18. junij 2009

Prijava mučenja živali zaradi … lepila za miši

Kategorije: Nebuloze | avtor: katarina

Dobila sem mail:

Pozdravljeni,
Na VURS OU Kranj smo prejeli  prijavo glede mučenja živali. Z vami bi radi
opravili razgovor in pridobili vašo izjavo. Prosim če nas lahko
kontaktirate.
Lep pozdrav

Tudi poklicali so me in gospod mi je prijazno razložil, da me je nekdo (tožibaba ostaja anonimna) zatožil, da mučim živali. Hmmm … kako že? Takole … z lepilom. Bojda je to lepilo po zakonu prepovedano, pa mi potem res ni jasno zakaj ga lahko kupim v vsaki Kmečki zadrugi, v Merkurju, in še kje. Dokaz …

raaun-za-lepilo-1

in še

 

raaun-miai-2

in še lepilo, na katerem nedvoumno piše komu je namenjeno:

lepilo-za-miai

Proizvaja Unichem d.o.o. Ljubljana.

V trgovinah sem vprašala če imajo kaj proti mišim in so mi predlagali lepilo. Hmmm … Kdo točno potem krši zakon? Če so miši tako ljubke živali, jih bom odslej lovila žive in nosila v … zavetišča, na Veterinarske postaje ali kar na upravo VURSA. Pa ja … naj jih imajo tam in tisti, ki jih imajo radi.

Skratka, zdaj se že nekaj dni nekdo dela norca iz te zadeve in danes mi je  poslal naslednje sporočilo:

Dobro jutro mučiteljica malih živali,

kako si? Si danes stopila že kakšni mravlji za vrat? Ti ti ti porednica!
Dobro bi bilo če bi v pisarni izklopila klimo napravo da ne bi motila
bio sistema muh, mušic, komarjev in ostalih naših ljubkih malih živali.

lp
________________________________________

Zdaj tudi komarjev več ne bom tepla z roko, temveč jih bom lovila v lonček in nosila v zavetišče. Pa suhe južine tudi.

No, da ne bo pomote, gospod mi je razložil, kako lahko ubijem miš, da ne bo okvalificirano kot mučenje živali. Lahko uporabim tako past, da ji odseka glavo. Če ji bo odsekalo samo polovico ali bo falilo kakšno žilo in bo umirala v mukah … to pač VURS OU Kranj ne zanima. Načeloma jih tako lahko pobijem in ne bom kaznovana. Kakšni ljubitelji živali …

Zdaj čakam, kaj bo storila VURS OU Ljutomer, kamor so odstopili zadevščino, ker imam tam stalno prebivališče. Če bodo stvar terali tako daleč, da bom res kaznovana, potem bom tožila vse, ki mi prodajajo lepilo in proizvajalca le-tega zaradi vseh psihičnih bolečin, ki jih trpim zdaj.

Mimogrede: bom tožena tudi zato, ker sem eno miš lastnoročno ubila, ko mi je zlezla v hlačnico?

 

Ta zapis spada v kategorijo: nebuloze.

Lahko komentiraš ali pustiš trackback iz svoje strani. RSS 2.0

Št. komentarjev: 34

  1. Nataša pravi:

    Emmm, nisem mogla mimo tega, da ne bi opazila, da je na pildku od kmetijske zadruge napisan Maček Andrej. Gre mogoče za prefinjeno zaroto večnih sovražnikov? :looooool:

    18. junij 2009 ob 07:50

  2. katarina pravi:

    ;) ))))))))) čakaj, zdaj si bom nakupila lepila za deset zim.hodm od trgovine do trgovine in ga kupujem.

    18. junij 2009 ob 07:55

  3. Nataša pravi:

    Ne seri! Te bodo dušebrižnice ali dušebrižniki obtožili narkomanije. Si predstavljaš: 35letna KŽ končala na urgenci, kjer so ji iz predela nosu odstranili karton z lepilom za lovljenje miši. Lepilo, kot enega tipičnih predstavnikov mehkih drog, je baje že dlje časa zlorabljala, predvsem zaradi srednje težke depresije, ki je pri njej nastopila po ovadbi zaradi krutega pomora miši… Uh.

    18. junij 2009 ob 08:05

  4. saso pravi:

    Po mojem te ima ta “nekdo” silno rad, da ti pošilja takšna sporočila. Zagotovo ne bi rad, da bi pristala na Dobu skupaj z drugmi težkokategornimi arestanti!

