Pismo ravnateljici OŠ Ivana Cankarja Ljutomer
Po vsem, kar se je v teh dneh zgodilo, sem se odločila, da ravnateljici napišem pismo, saj ni bila pripravljena na srečanje oz. ni pokazala nobenega interesa za pogovor o dogajanju na njeni šoli. Pismo sem ji poslala, objavljam pa ga še tukaj. Naj bo javen opomin in v razmislek vsem tistim, ki pravijo, da vedo vse o nasilju na svoji šoli, ki delajo z otroki in ki mislijo, da smo starši papki, ki si ne upamo prestopiti šolski prag in zaščititi svojega mladiča. To je bila mogoče generacija mojih staršev, kjer sem bila še tepena, če sem domov prinesla obvestilo učitelja, moja generacija pa ni več (upam). Vsak otrok ima pravico do spoštovanja sovrstnikov in učiteljev, do pozitivnega šolskega okolja, do dobrega počutja in do tega, da se ga sliši, ko je v težavah. In moja hči je bila dolgo v težavah … pol leta. Pa se za to ni zmenil nihče, kljub temu, da sva opozarjali na to.
___________________________________________
Spoštovani!
Izredno sem šokirana nad vašim obnašanjem in obnašanjem vašega strokovnega kadra glede dogajanja v razredu moje hčere K. Ž.. Pričakovala sem sestanek, srečanje, pogovor z mano, hčero, glavnimi akteriji šikaniranja, ki mu je bila moja hči podvržena, pa očitno tega sestanka s hčero ne zasluživa oz. nisva pomembni za vas oz. za vas ni pomembno dogajanje, ki se vrši v prostorih vaše DRŽAVNE šole. Ob bok vašemu obnašanju naj postavim obnašanje na OŠ Matije Čopa, kjer se je ob ponovnem vpisu ravnatelj želel pogovoriti z mano, prav tako svetovalna delavka in smo skupaj predebatirali dogajanje v vaši šoli, razloge za odhod in ponovno vključitev K. v njej znano okolje. Tako obnašanje bi pričakovala od vas, pa ga ni.
Kot sem vam že omenila v telefonskem pogovoru in kakor vam je že znano, K. ni odlična učenka, nikoli ni bila, ima specifične učne težave, pri katerih potrebuje pomoč, ki pa je na vaši šoli ni bila nikoli deležna kljub temu, da sem na to takoj ob prihodu opozorila svetovalno delavko, nekaj kasneje pa tudi njenega razrednika. Od vašega strokovnega kadra bi pričakovala vsaj to, da bodo novo učenko želeli spoznati ter ji prisluhniti pri njenih potrebah, pa se z njo nihče ni ukvarjal, niti si vzel pet minut časa da bi jo spoznal (seveda bi lahko poklicali na prejšnjo šolo in se pozanimali o njej in če bi pokicali, bi izvedeli, da nikakor ni konfliktna oseba, da je zelo priljubljena med vrstniki in da zna reševati težave, ki jim je kos).
Dejstvo, da ni odličnjakinja še zdaleč ne pomeni, da je slab otrok, da je nezainteresirana za šolsko delo, da ne sledi pouku, kar ste mi vi navrgli, pa sploh ne drži. Žal Vam ocene pomenijo največ in Vi z njimi merite otrokovo osebnost. Zato pa imate odličnjaka, ki kadi travo in jo celo preprodaja svojim sošolcem (v prostorih VAŠE šole), kot sem vam tudi omenila v telefonskem pogovoru, pa je deležen vse podpore in zagovarjanja vašega strokovnega kadra. Seveda vašega obnašanja ne razumem in ga v celoti odklanjam, najhuje pa je, da ste vi in vaši učitelji tudi vzgojitelji naših otrok. Vaše obnašanje oz. vaše distanciranje, pomanjkanje zanimanja za dogajanje na vaši šoli je vse prej kot vzgojno, primerno in dopustno. Vaša naloga je, da otroke poznate, da veste, da niso otroci, ki imajo ocene manjše od 4, tudi delikventi in da se marsikakšen otrok s temi ocenami tudi težje uči oziroma potrebuje dodatno pomoč. Da tega ne veste priča dejstvo, da skoraj nimate dopolnilnega pouka. Ampak to je vaš problem oz. ne, to je problem otrok, ki obiskujejo vašo šolo, in njihovih starešv, ki niti ne vejo, da lahko na kakšni drugi šoli dobijo njihovi otroci dosti več, kot jim nudite vi na vaši, moj problem to ni več.
Meseca oktobra sem se prvič oglasila pri K. razredniku ter mu povedala za situacijo med K. in S. oz. njegovo klapo. Razrednik je obljubil, da bo stvari uredil, naredil pa je točno to, pred čemer me je K. svarila in zaradi česar mi ni dovolila obiska šole. Razrednik je k sebi poklical S. ter mu povedal kar je meni povedala K., čeprav je meni osebno obljubil, da tega ne bo storil. Naj razložim: K. in S. sta na začetku leta nekaj dni hodla, potem pa se razšla, ker K. ni bila pripravljena imeti spolnih odnosov s S., česar pa on ni želel sprejeti. Tudi to je ena od stvari, nad katerimi sem šokirana, saj nas starše praviloma vedno svarijo, da so mestne šole leglo slabega, podeželske pa leglo dobrega. Kakorkoli … od takrat dalje sta S. in K. na bojni nogi, s tem da je skoraj ves razred na S. strani, ker je lider, vodja, glavni, K. pa samo “ena pritepenka iz Kranja”. Ko se je postavila v bran sošolcu M. (in se z njim spoprijateljila), za katerega tudi vi baje veste, da ga že leta pretepajo in zaničujejo (M. mi je sam potrdil, da veste za nasilje, ki se dogaja nad njim), tepejo pa ga S. in njegova klapa, je S. stopil do M. ter ga povabil v svojo klapo, da bi K. ostala brez prijatelja. Podobno se je dogajalo s sošolko S., tako da K. praktično ni mogla tkati prijateljstev, ker jih je S. sproti uničeval.
Tudi učitelji do nje nimajo korektnega odnosa, saj se je sorazrednik tako dolgo izživljal nad njo, da sem morala poseči sama vmes in prekiniti maltretiranje. Obtoževal jo je, da kadi in kadarkoli jo je videl, da je bila zunaj ali ob vratih jo je spraševal če kadi, pa da on ve, da kadi, itd. Kasneje mi je razložil, da je to vzgojna taktika, da je želel na tak način doseči, da bi mu K. priznala da kadi, čeprav je nikoli ni videl kaditi, niti je nikoli ni zavohal. Tako obnašanje odločno zavračam in ga obsojam, kar sem učitelju tudi povedala, pa mi je odvrnil, da sem samo zoprna mama in da on tako pač vzgaja otroke. Absurd brez primere, ki bi ga bilo potrebno javno obelodanit in zahtevat učiteljev odstop. Na tem mestu naj samo omenim, da se je tudi razrednik drl name, čeprav za to ni bilo nobenega vzroka in drl se je tako zelo, da so učenci slišali dretje na hodnik. Tudi to je eden od razlogov, da imam o vaši šoli in strokovnosti vašega kadra slabo mnenje in se veselim odhoda hčere iz vaše šole.
Zavedam se, da ste podeželska šola, ki je umeščena v okolje, kjer starši najverjetneje še vedno zelo čislajo učitelje in se ne upajo postaviti na otrokovo stran tudi ko je evidentno, da se mu v šoli dogaja krivica. Sama ne spadam v to skupino staršev zato sem tudi – po vaših besedah – prvi primer v vaši karieri, ki se ne strinja z vašimi metodami dela in obsojam obnašanje in ravnanje vašega strokovnega kadra. Na tem mestu želim, da je jasno, da govorim o točno določenih ljudeh iz vašega učiteljskega kroga, ne o vseh na splošno. Naj ob tem izpostavim tudi učiteja za fiziko, ki v dveh mesecih ni uspel K. določiti roka za popravo pisne ocene, dogovorjane sta bila, da naredi plakat, pa ji ni dal niti termina niti snovi, ki naj bi jo predstavila. Šele danes, dne 27.01. je bila na preduri vprašana, za to, da bo vprašana, pa je izvedela dva dni prej. DVA MESECA … je čakala na to, da popravi oceno. Sramotno.
Za konec naj povem še to, da močno upam, da boste v bodoče na uvodnih govorih ob začetku šolskega leta pazljivejši in ne boste govorili stvari, ki jih v praksi ne izvajate. Na vaši šoli sta prisotna tako fizično kot psihično nasilje, ki jima vaš strokovni kader ni kos in ki ju ne znate prepoznavati. Priporočam vam strokovno usposabljanje za prepoznavanje psihičnega nasilja v vseh njegovih odtenkih. In pa, seveda, resno jemanje opozoril, pa naj bodo s strani otrok ali njihovih staršev.
Lep pozdrav,
Katarina Žarki

BarbaraG pravi:
Podpiram in se strinjam V celoti.
27. januar 2010 ob 18:41
TetkaCvetka pravi:
Katarina;
popolnoma prav si storila! Zaradi taksnega dogajanja in potuhe s strani uciteljev je sramota, da je prepovedano uciti otroke doma. Kot da so drzavna last!!
