Kad voljem voljem, a kad ne voljem …. koljem / Balkanski temperament
Ne morem si pomagat. Ko gledam posnetke iz Beograda si zaželim, da bi bila tam in da bi skupaj s tistimi … razbijala. Jebiga, balkanski temperament.
Balkanski temperament … je ena od stvari, ki mi je blazno všeč … tudi na meni.
Ko ljubim, ljubim do onemoglosti; ko žalujem jokam, tulim, žalujem v dno duše; ko delam, delam strastno in perfektno; ko se ratujem, se ratujem do zadnje kaplje krvi, a kad mrzim … koljem. No, koljem ravno ne, sovražim pa ravno tako strastno kot ljubim. Slovenci te strasti, tega temperamentnega načina življenja ne poznamo (ups), pa tudi pri drugih “civiliziranih” narodih takega načina izražanja čustev nisem videla, pa saj … zato smo (ups) najbrž balkanci tako drugačni, tako “necivilizirani”, kot radi rečejo Evropejci (do kam sega Evropa?).
Je zato čudno, da na nek misteriozen način sočustvujem s Srbi in sem med ogledom današnjega dogajanja vzneseno bleknila … to to, naj razbijejo vse ambasade, naj zrušijo vse Mkdonaldse in druge ameriške lokale. Pa me je prijateljica začudeno pogledala češ, ali nisem vesela, da je Kosovo Republika. Kaj ima to veze s Kosovom, tukaj in zdaj je v igri temperament, žalovanje, tuga, bol i mržnja. Kosovski Albanci … mah, kaj oni, ves svet bi moral vedeti, da bo tako, da bodo Srbi izlili vse svoje emocije v razbijanje, rušenje, demoliranje, uničevanje. Saj so vendar balkanci, kaj pa bi se drugega lahko pričakovalo? Da bodo kot pičke tiho v sebi nosili žalost? Da bodo jokali navznoter? Ma ja … to počnejo “civiliziranci”, miroljubni ljudje, pičke (eto, samo ta izraz mi pride na misel), ki si ne upajo javno izražat čustev. In to Srbi definitivno niso. In jaz tudi ne.
Zdaj, ko bom imela kmalu tudi sama svoj kos zemlje, si lažje predstavljam kako bi se počutila, če bi mi kdo hotel vzeti tisti del, mimo katerega vozi kolovozna pot, češ, da vozi mimo nje že 100 let in da potrebuje tisti kos moje zemlje, da bo razširil svojo pot. Ma jebi se, bi si mislila, ne boš. In bi zabila največje kole točno v tistih nekaj cm, ki bi mi jih hotel vzeti. In če to ne bi pomagalo, bi tam postavila visoko betonski zid. Dobrososedski odnosi gor ali dol, zemlja je zemlja, nikoli je ni preveč in niti cm ne bi dala nikomur. Je torej čudno, da se Srbi tako obnašajo, ko so jim meni nič tebi nič vzeli del zemlje? AAAA …
Zakaj pa se Republika Srbska v Bosni ne sme odcepit? AAAA … jebeš države, jebeš svetovni mir, zemlja je zemlja in moja je moja, pa če se cela vas postavi proti meni. Hočem svojo zemljo.
Sicer pa … če bi Slovenci premogli malo tega balkanskega temperamenta bi že zdavnaj rešili Piranski zaliv in celo mejo s Hrvaško. Pa … smo (ups ste, to pa res nisem jaz) pičke, ki smo sposobni samo diplomatske note pisat, na morje na mejo si pa itak nihče ne upa. Hrvati pa si in bodo Piranski zaliv dobili. Kad tad.
Torej … za svojo zemljo se bo človek boril do zadnje kaplje krvi. In verjamem, da tudi Srbi. Kosovski Albanci so ga najebali, pa priznali ali ne. Najprej jih bodo mentalno zjebale ZDA, nato pa vsi sosedje po vrstnem redu.
Moje mnenje je od vedno bilo, da Albanci na Kosovu niso sposobni naredit prav nič iz tistega dela zemlje. Ker … če bi bili sposobni, bi že zdavnaj kaj naredili. Pa niso. Pa ne zaradi Srbov, ampak … oni so ipak sosedje Črnogorcev in lenoba se sosedsko deli, prav kakor vse ostalo. Kdo bo delal v gospodarstvu? Se bodo domov vračali moški, ki delajo po svetu? Malo verjetno. Bodo delale ženske? Tiste, ki nimajo otrok in niso poročene najbrž, vse ostale pa … kdo jim bo čuval deco? Cargo sistem, jasno.
Kakorkoli … razumem Srbe, ki divjajo in razbijajo in uničujejo. Naj se razdivjajo in naj izbolujejo svojo bol, potem pa … idemo dalje slomljena srca.
In kot je rekel kolega Srb: Jebem ja mater amerikancima. Pomažu onima, koji mi uzimaju zemlju i kažu, da ostaju moji prijatelji. In prav ima. Kako je lahko moj sosed na levi tako prekleto pofukano pokvarjen, da istočano mojemu sosedu na desni pomaga ukrast mojo zemljo, meni pa pravi, da je moj prijatelj. Ma jebem ti mater prijateljsku. Balkanci nismo Jezus, da nastavljamo desno lice, ko nas udariš po levem. Ko udariš, si lahko prepričan, da boš pretepen.