    18. junij 2009 ob 08:08

  5. katarina pravi:

    :) ))))) pa kaj sta nora. se mse pa ravno spomnila, da sema zadnjič po nesreči pohodila polža lazarja. OMG … grem takoj k spovedi, naslednjič bom pa polža raje dala v lepenko in ga odnesla k veterinarju. naj ga on pokonča .. al da za pojst goskam, kuram, komurkoli pač. sam da ne bom jaz odgovorna za njegovo smrt.

    sej ptičjih valilnic nimam zato, ker ptiče ljubim. iz njih pobiram mladiče in jih imam namesto piščancev. mnjami, krila, bedra, prsi … mlado meso … domače …

    18. junij 2009 ob 08:14

  6. gigi pravi:

    Zakaj bi si delala delo in komarje pobijala z roko, enostavno vzameš Pips in popipsaš… Prihraniš energijo, sploh sedaj ko je najbolj vroče ;)

    18. junij 2009 ob 08:42

  7. katarina pravi:

    si nor, da bom potem gledala uboge stvore, kako se mučijo in med zadnjimi vzdihljaji krčijo? edino humano ubijanje je giljotina.

    zanimivo, da je VURS ne buni, ker pujse, krave, konje, … torej vse velike živali, pobijajo vse kako drugače kto z giljotino. ampak tisto ni mučenje živali.

    18. junij 2009 ob 08:45

  8. alcessa pravi:

    Pa so res neumni. Mehanske pasti, ki bi živali naj preščipnile vrat, jo velikokrat le uspejo zagrabiti za nogo ipd. in žival umre od sestradanosti ali izkrvavitve. Torej enako kot pri lepilu, ne da?

    Moja stara mama uporablja zastrupljeno pšenico, je pa res, da miši strup lahko razširijo po bajti… Malce.

    Rabiš toplokrvnega miškožerca!

    (je pa res, da je tudi evropska zakonodaja glede mučenja živali zelo stroga)

    18. junij 2009 ob 09:01

  9. MMMZ pravi:

    FAK, kako je enim dolgčas v življenju. bolje bi bilo, če pometejo pred svojim pragom.
    mislim, da ti ta dušebrižnik samo zavida tvoje polno življenje.
    sedaj pa nolovi polno škatlo jerry-ev in jih nesi na VURS.
    naj poskrbijo zanje in jim zabičaj, da jih slučajno ne ubijejo, ker jih boš tožila za zlorabo položaja in mučenja živali.
    pa mislim resno…

    18. junij 2009 ob 09:01

  10. gigi pravi:

    saj jih ni treba gledat, popipsaš in greš iskart naslednjega :) giljotina za komarce he… pa Ob naslednjem pobijanju nadležnih glodavcev pokliči veterinarsko inšpekcijo ali pa kakšnega “Mačka” pripelji k hiši in naj on opravi svoje ;)

    18. junij 2009 ob 09:05

  11. katarina pravi:

    ma jaz bi rada vedela katero zblojeno čloeško bitje me je prijavilo.
    in pazi to, on mi na všprašanje zakaj mi ne pove kdo me je prijavil odvrne, da tega ne sme, ker ravno zaradi anonimnosti prijavitelja dobijo “mučitelje živali”. že že, ampak moj blog je javen, jebemti. in zalep miši ni enako pretepanju psa.

    18. junij 2009 ob 09:09

  12. polžek pravi:

    Svašta.
    No jaz sem tudi imela lepo število miši, pa sem jih dolgo zelo potrpežljivo lovila v “humano” past in potem nosila čez hrib in jih spuščala v naravo :-) )
    Ustavila sem se, ko je številka dosegla 23 (in sem
    jih celo vozila z avtom spuščat malo dlje, ker sem jih imela na sumu, da jim je ime Lesi)…pa so mi kljub temu v čedalje večjem številu zvečer švigale po kuhinji in iskale pot v omaro z moko in sladkorjem. No, potem sem se vdala neizogibnemu in kupila tardeče zrnje.
    Ampak čaki – to te nekdo v Kranju prijavlja, ne v Ljutomeru? Zanimivo :-) )
    Zaradi VURSa se jaz ne bi sekirala, so pač dolžni reagirati na prijavo, glede na njihovo (ne)učinkovitost pri resnih kršitvah pa še sploh ne.