Seveda, vi trije ste “mestni” in tej podezeljski misljenosti ni pomoci, in hudo si ji stopila na prste s tem pismom. Mogoce si dala malo prevec podrobnosti… kdo s kom, zakaj, kdo preprodaja travo itd…. pazi se da te ne bodo spravili na sodisce, ker pac tak javno o njih govoris. Ceprav vem, ti rada izpostavis krivice, in prav je tako; samo ne si prstov zazgat.
V glavnem, stojim za tabo, Katarina. Najbolj mi je bila vsec tvoja izjava: otrok ne rabi biti odlicnjak, da je dober clovek. Po ucnih ocenah se ne meri karakterja cloveka.
Tako zelo res.
27. januar 2010 ob 19:26
Bla pravi:
Zanima me, v katerem času ste motili učitelja, da so otroci poslušali vajin dialog. Sama hodim na roditeljske sestanke in govorilne ure, ko praviloma otrok ni več v šoli.
Nasilje se dogaja in se je dogajalo trideset let nazaj. Ni dvoma. Tako kot včasih tudi danes učitelj ne more biti za petami učencem vsako sekundo. Učitelj ni paznik. Določene stvari moramo sami postaviti na svoje mesto. Menim, da pristop z javnim izražanjem in črno belim opisom težko reši težave. Sama se svojim naslilnim sošolcem nisem mogla ubraniti. Moje največje orožje je, da imam danes neprimerno višjo izobrazbo od sošolcev, ki so me kamenjali, obmetavali z jabolki, metali iz sedežev polpraznega avtobusa. Najhujših primerov rajši ne bom naštevala. Najbolj jih moti to, da imam danes jaz več ugleda kot oni. Da se znam kljub njihovemu nasilnemu vedenju, obnašati še vedno lepo . To boli, ne vpitje.
27. januar 2010 ob 19:51
fani pravi:
Čestitam za pokončno držo in objavo na blogu.
Žal je to slovenska realnost. Veliko ravnateljev OŠ se ima za male bogove in gotovo se take krivice, ki se otrokom dogajajo na marsikateri OŠ, ne dogajajo na SŠ, to pa zato, ker so na SŠ pripravleni probleme VIDETI.
Srečno vsem trem
27. januar 2010 ob 19:55
WildWind pravi:
Na žalost Katarina se ne bo s te pismom nič spremenilo, razen če jih prijaviš na ministrstvo in jim nakoplješ kakšno inšpekcijo…..pa še potem ni zajamčen uspeh…….ti si tamalo potegnia ven iz tega okolja, kaj pa vsi tisti, ki so prisiljeni v tej šoli vztrajati, ker nimajo druge opcije?…..žalostno….
27. januar 2010 ob 22:55
rozica pravi:
Če le premoreš energijo za to kalvarijo, bi bilo nadalnje ukrepanje v dobro vseh ostalih “zatiranih” verjetno zelo dobrodošlo. Mogoče bo verjetnost za uspeh večja, če se vas več staršev oglasi. mgoče bi pa bili pripravljeni sodelovati starši od M.?
27. januar 2010 ob 23:22
jakica pravi:
Katarina, prijava na inšpekcijo je v tem primeru potrebna. Sama sem jo podala preteklo leto in povem ti, da je hudo učinkovala, pa je bil primer konkretno milejši.Če želiš kaj več informacij na to temo, me kontaktiraj na mail.
28. januar 2010 ob 06:56
Ninan pravi:
Ob tem pismu imam mešane občutke. Razumem, želiš zaščititi svojo deklico in doseči, da bi jo obravnavali drugače.
- Da bi začeli ukrepati, ko je kakšen otrok izločen iz okolja, zasmehovan, trpinčen, na različne načine izpostavljen.
- Da bi začeli pomagati tistim, ki potrebujejo učno pomoč in da bi vsaj omogočili učencu več popravljanj ocen.
- Da bi poslušali komentarje staršev in ukrepali, ko jih prosijo za pomoč.
Toda pri tem si žal sama naredila nekaj podobnih napak:
- Javno si napadla odličnjaka S, brez konkretnih dokazov navedla, da preprodaja drogo …
- Obsodila šolo (ravnateljico in učitelje), da se nočejo pogovarjati, da ne želijo sodelovati s starši, da nočejo pomagati, da ne želijo ukrepati proti nasilnežem …, kar po celi črti, čeprav nimaš vpogleda v celotno delovanje šole.
Če ti bo uspelo, da se bo na šoli kaj premaknilo, bom veselo presenečena, po takšnem “napadu” bo čisto človeško prišlo vsaj na zunaj najprej do obrambe in iskanja tvojih napak. Upam pa, da se bo vsak omenjeni učitelj vsaj izven oči javnosti iskreno vprašal, kaj je naredil in kaj ni naredil …
Ob vsem tem pa se vsaj malo sprašujem še to, če ni tvoja hči morda tako uspešna manipulatorka, da je uspela na takšen način nazaj v svojo staro šolo…, saj je natanko vedela, na kaj se boš odzvala. Če ji delam krivico, se opravičujem, a po lastnih izkušnjah v mladosti vem, da se da okolico še kako zmanipulirati. Moja mama me je na vso srečo pravi trenutek spregledala …
28. januar 2010 ob 07:32
saso pravi:
Se kar strinjam s tole Ninan
predvsem v delu da si javno izpostavila še šosolca M kateremu bo sedaj sledilo še večje šikaniranje po drugi strani pa pošlji to pismo lokalnim časopisom. Naj vidijo da se lahko pove tudi kaj šolskemu zboru in da niso bogovi!
Seveda pa bi poslal tudi na šolski inšpektorjat v Ljubljano pa ….
skratka delal bi kažin in upal da bi se mi kdo pridružil!!!
28. januar 2010 ob 07:51
Anja pravi:
Draga Katarina, tole pismo je brca v temo. Starši oseb, ki jih v pismu navajaš bi te lahko dali v kazenski postopek. Poleg tega imaš znotraj pisma še polno drugih napak. Ena izmed njih je ta, da je deliNkvent in ne delikvent. Tako kot ti žališ tuje otroke, bi lahko oni tvoje. Za tvojo bi lahko rekli, da je glupa kot točak in da je socialno neprilagojena. Ni se mogla vklopit v novo okolje, ni imela dobrih ocen, morda še kakšna druga stvar za katero ti ne veš. Ni vse črno-belo.
28. januar 2010 ob 08:40
Metka pravi:
Zdravo,
redno te berem, a prvic pisem. Torej, tudi sama sem bila ze v tej poziciji, tako da tocno vem kaj dozivljas. Ampak jaz sem se obrnila po veckratnih pogovorih z ravnateljico na inspekcijo, ki´je zahtevala dolocene popravke na soli. Mene je zanimal vedno samo moj otrok, da mu niso krsene pravice, da ima mir, v ostale otroke se nisem spuscala, saj imajo svoje starse. Bitka je bila grozna, saj pri nas je bilo obratno – sola se ga je zelela znebiti, ker je otrok z PP, ampak sedaj so obupali in sodelujemo.
28. januar 2010 ob 09:22
katarina pravi:
Ninan: ne obtožujem vse po vrsti, ampak sem izpostavila točno določene osebe in opisala dogajanje, ki se je odvijalo 6 MESECEV, ne 14 dni.
moja hči nikakor in pod nobenim pogojem ni mogla vedeti na kaj se bom odzvala, ker sva obe komaj čakali, da začnem delati v ljutomeru, d abova več skupaj in je bila moja odločitev za to, da gre v kranj tudi zanjo veliko presenečenje. že od začetka šole ni imela soplesalca za valeto, iskala je vse možne variante, od tega da bi z njo plesal kdo iz 8. razreda, potem kdo izven šole, se celo dogovarjala z učiteljem o tem, s kom bo plesala, pa na koncu še vedno ni imela soplesalca. razredni dogovor, da jo ne spustijo na afterparty je bil samo kaplja čez rob, nabiralo pa se je mesece in mesece. verjemi, da bi mi bilo veliko lažje, če bi ona ostala tam.
glede obtoževanj … niso obtoževanja, moja hči je bila prisotna in je to tudi povedala soc. delavki, ki ji je prav tako rekla, da govori in obtožuje v prazno. glavnega akterja je pri vsem skupaj zanimalo samo to, ali bo moja hči povedala o tem, da kadi travo ali ne, naprej in če ne bi, bi bil baje pripravljen celo omiliti svojo taktiko izključevanja in uničevanja njenih prijateljstev. lahko verjameš, da se s hčero ogromno pogovarjam in da si teh stvari ne zmišljujem, videla pa sem tudi smsje, ki potrjujejo to, kar sem zgoraj pisala.
absoluton bi bilo najbolje, če bi svojo jezo ohladila v vrčku piva in šla dalje. toda … bolje za koga?
28. januar 2010 ob 09:24
skery pravi:
Ne se dat Katarina, če misliš da maš prav pojdi do konca.
28. januar 2010 ob 10:42
Sara pravi:
Sicer samo pismo ravnatelju ni neumna ideja…
..vendar realizacija.. ogromno pravopisnih napak, otročje nepovezano naštevanje krivic (iz katerih ravnateljica sploh ne bo znala razbrat, kaj ji hočeš povedat). Ob takšnem pismu bi se jst vprašala, če ga nisem morda dobila od hčerke in ne od mame.