P.S.: Slovenci pičke pa itak spet ne vemo kaj in kako in s kom bi. Bi kar z vsemi, jasno, in ker smo taki pusiji bomo počakali na ta večje “civilizirane” države, in skupaj z njimi zalajali. Nimamo jajc, da bi lajali sami, so nam jih že zdavnaj na Dunaju odrezali.


fuga pravi:
Ja, maš čist prou. Slovenci se obnašamo kot da smo samo od dons za dons. Vse bi prodali samo da bi bili drugim všeč. Pa nobena reč nam ni sveta, samo demokracija. Kaj pa je sploh demokracija. Vsesplošno nategovanje, pa še kaj drugega, kaj jest vem. Kar bo pa bo, samo dobrga nav nč.
21. februar 2008 ob 20:48
Exposé pravi:
Temperament in vandalizem sta torej nelocljivo povezana, pamet in pismenost na enakem nivoju.
21. februar 2008 ob 21:53
katarina pravi:
expose: ne morem vedno pisat tako, kot je za večino prebavljivo. včasih si dovolim tudi v pisnem jeziku biti to, kar čutim.
21. februar 2008 ob 21:58
Ceka pravi:
hehe…sm srbkinja i berem tale člank al ka kurac je to…uglaunem svaka čast koja je to pisala! prou maš slovenci ste pičke… naj se tuče dok se tuč…KOSOVO PA JE SRBIJA – SRBIJA JE KOSOVO!….
21. februar 2008 ob 21:58
pero pravi:
“Ime mi je Katarina in sem stara 34 let”
in razmišljam kot totalna glupača…
pejd raj pogledat spletno stran beograjske Politike, da ti postane jasno, kako razmišlja trezen srbski narod…99% komentarjev meni, da je ta miting totalno sranje…strezni se
21. februar 2008 ob 22:02
katarina pravi:
pero (slovenček): brigi se zase, jaz imam svoje mnenje, ki ga lahko napišem kjerkoli men paše. mi je čist vseeno kaj drugi mislijo, jaz mislim tko, pa pika.
glupane jedan, pa da veš, da imamo vsi ljudje pravico do … ne tvojega ali sosedovega ampak do … svojega mnenja.
21. februar 2008 ob 22:07
davidpelko pravi:
Katarina, kaj si ti po narodnosti? Slovenka ali Srbkinja. Všeč mi je tvoj temperament in tudi sam se enako temperamenten, čeprav sem v “osnovi” Slovenec.
P.S. SLOVENCI SO PA ITAK “PIČKE”, čeprav se mi zdi, da je to tudi malce demografsko pogojeno. Takole, ko sem študiral in kasneje poslovno vozil poSloveniji sem ugotovil, da smo najbolj vročekrvni Celjani, tudi Ptujčani so podobni, pa Pohorci en del Dolenjcev, vse ostalo pa bolj slabo. Čeprav so seveda vsepovsod tudi izjeme.
21. februar 2008 ob 22:09
katarina pravi:
david: v mislih imam politike-pičke, ki nas predstavljajo v svetu. samo poglej rupla, kako je polizan in krotek in “kao da me nema” ko ga kdo vpraša o kosovu. prej se je pa pizdakal in kokodalak in bil pameten 300/uro
jaz sem pa pol slovenka-dolenjka in pol kosovska albanka, kar sem že milijonkrat povedala. zato pa so UPS-i v postu, ko govorim o balkancih in slovencih, ker se glih ne znam dobro postavit, definitivno pa sem v tem postu balkanka.
21. februar 2008 ob 22:16
pero pravi:
saj si sama nastavla možnost komentiranja svojega pisarjenja, kaj potem cmizdriš??? seveda ima vsak svoje mišljenje…farsa je, da se ti tukaj na toplem duvaš kot ultra srbkinja, medtem ko ima večina srbskega naroda poln kurac svojih politikov, ki že desetletja manipulirajo z njimi in jih držijo v bedi…preberi si njihove komentarje v na spletni Politiki ali pa B92, in postav glavo v vedro mrzle vode, da se mal ohladiš
21. februar 2008 ob 22:19
davidpelko pravi:
Uf, polAlbanka, ki je na srbski strani? A ne držiš z Albanci, se ti zdi nepošteno? SIcer pa, kar se Rupla tičene mislim izgubljati besed. Ne vem, s čim smo si ga zaslužili za večnega zunanjega ministra.
21. februar 2008 ob 22:20
Ja Pa JA pravi:
Res ne vem kako lahko tako mrzis svoj narood. Žarki ipak je albanski priimek
21. februar 2008 ob 22:21
nekdo pravi:
Slovenci pičke? Me prov zanima, kako bi ti ravnala, če bi imela toliko firm na eni oziroma drugi strani. Logično da se jajca, kaj se bo nardil. Če ti bo lažje razmišljati: imaš dva otroka; eden se bori za eno stran, drugi pa za drugo. Katerega boš podprla?
Pa glede telih izgredov. To je eno navadno balkansko primitivno mišljenje. Se skregata A in B. Pride C in reče, da ma B prav (pustmo, kdo ma prov v primeru Srbija-Kosovo). “Ajde prefukimo C.” In tole, da se napada slovenske stvari … pa kva da fak vam ni jasn? Sploh še nč niso rekl, pa se kr neki grejo. Pač balkan …
21. februar 2008 ob 22:22
davidpelko pravi:
nekdo. Nekaj se bomo morali “dragi” Slovenci navaditi. To niso več “naše” firme, ker so v lasti peščice ljudi (beri: politike in tajkunov). Če bo šlo Mercatorju dobro ali slabo to za nas ni več pomembno. V resnici smo postali tem tajkunom ekonomski sužnji, ker zavirajo prihod konkurence na slovenski trg. Posledično imamo zato nižje plače, kot bi jih morali imeti in višje cene izdelkov, kot bi jih lahko imeli. Zato že cel čas tulim po blogih, da bi bila poštena zadeva DEPRIVATIZACIJA. Tako kot so naredili DENACIONALIZACIJO.