    18. junij 2009 ob 09:15

  13. Nataša pravi:

    Kaj pa če ti nisi resnična oseba? Kaj pa če je bil zapis o miših na lepilu fikcija? Kaj pa če so fotke o miših na lepilu snete z interneta in se ne ve, kdo je avtor? Mogoče bi morali vprašati kakšnega pravnika za mnenje.

    18. junij 2009 ob 09:17

  14. barbara pravi:

    Zaradi teh aktivistov smo potem vsi živaloljubci označeni za budale … :( Predvsem ciljam na tiste maile, ki jih dobivaš.
    Pa dobro, res ni ubijanje z lepilom najbolj humano dejanje (ubijanje – humano) in tud mene zanima, kakšne so alternative – hkrati me zanima, kolk je so-odgovoren tale Maček, ki to sredstvo prodaja, in dalje tisti, ki ga proizvaja …

    p.s. lastnoročno ubila??? kako???

    18. junij 2009 ob 10:01

  15. barbara pravi:

    Aja, pa še to: glede na to, da tu ne gre za neke mafijske posle, je anonimnost čisti nesmisel. Sama nikoli nisem podajala anonimnih prijav na VURS, ne vem, v čem je fora. Celo vedno sem mislila, da anonimk ne sprejemajo.

    18. junij 2009 ob 10:03

  16. katarina pravi:

    iz kranja so urgirali zato, ker imam salno bivališče v kranju. no, sem ga imela, očitno niso na tekočem. z migracijami. pa sem jim telefonično povedala nov naslov in bodo zdaj iz kranja predali prijavo v ljutomer, ker imam stalno bivališče tam. skratka … ukvarjajo se z bedarijo, ki pol kurca ni vredna samo zato, ker … kaj? nimajo drugega bolj pametnega dela? državni uradniki ….

    18. junij 2009 ob 10:45

  17. saso pravi:

    sedaj te berejo še državni uradniki – kateri te bodo tožili za žalitev da se ukvarjajo samo z bedarijo!

    18. junij 2009 ob 11:01

  18. Luka pravi:

    Kašne ej.

    18. junij 2009 ob 11:33

  19. bzzzbz pravi:

    No to je en od razlogov da smo ta kjer smo. Če se dežavni uradniki ukvarjajo z “mučenjem” miši, potem je jasno, da nimajo časa za probleme ljudi – reveži so preobremenjeni.

    18. junij 2009 ob 13:17

  20. seamus pravi:

    hahahah
    pomoje si ti lepilo za državne uradnike :lol:

    18. junij 2009 ob 14:05

  21. barbara pravi:

    bzzzbz, a mi loh razložiš to tvoje sklepanje? a pol so veterinarji tud krivi za to stanje, ker zdravijo živali namesto ljudi?

    VURS naj kar dela, da ni sam sebi namen. Bi pa blo fajn, da bi, takrat ko je že treba, tud kaj naredil, ne samo informativnih razgovorov -kar je že itak dosti – ne leti na tebe, Katarina.
    Bi te pa prosila, da jih vprašaš, kaj ti predlagajo kot alternativo glede miši. Pliz, res me zanima.

    18. junij 2009 ob 14:09

  22. katarina pravi:

    barbara: sej sem v postu napisala: ali jih lovim žive in nosim vem ali pa jih lovim na tiste mišelovke, ki jim odsekajo vrat. te dve alternativi mi je dal, drugega ne.

    18. junij 2009 ob 14:36

  23. barbara pravi:

    aja, to sem pa spregledala… thanks.

    18. junij 2009 ob 14:41

  24. MihaM pravi:

    Aha, sekanje glave. Hm, zgleda, da bi te anonimni prijavitelj rad videl v tejle seksi oblekici:
    http://tinyurl.com/mzl3jn

    18. junij 2009 ob 16:22

  25. katarina pravi:

    :)

    19. junij 2009 ob 06:38

  26. bzzzbz pravi:

    Barbara. Jaz pa ne razumem od kod so vleteli veterinarji. Ko ga rabim peljem živalco k njemu, on naredi kar naredi in mi to pošteno zaračuna. Torej čisti kapitalizem: jaz storitev potrebujem, on jo nudi.
    VURS pa je služba plačana iz naših skupnih žepov in če se ti zdi smiselno da za tvoj denar preganjajo mučitelje miši, jaz pač mislim da naj za moj denar delajo kaj pametnejšega. Če pa pametnejšega dela nimajo, se zaradi mene lahko tudi ukinejo.