28. januar 2010 ob 12:16
katarina pravi:
Sara: in predvidevam, da niti ne veš, kakšna je vsebina, a ne. nič bat, z ravnateljico zelo dobro veva o čem gre.
mimogrede: disleksija ni več sramota in jaz sem že nekajkrat napisala, da jo imam. sem pa pismo prebrala 3x preden sem ga oddala in ne vidim nobene napake več.
28. januar 2010 ob 12:18
skery pravi:
Citiram:”Iz katerih ravnateljica sploh ne bo znala razbrat, kaj ji hočeš povedat”. Če ni ravnateljica glih glupa tako kot Sara bo vedla zakaj se gre.
28. januar 2010 ob 12:48
Sara pravi:
hodla, lider,… preden se spustimo v strukturo stavkov.
28. januar 2010 ob 13:06
saso pravi:
Sara, po tvojem moras biti slovnicno podtkovan kot nasa prijateljica iz Nemcije, da napises neko pritozba??? Beri kaj napisejo nasi poslanci pa bos zagotovo spoznala da je v pismu ravnateljice veliko lazje razbrati gnjev, jezo…
28. januar 2010 ob 14:13
saso pravi:
Pritozba=pritozbo
Ravnateljica=ravnateljici
Pa stavcna struktura, pa vejice…
28. januar 2010 ob 14:22
alcessa pravi:
Sem si poskušala predstavljati, da sem naslovnica pisma…
Vsebina je jasna takoj. Mogoče bi opazila, da manjka kakšna vejica ali deset, in če bi od samega razburjenja nad dejstvom, da nekdo dvomi v moje kompetence, potrebovala ventil, bi takoj poklicala k sebi tršico za slovenščino in ji potožila, da današnji starši niti vejic ne zanjo postavljati več…Vendar bi to bilo le meni v olajšanje in kot dvig morale.
Če pa sem ravnateljica postala tudi zato, ker me zanimajo otroci, in če vem, da se starši hočejo postaviti za svoje otroke, bi takoj vedela, da taki mami pač ni vseeno in nima časa brskati po Toporišiču, to je sicer tudi njena pravica, v demokratični državi.
Nasprotno, pri starših, kjer vsaka vejica sedi na 100 % pravem mestu, bi se (če bi bila sposobna to pravilnost ugotoviti) vprašala, kako to, da je pismo tako bolestno slovnično pravilno – so v prvi vrsti hoteli narediti vtis name?
Mi povprečni Slovenci namreč sicer tudi pri pisanju delamo napake, sploh pri čustvenem pisanju…
28. januar 2010 ob 14:48
Saso pravi:
No Sara, kaj sem ti rekel -nasa Alcessa obvlada slovo:)))
28. januar 2010 ob 15:04
F pravi:
Sporočilo brez slovničnih napak naredi vtis? Patetika. To so zacementirane osnove tovrstnega sporočanja, zato se jih tudi uči že od začetka osnovne šole.
V tem primeru napake le nakazujejo na čustveno vpletenost in odsotnost razsodnosti. S treznim razmišljanjem bi se morda obrnili na pristojno komisijo ipd., tako pa je otrok že izpisan, dlje od razburjenega pisma ne bo prišlo, vpletena ravnateljica pa bo sporočilo brezskrbo vrgla v koš za smeti.
28. januar 2010 ob 15:31
katarina pravi:
kakorkoli … stvari se kljub slovničnim napačam odvijajo v pričakovano smer in prav je, da se je začelo govorit o stvareh, ki jih začuda veliko učencev pozna, pa nihče do sedaj ni javno spregovoril o tem. upam, srčno upam, da bodo stvari uredili, da se kaj takega ne bo več zgodilo.
F: ne, ni ga vrglav koš. najbrž tudi zato ne, ker je objavljeno tukaj.
28. januar 2010 ob 15:55
Saso pravi:
F- ze dejstvo, da se o zadevi razpravlja na blogu govori o tem, da so vmesana custva v vseh pogledih.
Sama definicija bloga -blog je postelja pri psihiatru govori o tem!
Porabil sem kar nekaj energije, da bi Katarino odvrnil od tega pisanja prav z razlogom tvojih in podobnih pisarij!!!
Ko sem trezno razmislil mi je bilo zal da sem ji to predlagal mi je bilo zal, saj ona potrebuje blog enako mocno kot tebi podobnim, da lahko sproscate vsa miselna cutila – saj ves blog je postelja pri…
28. januar 2010 ob 16:05
Marjetka pravi:
DRAGA KATARINA!
Sama sem mama dveh najstnic. Ena hčera obiskuje OŠ Ivana Cankarja v Ljutomeru. Zato mi je ta primer zelo dobro poznan. Ogorčena sem nad tvojim pismom g. ravnateljici. Pa ne da bi jo zagovarjala, ampak sem mnenja, da bi ti morala najprej doma pri sebi in svoji družini narediti red, šele potem tako na veliko obsoditi vse okrog sebe. Sprašujem se, kaj ti, kot mama narediš za svoj družino in kakšen vzor si svojima hčerama, predvsem K.,ki živi pri tebi. Zanima me tudi, koliko časa preživiš z njo, saj vem, da se voziš na delo v Ljubljano? Si kdaj pomislila kaj tvoja hčera počne ko te ni doma? Sama sem prav dobro seznanjena s težavami glede drog in podobnih reči na tej šoli. Verjemi mi, da 80% od tega kar si ti napisala ni res. Zato želim, da nehaš blatiti določene učence in z odprtim srcem začneš poslušati tudi ostale in čimprej začneš opazovati vedenje svoje hčere, če že nisi prepozna. Najlažje je obsojati druge, svoje napake pa pomesti pod predpražnik. Upam in želim, da se to čimprej razreši in da končno začneš spoznavati svojo najstnico, kajti tudi ona v tej ”zgodbi” ni nedolžna.
p.s.: moja hčera je odičnjakija, pa se vsak teden odpravi k DOPOLNILNEMU pouku (za lažje razumevanje snovi)
28. januar 2010 ob 16:06
Sasp pravi:
Ud koliko napak ce pises lepo zleknjen v naslonjacu na toplem soncu z pirom v eni roki in ocmi na lepih ritkah prikupnih smucark:))))
28. januar 2010 ob 16:08
katarina pravi:
Marjetka: če tvoja hči hodi v razred z mojo hčero in če se njeno ime začne na S potem ni odličnjakinja, kot pišeš ti, ampak povprečna učenka prav tako kot moja K.. Prosim povej, h kateremu dopolnilnemu pouku hodi.
Če si bošp kdajkoli vzela čas in prebrala tale blog, ki je res obsežen, boš ugotovila, da znam videti kikse svojih hčera, da živimo same že 12 let in da nam ne bi šlo tako dobro, če si ne bi zaupale in se razumele med seboj. Moji hčeri točno vesta, kaj pomeni, ko se spustim v spopad s kakšno institucijo za njune pravice, zato nobeni na kraj pameti ne pade, da bi si zmišljevala, ker vesta, da bi na koncu kratko potegnili onidve. Ker nimaš vpogleda v maile, ki si jih pošiljava z ravnateljico, pojma nimaš kaj od tega je res in kaj ne.
Pometaj pred svojim pragom in če je res, kar sem ti v uvodu napisala se najprej nehaj lagati.
Saso: jaz sem pa mislila, da jih pišeš zanalašč in jih celo popravljala. si ti tudi postal dislektičen?
))
28. januar 2010 ob 16:21
Marjetka pravi:
moji hčeri ni ime na S. je ODLIČNJAKINJA in kljub temu hodi k dopolnilnemu pouku: matematike, fizike, slovenščine, angleščine… od tega kar sem ti prej napisala ni niti ene samcate laži!
28. januar 2010 ob 16:28
F pravi:
Saso, moja poanta je bila, da s pravilno napisanim sporočilom dosežeš boljši učinek, kot pa s takim, ki je poln napak in kaže na tvojo razburjenost in prizadetost, tako labilen si pač bolj ranljiv, še posebej, če gre za skoraj ‘uradne’ zadeve. Na lastnem blogu pa seveda piši v ‘rikverc’, če te je volja.
Od kod pa tebi vsi ti čustveni naboji, pa prepričevanje, kaj pisati … rajši odpri še en pir, potem pa malo pogooglaj razliko med psihologom in psihiatrom.
28. januar 2010 ob 16:29
alcessa pravi:
F…. Smo malce črno-beli danes, ne da? Ampak to je samo izjemoma, predvidevam.
Skozi moje roke gre veliko pisnega materiala tujih ljudi, čisto vsak dan. Tudi najbolj suhoparna besedila med njimi vsebujejo napake, ker namreč tudi razsoden človek ne obvlada Toporišiča samo zato, ker slučajno piše o suhoparni temi…
Obesila bi se na tvojo diagnozo zgoraj: nakazujejo na čustveno vpletenost in odsotnost razsodnosti.
Kot sem že rekla, če mi mati nekega otroka napiše pismo (kot osebi, odgovorni za vzgojo njenega otroka in tudi za ene 60% časa med tednom, ki ga ta otrok mora preživeti v moji ustanovi), ki je brez vsakršnega atoma čustvene vpletenosti … Bom rekla, najbrž, what the f*ck. Katarinino pismo je precej dolgo, zato je imela dovolj prostora navesti konkretne stvari, ki jo motijo in tudi svoja čustva. Obojega je dovolj, kot informacije.
Odsotnost razsodnosti? Aja?