21. februar 2008 ob 22:26
rok pravi:
Jest sm Slovenc pa se ne počutm obvezanga da potegnem al s Srbi al z Albanci.
Če misljo Srbi da je Kosovo njihovo, nej pošlejo vojsko tja pa zrihtajo. Če hočjo bit kosovski albanci samostojni, nej si pač izborijo neodvisnost. (tko k vsi ostali)
edino k berem bloge, pa k vidm da neki wanabe srbi pravjo da smo slovenci pičke , si mislm: prov vam je… skoz neki pametni.. še par let pa bo srbija sam še beograd z okolico….
21. februar 2008 ob 22:59
Hotimir pravi:
Pravi junaci srbi, ni kaj
po moje bedno. Zdaj napadajo slovenske stvari..ha ha to je isto kot nekdo, ki ga v gostilni en nabuta, pol pa gre domov pa babo nareže. Čist balkansko obnašanje, ni kaj. Celo zgodovino imajo bedno, slavijo poraz in izdajo na kosovu, slavijo ruse, ki so jih dokazano v zgodovini vedno pustili na cedilu. Zdaj preseravajo zarad šiptarjev, ki so jih s kurci premagali
Kaj pa niso šli sami srbi dol žvet?? Ker vsi rinejo v beograd…kirga vprašaš je z beograda…Prava reč, če razbijajo našo ambasado al pa firme, sej je vse zavarovano. Tud šiptarji so podobni kot pa srbi…balkanci..Vsi skup pa silijo gor k nam, pol se pa tu delajo pametne. Mešanci za njimi so pa isti. Grizejo roko ki jih hrani in uči kulture. Zmišljujejo si neka svoja junaštva, pa same pozitivne narodnostne značilnosti…pošteni, gostoljubni, zvesti, korajžni…pa kaj vem kaj še. Nas imenujejo slovenčki, pljuvajo po nas…zakaj le….kaj bi radi dokazali. Točno se ve kaj so. Junaštvo naj bi bilo to, da svoje ljudi zatirajo, da en drugmu starce in otroke pobijajo in babe nategujejo. Dejte no dejte. Če so tile balkančki res tako fejst in sposobni, bi bla dol švica in ne severneje
Tako pa je spodaj ciganija, šverc, korupcija. To je dejstvo in po tem je balkan znan, ne po nekih herojih in znanstvenikih al kulturnikih. Slovenci smo imeli tiskano knjigo tristo let prej, ko je Vuk Karađič prešvercal v srbijo prvo leseno ročno prešo za tiskat …pa še tisto prvo narodno zavedanje, ga je moral učiti slovenec. Kad ne voljem koljem….to ni noben “temperament” ampak samo podobno obnašanju nevzgojenega, prestrašenega potepuškega psa…ki se prilizuje in z repom miga če kaže da bo kaj dobil, pol te pa ugrizne. In pes običajno ne ugrizne iz hrabrosti ampak od strahu. Pa ne mislit da so mi šiptarji simpatični…vsaj zame so še bolj hinavski od srbov. Govorim o celem balkanu skup s hrvati. In zdaj budale srbi v bistvu uničujejo svoje stvari
Kaj pa je tistih par mcdonaldsov al pa kak merkator..he he sej je njihov. Tud svoje trgovine ropajo in razbijajo, v glavnem pa kradejo ven vse povprek. To je dejstvo. Pa svoje avte sesipljejo. Tisti ki hvalite njihovo hrabrost in junačka srca….zakaj pa enostavno ne gredo na kosovo in ga osvojijo nazaj???? Ne zdej govort…ja k so amerikanci dol…seveda so dol, povsod. Ampak so zato, da so preprečli njihov način vojskovanja…pošiljat vojake ali pa bandite po bosnanskih in kosovskih selih, da so klal starce in otroke…to ni nobeno bojevanje. Tud v sloveniji je bila 91 leta zelo številna in močna jugoslovanska armada, peta po številu in oborožitvi v evropi, pa so jo bedni in plahi slovenčki, slovenceljni, janezi in kaj vem kakšne nazive nam dajejo balkančki in njihovi pristaši, z malo vojakov in zelo slabo oborožitvijo poslali po dveh mesecih ven. Na brionskih pogajanjih so v bistvu reševali srbsko vojsko ne pa slovenije. In amerikanci so bili tistikrat bolj na strani srbije kot slovenije, bili so proti odcepitvi. Omenjam srbe kot sovražnike, ker bosanci in šiptarji niso nič šteli, crnogorci so itak srbi, hrvati pa kot vedno, so se usrali in se pozneje šlepali na pridobitvah male slovenije in malih janezkov. Ja in kaj bodo na koncu rekli jezični srbijanci
Mi smo bežali ko sokoli, a slovenci nas gonili ko kukavice .
21. februar 2008 ob 23:01
pero pravi:
Komentarji Srbov na spletni strani beograjske Politike:
Nenad Ivkovic, 21/02/2008, 19:34
Miting je doziveo debakl, s obzirom da je bilo najavljivano vise od milion ljudi. Bilo je jedva deseti deo od toga. Narocito mi je drago sto nije bilo ni blizu one brojnosti 5. oktobra. 5. oktobar je i dalje najmasovniju skup u istoriji Srbije, uprkos upinjanju Tome i RTSa. Zivele vrednosti 5. oktobra!!