    19. junij 2009 ob 07:00

  27. barbara pravi:

    Ja, samo ti si rekla/rekel, da se zaradi ukvarjanja z mišmi nimajo časa ukvarjat z LJUDMI. Štekaš?
    Je pa marsikaj plačano iz naših skupnih žepov (a začnemo pri zdravstvu?) in meni je prav fajn, ko vidim, da vsaj delajo. Hej, nekdo mora tud za miši skrbet konec koncev – ne mislim zdaj, da je prijava bla upravičena, ampak inšpekcija se mora odzvat. Zdej pa, če v vseh teh letih niso zaprli oz. prepovedali preprodaje psov gospodu iz Celja, ki dela kriminal vsem na očeh, ima na vesti več mrtvih psov, kot bo Katarina imela kdajkoli miši, bi bilo res malo blesavo, da bi se pa na Katarino spravili. Ampak na prijavo se pa morajo odzvat! Saj to pa menda lahko razumeš, ane?
    Sicer si pa jaz tud želim, da bi za moj denar delali ne kaj pametnejšega, ampak bolj učinkovito – ne pa po liniji najmanjšega odpora.

    19. junij 2009 ob 07:16

  28. katarina pravi:

    barbara, se spomniš, ko sem pisala o tej dilemi, kje se začne skrb za živali. za mačko še poskrbimo pri veterinarju in v zavetišču, za miš, podgano … to so pa že nižji rangi življenja.

    19. junij 2009 ob 07:19

  29. barbara pravi:

    Ja, se spomnim. Sej sem napisala – tud za miši mora nekdo skrbet. Jaz, roko na srce, nikoli ne bi mogla lepit miši, četud se jih NA SMRT bojim in me spravljajo v paniko že samo ko mislim na njih. Ampak – če je dovoljena prodaja sredstva za lepljenje miši, potem ne more biti uporaba tega sredstva kazniva! To je skregano z logiko.
    Kam pa v tem rangu padejo komarji? :D Ker te pa lopnem brez slabe vesti :)

    19. junij 2009 ob 07:58

  30. katarina pravi:

    barbara: tudi jaz jih nebom ko bom tam živela. prvič: ker jih najverjetneje ne bo več, drugič pa zato, ker bom imela “humane mišelovke”, tiste, ki jih odsekajo vrat. fuj. zdaj pa me tam ni 4 dni in ne bi mogla sproti odnašati obglavljenih živali, pa je bolj enostavno, da imam lepilo in se nanj nalepijo dve tri (ali sedem), potem pa je mir.

    19. junij 2009 ob 08:03

  31. weasel pravi:

    ammm…če me spomin ne vara so v bivšem podjetju, ki se je ukvarjalo s predelavo in prodajo hrane bili zakonsko obvezani k nastavljanju pasti proti mišim…kolikor se spomnim, je tam skoz hodil sanitarni inšpektor in se ni niti enkrat obregnil proti lepilu…

    19. junij 2009 ob 09:26

  32. Puppet pravi:

    se strinjam, da če je sredstvo v prodaji, potem uporaba ne bi smela biti prepovedana. naj folk kupuje nekaj ker lepo zgleda in bo ležalo doma namesto vaze? sicer pa, danes je na siolu članek o tem, kako grdo od Obame ker je muho fental. mislm, kaj ti aktivisti celo življenje hodijo po prstih okoli, da ne bojo kakšnega insekta pohodil? eni zganjajo nekaj samo zato da zganjajo, ne pa ker bi imelo smisel.

    19. junij 2009 ob 10:44

  33. barbara pravi:

    Puppet, točno tako. Aktivisti so kot verski blazneži. Mečejo slabo luč na vse ostale in naredijo več škode kot koristi.
    Katarina, humane ja :D

    19. junij 2009 ob 11:49

  34. WildWind pravi:

    katarina…..kaj naj rečem….ni problem v tebi, problem je v osebi, ki se te je lotila, kateri gre na pajtl, da pišeš blog in da mi blog beremo….nočem nikogar osebno obsoditi, vendar vem vsaj za eno osebo, ki je s tabo obsedena……….

    20. junij 2009 ob 17:13

Povej svoje mnenje