Pismo ima strukturo (uvod, jedro in zaključek), posamezni stavki vsebujejo povezovalne elemente (t.i. koherentnost in kohezija) in so tudi tematsko povezani med sabo po zakonih logike. Skratka, tako, da je jasno, kaj hoče povedati, v katerem zaporedju, kaj je po njenem vzrok in kaj posledica itd. Govorim o strukturi.
Če ti res misliš, da je pomanjkljivo znanje slovnice, ki obstaja pri povprečnemu modernemu človeku v najmanj 3 narodih, ki jih poznam, in pa vsebnost emocionalnih izrazov že kar znak nerazsodnosti, tja.
Pomota. Brezvezen predsodek.
Seveda pa iz osebnega pisma ne moremo izvedeti, kaj je resnica. Te ne bi izvedeli niti, če bi podrobno intervjuvali K., S., druge učence, učitelje in starše. Vsak ima svojo in nobeden ne verjame v drugo, v šoli pa itak ne.
To ni nerazsodnost.
28. januar 2010 ob 17:30
TetkaCvetka pravi:
Torej, vsi tisti ki se zdaj spuscate v pravopisne napake itd., naj vam povem se enkrat eno najbolj osnovnih sporocil Katarininega pisma: ni vazno, kaksen ucni uspeh (kar lahko pomeni: znanje pravopisa!) ima clovek — ucni uspeh (znanje pravopisa!) ni merilo karakterja cloveka.
Se pravi, kak neizobrazen clovek (recimo moj starosten oce, ki nima vec kot 5 razredov OS) bo izpadel “glup, nor, nevreden poslusanja” samo zato, ker mu nikoli ni uspelo uiti iz tega okolja, kjer so samo govorili v narecju? On, ki je celo zivljenje moral trdo delati, ker zivljenski pogoji pac bili taksni… zdaj pa bomo dvomili v njegov karakter? On nobenemu uradniku nikoli ne bo mogel napisat kaksno pismo zato ker mu pravopisje ne gre s rok?
Prosim vas.
Drzite se kot pijanec plota.
Po moje je ta ravnateljica ZELO DOBRO razumela Katarinino pismo, isto kot ste VI VSI razumeli njeno pismo, pa z par vejicami ali ne.
Dzizus Krajst!
28. januar 2010 ob 20:38
Sasp pravi:
Katarina mam tebe rad:)- zelo
Me prav zanima kaj se ti bo dogajalo naslednji teden:)))
saj res kaj pa ce bi prodala hiso in nazaj v Kranj????!
28. januar 2010 ob 20:43
Desire pravi:
Evo, na to jaz večkrat pomislim, ko vidim, kako se je življenje pravzaprav zapletlo. Že itak je menjava okolja zelo težka, potem pa še vsi drugi problemi, ki so se nakopičili. Če bi bila jaz Katarina, bi definitivno začela razmišljat v tej smeri.
Mislim, da nobena hiša ni vredna tako visoke cene.
Lp
28. januar 2010 ob 21:22
... pravi:
S tem blogom bošste lahko marsikomu rešili prihodnost…
28. januar 2010 ob 22:43
Sara pravi:
@F: Exactly my point!!
29. januar 2010 ob 07:27
ZVONČICA pravi:
Sem brala….in bolj ko sem, bolj sem se spraševala kdo želi biti tu v centru pozornosti? Kdo ima težave? Kdo sili v ospredje? Enoten povzetek je, da si to ti Katarina….priporočam ti, da najprej spraviš v red svoje podstrešje v glavi in boš mogoče ugotovila da se svet ne vrti okoli tebe in tvojih otrok tako kot si ti zamišljaš…Naravnost bolna je ta tvoja zagrizenost k “iskanju pravice”. Si kaj morda pomislila da ti v svojem egocentrizmu delaš krivico drugim? Kot mama sem takoj pomislila na oba otroka ki si ju izpostavila za prikaz črno-belega scenarija…Tudi sama imam dva otroka na isti OŠ, povprečna učenca, oba veselo obiskujeta dopolnilni pouk in se vključujeta v ostale dodatne dejavnosti (ki jih po tvojih navedbah ni…si se tako slabo pozanimala?).Da so droge resen problem današnje družbe je jasno. Ljutomer ni izjema – vsekakor pa to ni v takšnem razmahu kot ga je zaznati v tvojem opisu dogajanj.Vloga nas staršev je da otroke naučimo reči NE in živeti v takšnem okolju. Si jo opravila?Potem se nimaš česa bati – kot se tudi jaz ne bojim za svoja dva.Kot lokalpatriot ti lahko sporočim da je tudi Ljutomer mesto (če še nisi ugotovila) in da kljub temu da gre za od oblasti pozabljeno obrobje to ne pomeni da tu živimo sami butasti malomeščanski ljudje ki ne vidijo dalje od svojega nosu. In ki ne berejo knjig….V svojem kalimerovskem opravljanju si “bombardirala” šolo, ravnateljico in učitelje. Povsem neupravičeno in ti to dobro veš.Posredno si žalila tudi vse otroke ki se gibljejo okoli tvoje princeske…Prleki nismo zadrti in sovražni do prišlekov. Že v genih nimamo tega (malo beri Trstenjaka…) In kar lepo število jih povsem lepo in mirno živi med nami.Mogoče boš na stara leta ko se boš vračala v mislih nazaj ugotovila da si s temi obtožbami pošteno brcnila v meglo. Naši učitelji so povsem OK. Če se hčerka v dveh mesecih ni mogla pripraviti na popravljanje snovi pa je tudi malo čudno….Še iz železnih časov je znano da ob popravljanju moraš snov obvladati, da to ni nujno napovedano in da učitelj ni v razredu samo zato da bo čakal kdaj si bo kakšen posameznik zaželel popravljati snov.So še drugi otroci in še vedno se morajo tudi kaj naučiti ne? Me pa prav zanima kaj se bo dogajalo s tvojo hčerko na stari šoli….kamor se je tudi najverjetneje želela vrniti (kot večina otrok ki se selijo in nimajo občutka varnosti v svojem življenju).
No, kakorkoli….želim ji veliko uspeha in upam da bo tam začela za lasten neuspeh prevzemati odgovornost tudi sama (kar velja tudi zate kot mamo).DA ne bodo krivci tičali vedno drugje….posebno v medijsko zelo zaželjenih okoljih
29. januar 2010 ob 10:05
katarina pravi:
tisti, ki redno berete moj blog … se spomnite … pred dvemi leti … tega prispevka http://katarina.blog.siol.net/2007/03/13/inhalirajo-plin-in-pretepajo-sosolko-navadn/ , ki mu je sledil tale post
http://katarina.blog.siol.net/2007/03/14/kaj-je-res-in-kaj-je-laz-v-osnovni-soli-krizemkraz/
kazen za cenkanje “prijateljev” je? kakšna?
29. januar 2010 ob 10:13
katarina pravi:
zvončnica: ne da se ni mogla pripravit na popravljanje snovi, DVA MESECA JE ČAKALA NA TERMIN ZA POPRAVLJANJE SNOVI. to je bistvena razlika. kar se pa tiče trstenjaka …
celo prleki, intelektualci, se nasmihajo njegovi opredelitvi prleka. kako že piše : prlek da več vase, kot nase? mislim, da s tem nima v mislih da več bere, da se izobražuje, da ima širok pogled? ali pač? nič bat, sem imela strokovno ekskurzijo po prlekiji in spoznala vaš kastni sistem. izvoli si me spoznat, če te zanima, če pa ne, pa me ne analiziraj, ker se že sama. pouličnih psihoanalitikov je bilo na tem blogu že odločno preveč.
sicer pa proti prlekiji nimam nič, imam fejst sosede, podjetje, v katerem delam, je super, se vsi dobro razumemo, imam prijatelje … ne morem rečt, da ste slabi.
p.s.: moja hči se ni želela vrnit nikamor, to, da se je prepisala, je bila samo MOJA odločitev, ki ji hči pač ni nasprotovala. če bi jaz iskala krivca bi šla v šolo in divjala po njej, tako pa sem naredila zase osebno najbolj bolečo stvar. kar se mene tiče sem kratko potegnila jaz, ne šola, ne hči. JAZ.
29. januar 2010 ob 10:34
ZVONČICA pravi:
In temu primerno se sedaj tudi obnašaš. Kar se Trstenjaka tiče…kot Prlek je zapisal šaljivo prispodobo o nas (ki bi jo verjetno tudi drugače razumela če bi bila Prlek). Pa beri dalje…Kar se psihoanalize tiče pa ti dam prav – poulične res ne veljajo zato ti priporočam da obiščeš kakšnega z diplomo.
29. januar 2010 ob 10:48
katarina pravi:
v bistvu njegov opis ni prav nič šaljiv, ker sem ga našla v eni resni knjigi, ki opisuje prlekijo. seveda pa vsak razume po svoje.
)) kakorkoli že, mar ne.
zdaj sva s fiziko končali al kako? ne boš več “pametovala”?
29. januar 2010 ob 10:49
Matjaz pravi:
Draga Katarina, res skoda tvojemu besednjaku. Prvo bi si mogla pospraviti podstresje sama in nato se otroku.Sicer pa imas se eno hcer v gimnaziji, kot mi je poznano ni kaj prida vzgojno.