Marija , 21/02/2008, 19:36
Ovako se ne dobija ni jedan rat, samo stvaraju neprijatelji, zato smo i izgubili Kosovo. Razbijaju se ambasade, obijaju trafike, radnje. Stidim se ove zemlje i njenih politicara. Samo palite i podbunjujete a nista ne umete da uradite. Napadnuta Hrvatska ambasada koja je najbolje emisije o kosovskoj krizi pravila, pa tako se pravi neprijatelj, a ne stvara saveznik.
Matija Soskic, 21/02/2008, 19:38
Postavljam pitanje citaocima koji su glasali za Nikolica i koji obicno pisu komentare sa puno velikih slova: Sta oni nude kosovskim Albancima u Srbiji? Kolonijalni sistem ili aparthejd? Matija Soskic, Kanada, (Eh?)
Ivana Bajic, 21/02/2008, 20:11
Jos koliko treba da se smanji teritorija Srbije da bi narod Srbije i politicari koje su izabrali da ih vode konacno shvatili da nesto nije u redu sa njihovim stavovima i izborima? I jos koliko decenija treba da prodje da bi se gvozdena zavesa pomerila u srpskoj svesti i da vec jednom ostavi iza sebe Milosevicevu politiku i njegove jednako kratkovide, samozive i za vlast oblaporne nastavljace? Dokle ce Srbija biti veciti ponavljac na ispitu iz domace i spoljne politike? Sa kojim pravom politicari izvlace decu iz skola i dovlace ih na miting u Beograd na kome huligani demoliraju grad kao divlje horde? Dokle vise? Dokle ce Srbija blefirati sebe i svet da drzi certri keca u rukama u momentu kad je prokockala i svoju proslost i sadasnjost i buducnost?
Nebojsa , 21/02/2008, 20:48
Organizatori su uspeli: Beograd je razbijen, ambasade napadnute, policija se pojavljuje u poslednji cas. Poslat je signal da ovde zivi narod koji iskreno ne zeli u Evropu, vec zeli da veruje da 29. jun 1389 tek treba da svane i da cemo se probuditi kao pobednici. To sto je premijer lagao na sred bine pred tolikim svetom je prica za sebe. Nismo ispunili mnoge zahteve, mnoge dogovore smo prekrsili, tako da je ono na bini bilo cisto licemerje, jer upravo sada placamo cenu svega toga.
Dragan , 21/02/2008, 22:17
Katastrofa! Sramota za organizatore mitinga. Sta je radila policija? Nije ocekivala? Neko mora da podnese ostavku ili da bude smenjen. O Kostunici i radikalima da i ne govorim. Neodgovorne izjave, lazni patriotizam, rezultat je razrusen, zapaljen i demoliran grad.
D Legenda, 21/02/2008, 22:31
…JEDNE NEIZIVLJENE. NIJE VAM DOVOLJNO STO NAS JE ZAPAD OCRNEO …. I VI I RODITELJI VAM I ONI KOJI VAS OPRAVDAVAJU. I OVAKO CE MO KAO DA ZADRZIMO KOSOVO……..PA AKO STE TAKO HRABRI STO NE ODETE DOLE.
Marina , 21/02/2008, 22:43
Boze,da li se Srbima,moze ikako pomoci?Ovaj vandalizam,i rushenje sopstvenog grada….je za svaku osudu!!!!Da li se neko pita,da li je normalno…da neko rushi sopstveni grad.Ponosna sam ko Srpkinja….ali,kada gledam one vanadale…koji mi rushe rodni Beograd….pitam se,da li huliganima se moze stati,na put….Mi za mitinge…ma dajte ljudi….prochitajte knjigu,Dr.Archibalda Rajsa-Chujte Srbi,chuvajte se sebe-sve ce Vam biti jasno-zalosno i tuzno!!!!Jesam mozda nacionalista,ali nisam shovinista-jesam Srpkinja-ali nedam da mi niko rushi grad…..daj,dozovite se razuma….mislite….na buduca pokoljenja,i nashe korene….pokushajte pozitivnim delima,da smirite agresivnu omladinu.Decu obozavam….ali,njih ne treba da vaspitaju ulice…vec roditelji—-Malo pozitivnosti,SLOGE…RAZUMA,Ljubavi…vrednijte prave vrednosti….znajte,da jedino mi sebe,mozemo spasiti….ali ne ko razjarene horde…nego ko kulturan,civilizovan narod….Da li iko pita,dokle cemo svojim prepucavanjima….i svojim razjedinjavanjem dovesti ovu zemlju….BOZE,CHUVAJ NAS….i daj nam pameti!
Sergej , 21/02/2008, 22:44
JA PODNOSIM OSTAVKU – NA MESTO GRDJANINA SRBIJE.
Komentarji Srbov na srbskem B92:
Imali smo kristalnu noc,danas Ninberg.Ovo nam se desava samo zato sto normalni i dobri ljudi nece da dignu glas i da kazu ovom ludilu DOSTA!
(ivan, 21. februar 2008 07:49)
LJUDI; OSTANITE KOD SVOJIH KUĆA!!!!!!NEMOJTE POSTATI MARIONETE OVIH LOŠIH REŽISERA! Ne treba da igramo onako kako nam, oni sviraju! JEDVA PREŽIVESMO I NJIHOVU PRETHODNU FARSU!!!
