrž ne bi kliknil gor. tako pa si. :) če bom smatrala da je napaka, bom popravila naslov.

    4. marec 2010 ob 11:06

  21. Gaj pravi:

    ha ha ne moreš iz svoje kože:)
    Jaz preberem (vsaj bežno) tudi druge tvoje prispevke
    (novejše) ne glede na naslov.

    Drugače pa naj bi naslov povzemal vsebino članka ali njegovo sporočilo, ne pa zavajal. No mogoče pa jaz to narobe razumem.

    Da in res me moti, Katarina, ker imam občutek da se približuješ tistim, ki hočejo povezati heterosexualno sružino z nasiljem in to kar na splošno.

    4. marec 2010 ob 11:29

  22. katarina pravi:

    glede na to, da je HETEROSEKSUALNA družina prevladujoči tip jo z lahkoto povežem z nasiljem v družini. :) )) drugače pa … od 1500 postov ni noben tak, ki bi imel v naslovu nekaj, v vsebini pa nekaj čisto drugega. v tej postu manjka moj komentar spodaj, a piše, da komentar sledi. zdaj ga očitno sploh ne bo treba napisat, ker sem že napisala poatno objavljenega članka. ali naj vseeno jo, da bo jasno, da post nima veze s homoseksualnimi družinami.

    nasilje na splošno v družinah je. pa če ne fizično, je pa tisto bolj sofisticirano – psihično. zadnje v vrsti je “kot za ohlajanje in premišljevanje”, odhod v svojo sobo in hlajenje jeze, odvzem najljubše igrače kot kazen za neubogljivost … tovrstno nasilje mi gre na bruhanje. in hvala bogu, da sta moji hčeri še najstnici.

    4. marec 2010 ob 11:52

  23. WildWind pravi:

    hmmm….no, če je cena za heterseksualno družino batine skozi 6 let, hvala lepa, raje izberem enostarševsko :) ….ups, pa saj smo enostarševska ;)

    Pravijo da ko je je žena prvič tepena je reva, ko je drugič mora razmislit, če je tepena še tretjič, pa je bila še premalo tepena….(da nau pomote isto velja, če roko dvigne ženska pa ni važno ali gre za homo ali hetero družino)

    Jaz si ne delam utvar, da nasilja v homo družinah ni in da takšne družine ne bodo razpadale…

    šele na dolgi rok se bo pokazalo (verjamem), da bodo sodišča tudi z njimi imela težave in da borbe okoli otrok ne bodo nič manj boleče in grozljive za otroke……ups…ampak ta zakon baje ščiti otroke (no, to pa je že snov za kakšno drugo temo)…..

    4. marec 2010 ob 13:54

  24. alenkapi pravi:

    “Pravijo da ko je je žena prvič tepena je reva, ko je drugič mora razmislit, če je tepena še tretjič, pa je bila še premalo tepena….(da nau pomote isto velja, če roko dvigne ženska pa ni važno ali gre za homo ali hetero družino)”

    se popolnoma strinjam, sploh pa to, da ženska gleda dolga leta kako njen dec pretepa otroka buhuhu……..men bi se strgal

    Homoseksualci in otroci-zadnjič je bil v Nedelu intervju z lezbikama, ki imata sina, katerega je rodila ena od njiju. Oče tega otroka je njun kolega-gej. In sta na dolgo in široko razlagali kako je to vse naravno in da onidve pač navajata otroka na to, da ima dve mamici. Tudi v vrtcu bo menda ponosno povedal, da ima dve mamici. Meni je to bolano do konca. Mama je pač ena sama, vedno bila in vedno bo.

    5. marec 2010 ob 11:31

  25. Mac pravi:

    Iz naše “folklore” nasilja he, he:

    Tri prijateljice: Londončanka, Parižanka in Fata – sedijo pri kavici.

    Pogovarjajo se o možeh, kako so leni in doma nič ne pomagajo.
    Sklenejo, da jih bodo naučile kozjih molitvic in se zmenijo, da se čez
    dva tedna spet dobijo in poročajo o uspehih.

    Londončanka – prvi dan nisem videla še nič, drugi dan tudi ne, tretji
    dan sem pa že videla, kako obeša štumfe, ki jih je sam opral.”

    Parižanka – “Pri meni je bilo podobno. Pierru sem povedala, da ne bom
    več kuhala in pomivala posode. Prvi dan nisem videla še nič, drugi dan
    tudi ne, tretji dan pa sem videla, kako si peče jajčka na oko.”

    Fata – “Tudi jaz sem Mujotu rekla, ne perem, ne pospravljam in ne
    kuham več. Prvi dan nisem še nič videla, drugi dan tudi ne, tretji dan
    pa sem že lahko odprla eno oko”

    7. marec 2010 ob 00:11

Povej svoje mnenje