Se sprasujem, zakaj si se preselila v Prlekijo, raje bi ostala kjer ste bile. Z mesanjem
dreka ne bos dosegla nic, le to, da te ze vsi po vrsti poznamo. Ljutomer je majhen kraj vsi vse vemo, tako da ne pozabi dober glas seze v 9. vas, SLABSI PA SE DLJE.
Ga. ravnateljica je sposobna ženska, način ki si ga izbrala pa podelj.
pa lp.
29. januar 2010 ob 13:04
katarina pravi:
Matjaz: in jaz se najrž zelo sekiram, ker me vsi pozante mar ne.
) tudi jaz vem, kako delujejo mali kraji in nisem prišlav prlekijo sklepat prijatejstev in iskat “varnega zavetja”, temveč iz čisto drugih, tebi neznanih, razlogov.
moja starejša hči NE hodi na gimnazijo, tja se sploh vpisat ne bi smela. hodi drugam in je prilično dobra učenka. scier ne vem kaj to tebi pomeni, kakšen uspeh ima, a NMS-jev ne bo imela. zagotovo.
29. januar 2010 ob 13:08
Matjaz pravi:
Zelu sem povedat, ce si prisla do konflikta, ga resuj tam kjer mu je mesto. Ne da s tem razburjas ljudi na enem blogu. Samo to.
29. januar 2010 ob 13:16
katarina pravi:
ti ne veš, da sem JAZ v ponedeljek klicala ravnateljico v želji, da stvar razrešimo, pa me je odklonila. normalno, da mi je prekipelo, če ne morem stvari uredit tam, kjer ji je mesto. zdaj pa ej tam niti urejala ne bom več, ker sem jo že uredila. drugače. za mene osebno slabše, ampak hej, komu to mar.
tudi tega še ne veš, da so celo že ugotovili, da nekaj stvari iz pisma drži. tudi ne veš, da je to MOJ blog, ne EN blog, in da na njem pišem kar se meni zdi.
29. januar 2010 ob 13:19
Matjaz pravi:
Se opravicujem, ce sem bil nesramen. Imas prav.
29. januar 2010 ob 13:21
katarina pravi:
matjaz, ne gre za to ali imam prav ali ne, to pismo je posledica ignoriranja šole. dogovorjeni smo bili za sestanek v ponedeljek, pa so ga preklicali, ker da se mora najprej svet. delavka pogovorit z mojo hčero. zakaj že?
pa sem kljub temu klicala ravnateljico, ki pa mi je hladno odgovorila, da je s situacijo seznanjena, da ve, da ima moja hči v šoli slabe ocene in da pri pouku ne sodeluje. ostala sem brez besed, ker to sploh ni imelo veze s problemom, pred katerim smo bili. nje sestanek ni zanimal, rekla je, da se hči seveda lahko izpiše iz šole, da ona itak ve, da je v šoli nesrečna in da ni hotla tja … skratka doživela sem tak hladen tuš, da nisem mogla verjet.
kaj bi na mojem mestu storil ti? bi ponovno prosil za sestanek? bi želel kljub temu, da tvoj otrok ostane na tej šoli, pometel problem pod preprogo, ali bi znorel? jaz sem znorela, meni je dvignilo plafon. toliko mesecev sem poslušala kaj se dogaja, bila dvakrat na šoli zaradi teeh stvari, pa mi je bilo obakrat jasno nakazano, da delam paniko brez veze in da sem histerična mama. če bi se količkaj pozanimali o meni in hčeri bi vedeli, pa sem to razredniku tudi povedala, da ne hodim v šolo razen če je nujno, če se pojavi problem, ki ga otrok ne more rešit. zdaj je po toči zvoniti prepozno.
29. januar 2010 ob 13:26
Dalmatinac pravi:
No, ker sem sam iz Ljutomera in ker sem na nek način zelo povezan z dvema najstnicama, ki obiskujeta OŠ Ivana Cankarja, mislim da sem zelo verodostojna oseba za kak komentar. To pismo je namreč skupek obtožb ki izvirajo iz nekih osebnih frustracij in ‘dejstev’ ki so verjetno prišla iz ust malce socialno neprilagojene najstnice. Prvič, glede dopolnilnega pouka; naša najstnica ga redno obiskuje. Za tvojo sem slišal govoriti, da ga ni, pa čeprav obstaja. Ljutomer je relativno majhen kraj in vsak o vsakem nekaj ve ali sliši, še posebno o prišlekih oz. priseljencih. Ker bi lahko za svoje morebitne trditve prišel pred kakšno sodišče, se zaradi lastne varnosti ne bom posluževal konkretnih trditev in dejstev. Napisal pa bi, da bi vsak lahko najprej določene stvari razčistil sam pri sebi oz. pri svojih otrocih, pa potem za težave obtoževal in krivil druge. Vsi vemo, da imajo učitelji v današnjem času dobesedno zvezane roke in da nekaterih otrok niti pogledati ne upajo grdo, saj se bojijo ravnih takih staršev; ki neprestano grozijo s tožbami, ovadbami in podobnim. Vem, da se na vseh šolah dogaja kaj neprijetnega, vendar se vprašajmo zakaj in zakaj si učitelji -po domače povedano- več ne mažejo rok? Deležni so žalitev in ignorance s strani naših ‘zlatih’ otrok, neprimernega odnosa do učiteljev, učiteljic in nasploh do osebja, ignorance pri pouku, neposlušnosti itd…To pa zato ker so nevzgojeni in ker jih ščiti cela vrsta zakonov. Za nevzgojenost pa smo v prvi vrsti odgovorni starši, ne pa učitelji! Učitelj ne more vzgajati in imeti avtoritete, če froca niti pogledati ne sme več grdo, kaj šele kaj drugega. Učenci pa si mirno in brez strahu pred sankcijami lahko privoščijo dobesedno vse: od kajenja v okolici šole (tudi nedovoljenih substanc), do popivanja, do špricanja pouka, žaljivega odnosa do osebja šole itd…To se dogaja tudi na omenjeni šoli, v veliki meri pa tudi zato, ker starši ščitijo svoje ’sončke’ v stilu “ah, naš-a pa niti slučajno ne kadi ali se grdo obnaša”. In potem so na koncu učitelji tisti ki potegnejo krajši konec. Oni so tisti ki ignorirajo, oni šikanirajo, oni maltretirajo in še kaj, kajne? Niti slučajno ne naši “zlati sončki”, kajne? Oni so vendar samo ubogi, neprilagojeni, vendar dobri , poslušni, prijateljsko razpoloženi in sploh oh in ah pozitivci, kajne Katarinca? Niso pa sami krivi da se revčkom dogajajo same krivice. Ki se jim morda ne bi, če bi kdaj pa kdaj naredili kaj zase, za svoj uspeh v šoli, ugled, ponos in prihodnost. Ali pa če bi jih k temu usmerjali starši. Ne, mi vemo samo kričati, skakati in groziti s tožbami ter tarnati, kako se našim ubogim revčkom godijo krivice na vsakem koraku. Katarina, svetujem ti, da z obtožbami krivde najprej začneš pri sebi in svoji hčerki. Samo ona je odgovorna za svoj uspeh in svoje mesto na tem svetu, ne pa učitelji. Če bo spoštovala sama sebe in če ji boš ti to vcepila, bo deležna spoštovanja tudi v šoli – tako s strani sošolcev in učiteljev. Nauči jo tudi, da naj včasih stisne zobe in se za kaj potrudi in sprejme tudi negativne strani življenja. Najlažje je namreč se vsemu izogibati, delati vse po liniji najmanjšega odpora -ali po domače povedano hvatati krivine- hkrati pa pričakovati dobre ocene, korektne odnose in naklonjenost. To ne gre!
29. januar 2010 ob 13:43
katarina pravi:
Dalmatinac: nisi merodajen za dajat komentar, ker nimaš veze s konkretnim primerom. pa naj vseeno ponovim: stiskala j zobe 6 msecev. kako pa razlagaš dejstvo, da je na stari šoli tako priljubljena n da cel njeni učitelji ne morejo verjet, da se ji je kaj takega lahko zgodilo?
sama si to razlagam drugače: ker sem tudi sama kot otrok prehajala iz mestne v vaško šolo in nazaj lahko mirno rečem, da so vaške šole bolj zadrte, ne sprejemajo medse drugačnih otrok (narodnost, barva kože, narečje, PP …) in veliko bolj diskriminatorne znotraj posameznih skupin. ne vem, premišljujem o tem.
29. januar 2010 ob 13:50
Dalmatinac pravi:
Če so vaške šole zadrte in če si to ‘vedela’ že prej, zakaj si jo potem sploh pripeljala v Ljutomer?
Za komentirat sem pa še kako merodajen, sam namreč konkretno poznam OŠ Ivana Cankarja in stanje na njej, kot sem že napisal. Prav zato lahko tudi pokritiziram tvoje pisanje. Ali pa te morda moti to, da sem nekdo, ki ve, da ni vse ravno tako kot pišeš v teh tvojih obtožbah? Mislim da je v tem problem.
29. januar 2010 ob 14:01
katarina pravi:
mogoče sem mislila, da je ljutomerska OŠ drugačna, ker je kao mestna. ampak saj veš … može seljak iz sela al selo iz seljaka nemože. enako vleja za “mestne mestne”. lutomer zame pač ni mesto, je pa za nekoga iz Mekotnjaka, recimo.