(Marija Košutić, 21. februar 2008 07:56)
Koliko ćemo još da učimo na našim greškama!? Zar neko misli da će se nešto promeniti posle ovog mitinga? Siguran sam da svoje odluke o Kosovu neće promeniti ni SAD, ni Velika Britanija, ni Nemačka ni…
Ljudi dosta više! Treba da se radi u ovoj zemlji!
(Miloš, 21. februar 2008 08:12)
Ocajnicki pokusaji DSS-a da povrate popularnost. Nadam se da ce ih masa izvizdati!
Mene je sramota ovog skupa, sramota me huliganisanja, paljenja i razbijanja. Oduvek sam smatrao niskim i necivilizovanim narod koji se ponasa kao Talibani i Palestinci na Bliskom Istoku a sada se i moj narod tako ponasa. Umesto za pregovarackim stolom i diplomatijom mi smo se odlucili za ulicu. Nasi su politicari zbog ocuvanja svog licnog dostojanstva zrtvovali dodtojanstvo svog naroda i dozvoljavaju da im narod kao stoka izlazi na ulicu i ponasa se kako se vec ponasa dok se oni zadovoljno cerekaju sa visine nekog balkona. Osecam nemoc, mucninu i prezir. U nas se kaze da kada psa udaris po nosu par puta, pas nauci lekciju ali nas narod, iz nekih cudnih razloga, nista jos nije naucio iako dobijamo po nosu, eto, vec dvadeset godina.
Ostanite kuci ljudi i ne nasedajte ponovo!
(Bojan-bojkot, 21. februar 2008 08:16)
Ponovo mitinzi kao u vreme Slobe! Jedna poslovica kaze: “Budala uci od svojih greska a pametan covek od greska drugih” a Srbija ne uci ni od svojih greska od proslosti!??
Ali kao sto narod kaze: “Svako cudo tri dana traje” pa se kasnije ljudi naviknu na naovom okolnostima,ali neka i danas iako je dan cetvrti (zakon inercija u Srbiji je izgleda jaci nego sto je njuton definisao?)
(Tim, 21. februar 2008 08:19)
Pitam se da li je organizatorima ove manifestacije, prvenstveno vladi jasno kakvu odgovornost na sebe preuzimaju predvodeci sve te “mirne” proteste!!!
(branko vukajlovic, 21. februar 2008 08:19)
Zreo i ozbiljan demokratski narod sedi na svojim radnim mestima i RADI! A ovde u Srbiji se deca od osnovne skole uce da treba da mitinguju kad god im se ne ide u skolu. A posle se cudimo sto nam je tako kako nam je.
(Miloje V., 21. februar 2008 08:20)
Ponovo citam ovu vest, i placem. Ne mogu da verujem da smo se tako vrtoglavo vratili u 90te, pre nego sto smo i uspeli da se iscupamo iz njih. I drzim palceve da DS ne dodje na miting, ali mislim da ce, kao i uvek do sada, u zadnji trenutak pokleknuti. Laku noc buducnosti, gde god da si!!!
(S.J., 21. februar 2008 08:59)
Vukovar, Ovčara (streljani svi iz bolnice), pljačka zamrzivača i televizora iz Slavonije, Zvornik, Sarajevo (koliko dece je ubijeno snajperom), Merkale, Srebrenica (koliko dece je pobijeno), Kosovo egzodus (da, braćo Srbi, nisu to Albanci sami ostavili kuće i krenuli), kamioni hladnjače u Batajnici (sećali se iko broja dece i žena u toj grobnici)…Mladića (optužen za GENOCID) koga i dalje skrivamo …Policajci sa Kosova koji su otvorili zlatare po Srbiji, popovi koji blagosiljaju ratne zločince… Treba da smo zahvalni što nema Boga, jer ne bi ostali bez Kosova, već bi prošli kao Sodoma i Gomora. I sada su opet ti zločinci izašli na ulice Beograda. Zemljo, otvori se
(DRAcko, 21. februar 2008 09:00)
Mislim da svi treba da ostanemo kod kuće. Ne treba da postanemo marionete ovih loših režisera. Zašto bismo igrali kako nam oni sviraju? Jedva preživesmo i njihovu prethodnu farsu!
(Marija Košutić, 21. februar 2008 09:02)
Ovo sve je vec vidjeno pocetkom 90-tih i vidili smo kako smo prosli. A Tadic – nas predsednik- umesto da javno kaze da se protivi skupu i da nece da dodje ide u posetu u Rumuniju.
Toliko neodlucnosti i nespremnosti da stane Kostunici na kraj je puno i za jednog predsednika.
(boco, 21. februar 2008 09:02)
Изгледа да су Коштуница, Веља Илић и екипа у стању чак и ванредно стање да направе само да би се још који дан одржали на власти.
(Александар, 21. februar 2008 09:18)
Zasto zavaravate narod mitinzima od kojih samo dobijate – Vanredno stanje.
Ako Vam je to potrebno uvedite ga ali bez neduznih zrtava i unistavanja ono malo jadne imovine koja je ostala.
Kosovo je nezavisno i tu je kraj a narod se konacno budi.
(Tamara, 21. februar 2008 09:23)
Definitivno bolestan narod.Izgleda da je jedno NATO bombardovanje,nije otreznio nas narod,pa neumorno trazimo i sledecu pilulu.Kuku za nase komsije a posebno kuku za nas same.Ja odoh,ostalima neka im je bog u pomoci.