29. januar 2010 ob 14:07
Dalmatinac pravi:
Da me blokiraš, pa je samo dokaz tega, da nisi zmožna sprejemat kritik ali se spustit v kakšno ‘globljo’ debato. Razumem,verjetno to presega tvoje miselne zmožnosti. Zato popravi določene zapise na blogu. REcimo tistega “podstrejše je polno” bi lahko polno spremenila v prazno…Sicer pa to ne spremeni zadeve, da vem kakšna je resnica glede tvoje hčere. Zato lahko lažeš tistim ki ne vedo. Jaz pa vem, in še marsikdo.
29. januar 2010 ob 14:19
Dalmatinac pravi:
Glede ’seljaštva’ ali ‘neseljaštva’ pa to: z izrazom seljak ali seljačina ponavadi mislimo bolj na človekovo etično in moralno stanje. Tudi v velemestih najdemo ogromno seljačin, po drugi strani na kmetih veliko omikanih in razgledanih ljudi. Kdo pa je v konkretnem primeru tvojega konflikta z učitelji večja seljačina, o tem si pa naj ustvari sliko vsak sam.
29. januar 2010 ob 14:45
katarina pravi:
očitno te NE blokiram, sicer komentarjev nebi videl.
)
resnice o moji hčeri?
))) daj no, ne imej se za več kot v resnici si. ne mene, ne moje hčere NE poznaš.
29. januar 2010 ob 15:08
Dalmatinac pravi:
In še to; prikazan komentar sem poslal ob 14:19. Predtem sem poslal še enega, ki ni viden, zatem pa še dva, ki prav tako nista vidna. Nič hudega, tudi jaz lahko pišem na svojem blogu. REcimo o isti tematiki kakor ti. Če mi ne boš objavila komentarjev, bom pač svoje mnenje napisal drugje.
29. januar 2010 ob 15:21
katarina pravi:
če pa te avtomatsko meče v spam pa ni moja krivda. kadar nočem, da kdo s svojimi nebulozami smeti moj blog ga blokiram 100%, ne samo nekaj %. svašta res.
29. januar 2010 ob 15:22
Sam Cooke pravi:
smešno mi je ker sem sam obiskoval to OŠ par let nazaj in čeprav sem imel uspeh na koncu vedno dober sem imel vedno na voljo dopolnilni pouk pa še učitelji so si včasih vzeli čas da če smo isti dan pri predmetu popravljali ocene smo se dobili ob 7 zjutraj v prazni učilnici in ponovili vse skupaj…glede nasilja in drog…to je prisotno na čisto vsaki šoli…tvoja hčerka je lahko komot rekla NE. dvomim da ji je kdo tam jointe rival v usta in jo silil naj kadi…sam tudi nisem bil ne vem kako priden…smo tudi kdaj kako ušpičili ali pa zajebavali kake druge sošolce ali pa sosošolce(to je vse del OŠ,SŠ)po drugi strani pa so tudi mene zafrkavali…če te zdaj že tako skrbi za hčerko…potem se vas naj bog usmili ko bo prišla na srednjo šolo…tam je 300X huje…potem še bo vaš blog postal 40X bolj obsežen…pa za vsako stvar se tudi ni treba pritoževat ker enih stvari se enostavno ne da popravit(glede drog ali pa nesramnih sošolcev…lahko so pravila ne vem kako stroga še vedno se bo našel kak ko bo kršil pravila…isto se dogaja v prometu…kazni visoke a ljudje še vedno divjajo)…sam sem po eni strani hvaležen da so me kdaj pa kdaj zafrkavali ker sem si s tem tudi utrjeval karakter in se učil postavljat zase ne pa da bi hodil za vsako stvar jokat domov mami…mogoče bi vaša hčerka mogla storiti isto. pa mogoče ste malo prehitro jo poslali nazaj na staro šolo…mogoče bi probali jo prijavit na kako odbojko ali pa kak drug šport…pri športu se najbolj vežejo vezi – prijateljstva…ne pa da zaradi problema z ene par učenci jo prepišete…pa ne vem zakaj niste šli na roditeljski sestanek ko so prisotni vsi starši in bi to kar vas muči povedali staršem ko “utrujajo” vašo hčerko ali pa kar pred vsemi predstavili probleme v razredu…ker ko gre prek ravnateljice je to toliko posrednikov da joj(od vas do ravnateljice od ravnateljice do soc.delavke od soc.delavke do razredničarke od razredničarke do učencev/ in od tam vse spet nazaj po obratnem postopku do vas- to traja)…šli bi direktno k tistim ki lahko vzamejo v red tistega ko teži vaši hčerki…torej govorila ura…njihovi starši oz. vsi starši ker dvomim da če so oni neki razredni »bully-ji« da so težili samo vaši hčerki…na tej OŠ je bilo veliko otrok med drugim tudi moji sošolci in sosošolci ko so prišli iz LJ,Tolmin,Mb itd. in so se vsi lepo vklopili v OŠIC( tako punce kot fanti) kako to da vaši hčerki ni uspelo?…jaz mislim da niste dali dovolj časa…prehitro ste prepisali…mogli bi jo pustit v tej šoli in s časom bi si našla prijatelje 100%…vsak začetek je težki še posebej če si v drugem okolju…
aja…pa Ljutomer je MESTO!
29. januar 2010 ob 15:23
Dalmatinac pravi:
Kakorkoli, čudno da samo določene poste meče v spam. Napisal bom zadnjič; da je nekdo seljačina oz. seljak, je stanje etike in morale. Kdo je v tem primeru kaj, o tem naj si ustvari sliko vsakdo sam.
Glede tvoje hčere pa: razumem, da starš brani svojega otroka. Vendar preden ga brezpogojno braniš in brezkompromisno napadaš druge (učitelje ter tudi delavce šole) ti svetujem, da stvari najprej razčistiš pri sebi in pri njej. Tudi malo samokritike nikoli ni odveč. Tako bi jo lahko recimo naučila, da naj se po nepotrebnem ne zapleta z voditelji nekakšnih tolp. Predvsem pa naj ne “hodi” z njimi. Naj se raje druži recimo s športniki. Zakaj je takoj ob prihodu našla najslabšo možno družbo? Ob tem mi pride na misel rek: povej mi s kom se družiš in povedal ti bom kdo si. Lp
29. januar 2010 ob 15:27
Dalmatinac pravi:
Kot rečeno, zaradi tega ker mi pač določenih komentarjev ne objavlja (daljšega sem ravnokar napisal pa ga spet ni) se od tukaj umikan iz debate, ker nima smisla tratit časa za nekaj, kar ni objavljeno. Lp
29. januar 2010 ob 15:28
katarina pravi:
Dalmatinec: zanalašč ne bom objavila tistih dveh tvojih komentarjev, ker se obnašaš čisto tako stupidno, kot se obnašajo otroci v … šoli? zdaj pa poberi svoje kanglice in lopatke z mojega peskovnika in … srečno kekec.
))
Sam Cooke: koliko časa pa misliš, da bi še morala bit v šoli, da bi stkala prijateljstva? do konca je samo še 4 mesec. ddd …
sicer pa … tudi jaz sem se imela v neki šoli fantastično, moj sošolec, ki so ga vsi povsti buzerirali, pa niti najmanj ne. pa si zato ne drznim reči, da je bila tista šola ČUDOVITA. halo ….
29. januar 2010 ob 15:30
Dalmatinac pravi:
Nič ne de, v ta namen bom odprl svoj blog. Kot že rečeno, ker me intelektualno niti slučajno ne dosegaš, se poslužuješ nizkotnih prijemov, kot je blokiranje komentarjev. Prav tako nimaš protiargumentov, poleg tega pa si lagala, da me nisi blokirala. Sedaj pa priznavaš, da si me. Kot lažeš tu, mogoče lažeš tudi v svojem famoznem ‘pismu’. Hehe, pismo pa tako. Neverodostojna si. Nekateri so ti pač nasedli, mi ki tukaj živimo, ti pač nismo in to je mučno. Zato blokiraš. In ti boš flancala o seljačinah??? Kaj pa je to, kar pravkar počneš?
29. januar 2010 ob 15:33
Dalmatinac pravi:
In še to; če govoriš o stupidnem obnašanju, pa imej hrbtenico in objavi tiste komentarje, če si upaš. Pa naj si bralci potem sami ustvarijo mnenje, ali sem se res stupidno obnašal, ali ne. Si upaš?
29. januar 2010 ob 15:34
katarina pravi:
vidiš, kakšno glupost si napisal: zakaj si je našla najslabšo možno družbo? fant je odličnjak, super športnik, priljubljen … bi si lahko našla še boljšo partijo?
))))) resno, odpri svoj blog in tam pisari, ker pišeš totalno brezvezne stvari. kr neki napletaš … upam, da ni prleški nacionalni šport tako kvačkanje neumnosti kar počez.
khm, dalmatinec, ki pišeš s nikom, ker te je strah/sram ali kaj drugega napisat svoje pravo ime … kdo si že ti, da boš meni diktiral kaj naj piočnem in kaj ne? mačo? vaški mačo?
29. januar 2010 ob 15:35
Dalmatinac pravi:
Hehe, ne vem, nekako mi ne gre skupaj kombinacija odličnjak in hkrati vodja tolpe. Mogoče je neka tolpa samo produkt tvoje domišljije? Kratice omenjenih v tvojem ‘pismu’ so zgovorne in vem , za koga gre. Sem povprašal. Za neke zgledne učence tu ravno ne gre. Kot rečeno, odličnjak gor ali dol, moralna pokveka je nekdo ki šikanira in maltretira druge. Jo je torej že privlačil, da je hodila z njim, hehe…Povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si.