(Zoran, 21. februar 2008 09:25)
Moja deca nece ici da gledaju i slusaju ove mracne ljude koji govore iste mracne reci vec dvadeset godina. Jer to su ljudi opasni i cije reci ne samo da odzvanjaju ovuda vec 20 godina vec su se ovaplotile i donele SMRT, GLAD, MRZNJU i zbog kojih je Srbija propala i ponizena kao nikada u svojoj istoriji. Takvim Baba Rogama treba decu plasiti. Pre 20 godina zamajavali su starce, a sada posto su se i starci opametili, tj. oni koji su preziveli njohovu poharu, sada traze nasu decu. Baba Roge!
Odgovorni roditelji ce ostati kod kuce sa svojom decom i objasniti im zasto su baba roge uvek ljute i opasne i zasto vole da kradu decu. Parental Guidance Recommended.
(charlie, 21. februar 2008 09:27)
Još jedan “prelomni trenutak” trenutak u našoj istoriji. Miting za Kosovo? Hoće li se sakupljati prilozi za pomoć ljudima dole? Ne, ovo je više staro i destruktivno razmišljanje. Čini mi se da je cilj da se skupi gomila ljudi koji će da kliču i tapšu baljezganjima političara sa bine što će ovi (po starom receptu)da iskoriste da kažu da za sve svoje nazadne poteze imaju podršku “naroda”. Idealna prilika za prekrajanje volje građana i vraćanje Srbije na neki drugi (stari) put. Svaka čast!
(Miloš, 21. februar 2008 09:32)
Ovaj miting ce biti potpuna farsa koja ima za cilj da promovise vec poznate ideje DSS-a i radikala. Ko je za izolaciju Srbije, bedu i jednoumlje neka ide, ja necu!!!
(Iggi, 21. februar 2008 09:40)
Cist sam Srbin sa svih mogucih strana. Volim svoju zemlju ali na drugaciji nacin od onoga kako mi drugi diktiraju da je volim…Ali juce kada sam dobio letak na kome pise da bojkotujem pekare Albanaca u sred Vojvodine i da ne treba da jedem njihov hleb, slatko sam se nasmejao nasoj nemoci. Stvarno smo neverovatni.
(djordje, 21. februar 2008 09:47)
Meni samo jedna stvar nije jasna – molim nekoga ko se sprema na danasnji miting da mi kaze: KOJI CE CILJ BITI POSTIGNUT ODRZAVANJEM MITINGA?
Da li ce sutra biti nesto drugacije nego sto je to bilo danas?
Ja mislim da je ovo jos jedna u nizu dobro poznatih “prilika” za ljude iz unutrasnjosti da sa placenim dnevnicama i besplatnim prevozom sopinguju po Beogradu i setaju se gradom.
Deja vu.
P.S. Boris se na vreme sklonio u inostranstvo, pametan potez.
(Strashno, 21. februar 2008 09:50)
Ista retorika, ista demagogija kao i za vreme Milosevcevog rezima. Jos samo malo fali ”niko ne sme da vas bije”. Ovo je radiklani i DSS skup, gde zele sebe da promovisu jeftinim poitickim poenima oko Kosova. Normalni ne izlazite na ulice. Ja jesam Srbin, ali mi se gade ovi iz SRS i DSS sto im Kosovo sluzi za njihovu demagogiju. Cim ce ti tamo biti Nikolic i Dacic, ljudi koji su bili u Vladi 1999. kad je potpisana KAPITULACIJA Kosova, gde je Kosovo fakticni nezavisno od tada, ja na tom mitingu necu biti.
(Nenad Pavkovic, 21. februar 2008 09:58)
Deja vu! Repriziraju se stare TV serije, retro je očigledno IN, pa zašto se ne bi reprizirao i život. Pošto imam dovoljno godina, znam napamet scenario. Prvo će se “dogoditi narod” na današnjem mitingu, koji će pokazati da smo mi jeli zlatnim viljuškama u srednjem veku. Da je bilo baš tako, potvrdiće Ivana Žigon, sva u suzama. Onda će posle mitinga, potpuno spontano,čika Velja podeliti velike cigle za odrasle, a čika prosvetni ministar male, za osnovce. Onda će usred srče, mladjani Vučić zavapiti: -Ne, zaboga, u TAJ izlog. Onda će Velja komandovati juriš na Kosovo, maršrutom preko LDP-a, pa dokle ko dobaci. I na kraju ćemo opet pobediti Evropu. Deja vu.
(Ratko, 21. februar 2008 10:01)
21. februar 2008 ob 23:10
nekdo pravi:
davidpelko, prosim, da ne pametuješ kar tja v en dan. Po vsej verjetnosti sploh nimaš pojma, kaj stoji za temi tajkuni in kakšna je dejanska situacija o “izkoriščanju folka” v podjetjih, ki si jih lastijo “tajkuni”. Če bi bolje poznal situacijo, ne bi klobasal takih traparij kot so “tajkunsko zaviranje prihoda konkurence”. Lepo te prosim … kateri lastnik podjetja ali pa manager pa si želi dodatne konkurence? In ne, oni niso krivi, da ni konkurence. Nižje plače nimaš zaradi tajkunov, cene izdelkov niso vzrok tajkunov, pač pa so razlog t.i. toge/vodene cene.
Pa da ne boš samo Mercator turil sem … veliko je še ostalih podjetij. In ne, deprivatizacija ni nobena rešitev, zarad deprivatizacije boš še bol jebal ježa kokr ga zdej.
21. februar 2008 ob 23:20
pero pravi:
Še komentarji Srbov na srbskem B92:
Pažnja, pažnja! Danas, u 17:00, pozivaju se građani da prisustvuju izuzetnom događaju: na trg ispred Skupštine sleće vremeplov, podešen na leto gospodnje 1989. Prisutni građani imaće priliku da vide i čuju nešto sasvim drugačije: face i loženja kojim ih zamajavaju poslednjih 20 godina. Nažalost, Njega neće biti, iz opravdanih razloga…Uporedo sa sletanjem vremeplova, građani će imati jedinstvenu priliku da prate još jednu dosad neviđenu atrakciju: veliki predizborni miting na kojem će se ozvaničiti dugogodišnja tajna veza SRS-DSS, koju smo dosad samo naslućivali! Navali narode! Nemoj propustiti priliku da te još jednom prevedu žednog preko vode i naprave majmuna od tebe! Ti dobro znaš koliko je to lepo i prijatno osećanje! Svi učesnici će moći da kupe kao uspomenu bedž s likom Najvećeg Srpskog Junaka ili majicu s likom Heroja Srebrenice! Cene vrlo povoljne: samo 20 godina zaostatka za svetom! Navali narode! Razbijanje prozora, izloga i stranih plaćenika slobodno i poželjno!
(Mashinovodja, 21. februar 2008 10:10)
Hoce li govoriti i Ratko Mladic? Bar telefonski?
(Pete, 21. februar 2008 10:10)
Pa, ne znam… Ja se dvoumim. Da li da idem na miting ili ne? Ako će da peva Marija Šerifović, onda idem!
(Gandra, 21. februar 2008 10:12)
Evo i sam vucic je svestan “koliko ce biti tesko” kontrolisati tu rulju huligana i neandertalaca .Nema sta covek poznaje svoje biracko telo.
E, tadicu , zar sam za ovo glasala?!
(majchi, 21. februar 2008 10:13)
U ponedeljak sam mislila da izadjem na protest zbog nasih Srba na Kosovu i na taj nacin im pruzim podrsku. Od kada je Samardzic lupetao pre neko vece u Poligrafu, i od kad znam ko su govornici na Protestu odmah sam znala da necu da idem i slusam Radikale (koji su nas i doveli u ovu situaciju), Kostunicu i Ivanu Zigon. Zao mi je sto manipulisu Djokovica i nadam se da ce se mali opametiti! Kad im je bas stalo do mirnih protesta trebalo je odmah da zabrane stranacke zastave i obelezja…
(Ana, 21. februar 2008 10:23)
Hvala svim “velikim srbima” sto razlupali moj grad Beograd i sto su svojoj srpskoj braci nakacili ceh od skoro 4 miliona dinara na grbacu. Hvala im sto su od Srbije i sprskog naroga napravili budale u ocima sveta, bas kada im je to najmanje trebalo. Nadam se da takih “Srba” nece biti na ovom mitingu, pa ni njihovih promotera u liku Velje Ilica.
(Marko – Vracar, 21. februar 2008 10:24)
Samo nedostaju Milosevic,Arkan,Seselj idrugi.Ko zna mozda ce biti prisutni kamuflirani Mladic iKaradzic.
(89, 21. februar 2008 10:26)
Pre otprilike dvadeset godina bio sam srednjoškolac.Jednog “lepog” kišnog dana po preporuci tadašnjih državnih organa “spontano” smo izašli na glavni gradski trg u pratnji svojih nastavnika i u svojoj dečijoj naivnosti podržali promenu pokrajinskih rukovideći struktura u cilju jačanja nove,jake,prosperitene Srbije.
Nekoliko godina kasnije u ime iste te države cela moja generacija je trošku državnog establišmenta iz klupa otišla na “poslednju matursku ekskurziju” obučena u “lepa”, nova, ne kvalitetna maskirna odela i sa dovoljnom količinom oružija i municije svih kalibara i zaratila postepeno sa celim svetom. Imali smo uglavnom sreće da se iz cele te priče većinom vratimo živi,zdravi i relativno normalni.
Sada sam stariji i nadam se pametniji, ali posle svega sa ove distance znam da manipulacija mitinzima, prosvetom,UČENICIMA i narodom u celini neće doneti ništa dobro,a posebno kad ministri jadne države pravdaju huligane i barabe.
Sve je isto samo njega nema.