29. januar 2010 ob 15:39
katarina pravi:
jaz se ne družim z nikomer. kaj ti to pove?
moralno pokveko pa spoznaš potem, ko jo spoznaš. razumeš. ko preživiš z njim nekaj časa. zato pa se post festum toliko žensk odloči za odhod iz partnerske zveze. no, al pa ne veš.
29. januar 2010 ob 15:41
Dalmatinac pravi:
Ko sem pisal o druženju z moralnimi pokvekami, nisem mislil nate. Mislil sem tako, na splošno. Mogoče bi tako lahko označili tudi ljudi, ki za vse svoje križe in tegobe krivijo druge, od učiteljev, učencev, zdaj si začela napadati še Prleke in ki niso zmožni težav začeti reševati pri sebi doma. In šele ko to ne uspe, takrat začeti iskati krivdo pri drugih. Kot recimo pripisovati krivdo za neobiskovanje dopolnilnega -ki obstaja in se redno izvaja- drugim.
29. januar 2010 ob 15:43
katarina pravi:
khm … svetovalni delavki je bilo sporočeno, da potrebje hči posebno / individualno pomoč, ne dopolnilnega vsmislu da tam vsi rešujejo domačo nalogo. njej je treba določene stvari posebej razložit, na drugačen način, ker drugače zastopi. tisti dopolnilni pouk, ki je sam sebi namen oz. služi samo za reševanej domačih nalog njej nič ne koristi.
aplicirala sem na “povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si”. kdo sem potem jaz? moja hiša stoji na samam, nimam neposrednih sosedov, ne hodim ven, ne družim se z okoličani, s tistimi, s katerimi pa se po službeni dolžnosti, pa imam prijeten odnos. nimam se potrebe komu lizat v rit, še manj čutim potrebo po vklapljanju v okolje.
prlekov vsepovprek ne napadam, pisala sem o točno določenih ljudeh in njihovem točno določenem obnašanju, ne o njihovih karakterih, ker jih tako dobro ne poznam, da bi lahko rekla, da so generalno zanič / pokvarjeni / slabi.
29. januar 2010 ob 15:48
Dalmatinac pravi:
V strokoven pristop šole oz. delavcev šole do tvoje hčerke se ne bom vtikal, ker ni moje področje. Verjamem pa, da so na svojem področju strokovnjaki. Vendar določen interes za takšne stvari mora pokazat tudi učenec oz. učenka. In ni mi jasno, zakaj bi ona stvari “drugače zastopila” kot ostalih 20, 30 učencev in učenk. Si se kdaj mogoče vprašala, ali je tudi ona dala od sebe maximum v konkretnem primeru, sodelovala pri pouku, ga redno obiskovala itd.? Jaz samo upam, da bodo starši učencev oz. učenk, katere si imenovala s kraticami in tudi obtožila določenih dejanj reagirali in da se bo zadeva razjasnila. Ker res močno močno dvomim, da je bila tvoja hčera tako zapostavljena, tako maltretirana in eliminirana, kot ti to opisuješ. Pravzaprav vem, da ni bila. Zakaj in kako pa vem in verjamem v to, pa imam razloge.
29. januar 2010 ob 15:55
katarina pravi:
… in ker veš vse, veš tudi to kaj pomeni, če ej otrk oragnik, mar ne. in četo veš, povem veš, da potrebuje drugačno razlago, da abstraktnih pojmov ne razume, itd. in potem tudi veš, da otroci, ki imajo posebne potrebe, te včasih zelo uspešno zamaskirajo za prijetno zunanjostjo. ampak ti itak vse veš.
29. januar 2010 ob 15:57
Sara.K pravi:
Čaw.
Sem S.obe z mamo sma se zjokale ko sma to brale.
mene tudi zajebavajo da sem lezbika pa nevem kaj še vse.
zelo težko prihajam v to šolo kajti vsak dan poslušam od sošolcev da sem lezbika. najraje bi se obesila… bay.
29. januar 2010 ob 16:02
katarina pravi:
Sara: prosim, napiši še kaj, lahko mi tudi na mail, da bo tudi tvoje pismo dobila ravnatejica. naj ve, kaj vse se dogaja na tej šoli. lahko mi pišeš na katarina.zarki@gmail.com
29. januar 2010 ob 16:05
Dalmatinac pravi:
Če ima otrok posebne potrebe, mislim da to še vedno ne pomeni, da si lahko privošči karkoli hoče in kjerkoli hoče. Da ne pomeni, da si lahko mirno privošči špricanje šole, kajenja v okolici šole, med odmori, pa neprimernega odnosa do učiteljev itd…Da se razumeva, ne govorim konkretno. Govorim na splošno.;)
29. januar 2010 ob 16:08
katarina pravi:
da se razumeva si moja hči privošči ipod med poukom, pa to noben učitelj ni opazil (pa ne zato, ker se ji ne bi dalo učit, ampak ne razume, ni ji jasno, jaz ji ne znam razložit, na šoli pa interesa za to ni bilo ,jaz sem pa celo mislila, kao majhna šola, sigurno se ji bodo več posvetili. malo morgen.). sicer pa ni konfliktna oseba, amapk hej, sej ti jo itak baje poznaš, mar ne.
29. januar 2010 ob 16:09
Sara.K pravi:
v redu.hvala za pomoč. no jaz sem bila od K.sošolka.
29. januar 2010 ob 16:11
katarina pravi:
milim, da vem, katera si. k. mi je govoila o nekaj sošolcih in punci D. iz paralelke, ki jo tudi sošolci ne marajo in se delajo norca iz nje. žal mi je za vse vas. res.
29. januar 2010 ob 16:12
Dalmatinac pravi:
Kakorkoli, iz te brezplodne debate se sedaj umikam, nepreklicno. Želim si, da bi se ta neprijetnost rešila in da bi morda lahko še slišali glas druge strani in da tvoja ‘resnica’ in ‘resnica’ tvoje hčere ne bi ostala tista edina. Da bi torej slišali glas učiteljev te šole, ravnateljice, pa tudi učencev, še posebej pa sošolcev in sosošolcev tvoje hčere. In kolkor sem seznanjen, se bo to tudi zgodilo, saj naj bi zadeva dvignila veliko prahu tudi med njimi. In morda te bom razočaral, ampak kolkor vem, so povečini na strani učiteljev, po katerih zlivaš svoj srd. Morda boš pa nekoč uvidela, da vsega le niso krivi drugi, vsaj jaz mislim tako. Vsekakor upam na najboljše, ter tako želim tudi tebi in tvoji hčeri. Kljub temu da sva na nasprotnih bregovih. Lp
29. januar 2010 ob 16:13
katarina pravi:
da vrana vrani ne izkljuje oči je kristalno jasno. zato pa moja hči iz te šole dogaja, ker je vsako vztrajanje v taki šoli neumnost.
29. januar 2010 ob 16:15
Dalmatinac pravi:
Preklical bom dano besedo: zvedel sem, da je tvoji hčeri bila nudena individualna pomoč, pa je ni obiskovala. Zakaj ne?
29. januar 2010 ob 16:27
Sam Cooke pravi:
brez zamere katarina…samo ti res nimaš vseh papirjev na mestu….kaj boš zdaj za vsak drek če nekdo nekomu reče da je lezbika itd. boš pisala pisma…lepo te prosim…sploh pa ne veš če je resnično…lahko da je bilo sarkastično mišljeno …ti kar neke nepotrjene stvari kvasiš v pismih…pa tudi če je res kaj zdaj…zdaj se več nebi smelo zajebavat hahaha…jaz sem pa slišal od enega učenca da je vaša hčerka kradla denarnice v slačilnicah med telovadbo…a boš tudi to dala v pismo? lepo te prosim…saj pa ranvateljica ni zabita, mislim da nebi vedla da se učenci norčujejo z drugih…saj je ona tudi sedela za klopjo…to je pač vsakdanjik na OŠ…to se ne more in se ne bo spremenilo + tega ti je rekla da nima dobrih ocen pa da ne sodeluje med poukom…aja in to zdaj ni faktor…ponavadi kdo ne sodeluje med poukom klepeta ali pa dela druge blesarije…dvomim da je ona ne-sodelovala tako da je bila samo tiho v svoji klopi ampak ona je angelček vsi drugi pa so nasilneži in preprodajalci drog še posebej pa ker niso šli vam na roko pa je cela OŠ za k##ac….a misliš da na OŠ v kranju ne zajebavajo učencev da so pedri pa ne vem kaj vse..a misliš da se tam ne preporadaja droga?pa da tam ni nasilja?kolikor slišim od ljudi tam doli so droge razširjene kot cigani v prekmurju…te pritožbe piši v kranj…to OŠ pa pusti lepo na miru z svojimi psihopatskimi izpadi…mislim zdaj boš za vsak drek ko bo kdo kaj napisal pripisovala v svojo pismo ki ga boš poslala…”naj ve vse kaj se dogaja na tej šoli” mislim wtf…zaradi tega da nekdo nekoga zafrkava še ni nek kriminal pa tudi za ostale stvari ve ampak to ne more ona rešit sama…največ tukaj lahko rešijo starši..pa še takrat ko večini povejo recimo da kadijo cigarete pa jih starši nasekajo pa naderejo ampak če bo on hotel kadit bo kadil…pa se lahko šola pa starši postavijo na glavo…tvoje hčerke več ni na tej šoli pa zdaj nehaj klobasat…a misliš da si ti nek prerok ko bo rešil OŠ-ce še posebej pa na OŠIC?…če nameniš vsako blesarijo pripisat v svojem pismu ravnateljici je najbolje da narediš par sto kopij pa razpošlješ na vse osnovne šole v sloveniji ker na vseh se dogaja isto…
29. januar 2010 ob 16:28
Jana pravi:
Glede na vse povedano, naj se oglasim še sama. V OŠ in gimnaziji sem si prišla navzkriž z marsikaterim sošolcem ali sošolko, pa starši nikdar niso posegli v te prepire oz. situacije. Nek fant mi je v OŠ na željo ljubosumne punce v oči zlil celo stekleničko parfuma. Več kot uro nisem ničesar videla, vse me je peklo, skelelo itd. Učitelji so okregali krivca (pa še to le zato, ker so ju zatožile kolegice), sama k sreči nimam posledic in karavana je šla dalje. V gimnaziji me je celoten razred dobesedno ignoriral – vzrok – drugačno razmišljanje. Pa se nisem šla nikomur potožit, temveč sem stisnila zobe in se vrgla v učenje ter pridelala odličen uspeh. Takšnih situacij je bilo še precej, prav tako so jih bili deležni tudi drugi. Nekatere je to motiviralo, da smo bili še uspešnejši, druge je žal zlomilo. Sem pa mnenja, da izkušnje, slabe ali dobre lahko lahko le koristijo, če jih znamo izkoristiti. Kar se tiče pa pisma ravnateljici – kljub temu, da si ga poslala, ga sama nikdar ne bi javno objavila, niti dopustila, da se v osebne zadeve vtika blogosfera, sploh, ker gre tu za otroka. Poleg tega nihče ne more le z napisanim povedati in izraziti vseh nians, ki se tičejo tebe, tvoje hčere, šole in vseh vpletenih. Upam na korektno rešitev na vseh straneh in čim več efektivno izkoriščenega časa s hčerama.
29. januar 2010 ob 16:33
katarina pravi:
dalmatinec NIKOLI ji ni bla ponujena individualna pomoč. če bi ji bila, bi jaz to vedela.
29. januar 2010 ob 16:39
Sam Cooke pravi:
hahah…ti govoriš o tem kako drugi kršijo pravila…tvoja hčerka pa posluša ipod med poukom(kar je proti šolskem pravilniku)
in potem ko nima pojma o snovi ti zahtevaš da se ji učitelji posebej posvetijo..aja ampak ker je tvoja hčerka ona preprosto ne razume snovi ampak ne zato ker se ji nebi dalo učit ampak ker preprosto ne razume..bullshit…en nasvet…ipod naj izključi med poukom…kaj misliš da majo drugi vsi pojma o snovi? ne nimajo pa zato ne poslušajo muzike med poukom in pozneje doma ne tožarijo kako se niso nič naučili in potem njihovi starši ne zahtevajo da bi se jim posebej posvetili…jaz tudi nisem marsikaj razumel(če sem hotel sem imel dopolnilni pouk al pa možnost da si šel do učitelja po šoli ali po uri…pa se dogovoril za kak termin da ti razloži…in isto možnost je imela tvoja hčerka) ti pa zdaj tukaj blatiš šolo kako je ne vem kaj narobe ko pa je čisto ista osnovna šola kot vse druge naokoli po sloveniji… a tvoja hčerka pa ne sodeluje med poukom,posluša ipod in ima slabe ocene.. mi je vse jasno…in zdaj ker je tvoja hčerka failala po celi liniji so vsi drugi krivi…res lepo…če bi jaz bil ravnatelj bi se tvojemu pismu samo nasmejal pa si ga dal v okvir pa na zid…da bi me vedno spominjalo na kako butasti so lahko eni starši…
29. januar 2010 ob 16:42
Sam Cooke pravi:
katarina: kot zgleda ti hčerka res ne pove vsega…pomoje je lena…in ni povedala zato ker je vedla da bi jo ti poslala na individualno pomoč…če bi mogoče bolj redno hodli na govorilne in razredne sestanke bi mogoče vedli kaj več…kot pa so že omenili prej…se malo več posvečajte hčerki in je ne samo branit ker verjemi da mladi so danes lahko taki vragi da joj…lahko da leži v sobi na postelji in se dela da se uči…pred sabo ma tv…takoj ko sliši da kdo gre ugasne tv in se dela da se uči…potem pa si mislijo starši uuu kako pridna je moja hčerka kako to da ji ne gre v šoli ziher je vse tam narobe ker jo zafrkavajo pa ker ji ne ponudijo pomoči…
29. januar 2010 ob 16:44
katarina pravi:
tako je, Sam Cooke .. še dobro, da je sploh prilezla do 9. razreda. res si idiot.
29. januar 2010 ob 16:46
Belpotka pravi:
Sem prebrala to ˝pismo˝in tudi komentarje. Uf, s čim se sedaj vse starši ukvarjajo. Namesto, da bi se posvetili vzgoji svojih otrok in skušali popraviti napake, ki so jih morda naredili v njihovem zelo zgodnjem otroštvu, pripisujejo vso krivdo drugim. Je pač treba včasih priznat, da otroke v današnjem času preveč ujčkamo, da ne bodo nikoli dorasli temu, kar bi lahko skozi dobo odraščanja do odraslosti, dosegli na čustveni ravni, ker jim omogočimo popolnoma vse, kar si izmislijo, pa če je to upravičeno ali ne. Jaz sem mati trem hčeram in pri naši hiši ni posebnih težav z pubertetnicami. Res pa je, da vedo, kdo je šef pri hiši in prevlada bolj avtoritativna kot pa neka demokratična oz. po novem rečeno permisivna vzgoja. Otroci morajo vedet, kje so meje in naučiti jih moramo, da se bodo znali kot kameleoni v različnih življenskih situacijah prilagajat. Kot sem razbrala iz tvoje objave, tvoja hči ni več malo detece in ne bi smela pričakovat od svoje mamice, da jo bo vedno vlekla iz vsake neprijetnosti, ki se ji bo dogodila. Ah, veliko bi imela v zvezi s tem za povedat, ker imam občutek, da s hčerko nista ravno na isti valovni dolžini. Mame pričakujemo, da nam bodo ali pa, da nam naši otroci vedno vse zaupajo, pa je to daleč od realnosti. Treba je malce z rezervo vzet, pa ne vedno vsega verjet, kar nam natvezijo, ko pridejo iz šole.
29. januar 2010 ob 16:54
Dalmatinac pravi:
Če je prilezla do 9.razreda, ni mogla zdržat še teh 4. mesecev? Če ni mogla tega, kako bo potem šla še čez kakšne veliko težje stvari v življenju???
29. januar 2010 ob 16:56
katarina pravi:
Belpotka: imaš popolnma prav. niti ne vem, če sploh je moja hči. kaj pa če je sosedova?
glej, na razpolago imaš skoraj 1500 postov, izvoli se pozanimat kakšen odnos mamo, pa potem pametuj o tem, česar ne poznaš.
29. januar 2010 ob 16:57
katarina pravi:
Dalmatinac: naj ponovim – samo zate- šeenkrat: DA JO IZPIŠEM IZ ŠOLE JE BILA MOJA ODLOČITEV, M O J A. ja? bo? ne njena, niti omenla ni te možnosti, že zaradi specifične situacije, ki jo imamo v družni. ampak o tem najbrž tudi veš več kot jaz.
29. januar 2010 ob 16:58
Sam Cooke pravi:
a zdaj sem pa idiot ker ti mečem resnico v obraz…in jaz nisem starš…jaz sem še 23 let star tako da mam malo več pojma kot ti kako je situacija zunaj šol pa v šolah danes…
pa kaki idiot sem se je vidlo da mi na vse napisano odgovoriš z tako primitivno…
hčerka posluša ipod med poukom in tebi se to zdi ok…aja točno ker ne razume snovi ona lahko veselo posluša ipod…zakaj pa je potem sploh pri pouku?naj gre raje snega kidat ta čas pa medtem lahko ipod posluša…bo več odnesla od tega kot pa da sedi med poukom in posluša ipod pozneje pa se vam toži kako je OŠIC kriva da ona nima pojma in kako so ostali do nje nesramni…kot da je edina ko ne razume pa kot da je edina ko jo zajebava kdo…pred tvojo hčerko je izdelalo OŠIC že veliko veliko veliko učencev in učenk pa se noben ni pritoževal kot se ti…ok bi razumel da bi bilo res nekaj krivičnega ne pa da je OŠ slaba pa kako se ne posvečajo VAŠI hčerki(ker je edina na tej šoli,zanimivo da se drugi ne pritožujejo…aja točno drugim staršem je vseeno,edino vam ne…heh) čeprav so ti napisali da so izvedli da ji je bila nudena pomoč ampak da je ni bilo…aja in zdaj spet to ni res ker če bi bilo res bi ti vedla….hehe…same BUČE…res same buče in te lahko prodajaš kje drugje meni jih ziher ne boš.
29. januar 2010 ob 16:59
katarina pravi:
Sam .. ti mogoče veš kakšne ocene ima moja hči? sam tko … vprašam.
29. januar 2010 ob 17:02