(Dragan SM, 21. februar 2008 10:50)
Zalosno je to sto se desava na ovim prostorima…Rodjen sam 1963. i najbolje godine zivota su mi prosle (i prolaze) u ratu, laganju politicara i borbi za opstanak. Umjesto da se posvetimo napretku, buducnosti mi se vracamo u proslost…Jedino sto zelim je da moja djeca imaju miran san i sigurnu buducnost, a oni koji uzvikuju parole i masu zastavama…oni se bore samo za sebe…nikako za druge. Mislim da Srbija i njeni gradjani (kao ni HR ili bilo koja druga bivsa Republika) nisu zasluzili sve ovo…Nadajmo se da nece zapaliti novu vatru…
(Mladen, 21. februar 2008 11:40)
Kostunica? Radikali? Pa ovo je desnicarski miting u cilju promovisanja stranaka pred predsotjece izbore. Kostunici vise nekog ikad trebaju glasovi biraca jer je pitanje da li bi presao cenzus. Radikali zele da povrate dostojanstvo posle poraza u izbora za predsednika. Mostogrljenje i mostoljubljenje se vraca na velika vrata, a svi znamo koliko nak je koristi to donelo…
(Murinjo, 21. februar 2008 11:41)
kakav velicanstven dan za:
- direktore propalih drzavnih firmi koji ce hrabro povesti svoje zaposlene poluispravnim autobusima za Beograd
- novootkrivene pravoslavce koji ce jos jednom samima sebi a i komsiluku dokazati da su napokon savladali tu tesku radnju koja se zove “prekrsti se”
- slobine kontramitingase koji ce se podsetiti kako je to izgledalo kada su onomad …
- branioce mostova koji ce svoj patriotizam jos jednom dokazati cineci ono sto najbolje znaju – da stoje sa rukama u dzepovima pored mostova
- jatake haskih optuzenika, koji ce napokon u gomili, na sav glas moci da viknu ziveo Ratko ziveo Radovan,
- postovaoce lika i dela “Kumova”, “Pacova”, “Budala” i ostalih, koji ce im svima mnogo nedostajati bas na ovakvom jednom skupu – a mozda dodje i Ceca
(heineken, 21. februar 2008 11:53)
Danas se ne ide na miting da bi se podrzao narod, Srbija i Kosovo. To je cista farsa i ponavljanje politike 90-tih. Zar cemo opet biti “cuvari mostova”?
Ide se da bi se podrzali radikali,
DSS i njihova patoloska politika.
Ne mogu sebe da zamislim da budem ispred Skupstine i slusam govor Kostunice i Nikolica i da stojim u masi okruzena njihovim pristalicama.
Razmislite malo da li to zelite.
(westie, 21. februar 2008 13:22)
Ne znam da li je cenjeni ministar prosvete spakovao i svoju decu i poveo ih na miting. Bruka i sramota. Cudi me da nisu danas isli sa specijalcima po firmama i primoravali ljude da idu za Beograd. Ima li ovome kraja?
(Natasa, 21. februar 2008 13:30)
Opet “desavanje naroda”, parole, kvazi-patriotske organizacije i telegrami podrske?! Vrlo tuzno. Zar ovaj narod nije nista naucio u zadnjih 20 godina? Zar nije bilo dosta propasti? Opasulji se bre Srbine!
(sredovecni, 21. februar 2008 13:42)
21. februar 2008 ob 23:24
upokojenc pravi:
Poglej katarina, če misliš da smo Slovenci nesposobni, reve in slabiči in kaj vem kaj še, lahko takoj vrneš državljanstvo in zgasniš v eno izmed svojih držav (Albanci ste trenutno en tak fenomen, ki imate dve državi).
V nasprotnem primeru pa piši nekoliko bolj spoštljivo do Slovencev.
21. februar 2008 ob 23:28
333 pravi:
mislim res kr neki…Hotimir:naša zgodovina je zlata vredna in nedamo je nobenemu,nimaš nobene pravice žalit Srbe,ker so pač po tvojem mnenju “klali” pa nevem kaj še vse druge ljdi.Oprosti samo brez Srbov pa še katerih narodov vas nebi bilo.Kar se pa tiče Kosova pa vojn v preteklosti,mi smo se borili za to kar nam danes hočejo vzet,mi pa naši predniki so dajali življenja na Kosovu,da bi čuvali to kar imamo ne pa pustili,da vzamejo kr tako to kar pripada nam,našo zgodovino,naše korenine,prelito kri naših prednikov in kosti naših prednikov.Loči stvari najprej nato pa govori kaj in kako je s to rečjo…enmo je to akr mi delamo:BORIMO SE Z DUŠO IN TELESOM ZA NEKAJ KAR JE NAŠE IN JE DEL NAS,KAR JE SRCE SRBIJE A TO JE KOSOVO,kar pa vi delate,govorite kot večina ker svojega jezika ne poznate,niomate svojega “DA” in svojega “NE” pa še dosti drugih stvari.Če bi vi bili v taki situaciji kot so Srbi na kosovu bi se stisnili pa podredili ameriku kot cucki ne pa se jijm uprli.Nekaj ti povem,nimaš nobenega dol,noben ni to doživel kot naši dol,jaz osebno pa sm Srpkinja iz Kosova po mami pa očetu in ko berem tvoja mnenja in tvoje misli ter sklepanje na koncu…preveri najprej kolko je čistokrvnih slovencev in kolko je mešanih,kolko jih ima starše iz tako imenovanega “korupcijskega”,”krimanlenega” in nevem kakega balkana vse.Pa kje bi se ti furu z avtečkom ki ga tata kupi seveda če ne po cestah,ki so jih naredili balkanci(kriminalci pa to ane?).Preden napišeš kaj takega pomisli malo kaj pa kako se stvari odvijajo,malo si poglej Srpsko zgodovino preden obsojaš.V bistvu ima vsak pravico do svojega mnenja ne pa žaljenja ane?Za pstale tu…kar se tiče mitinga in tega.Miting je biu načrtovan v miru in spokoju,v pomoč našim Srbom na Kosovu in,da pokažemo svetu da nekaj kar je naše nebomo kar tako dali.Milijon in več ljudi ni tako malo število,to pa je bilo smao v Beogradu kaj ap po drugih mestih?Kar se tiče razbijanja pa tega kaosa ni pravilno da so to delali ker so lepo rkeli da to nepomaga pa da ni nič od tega.Malo pa pomislite,niso vsi tako veseli da so se Srbi zbrali skupaj v tako velikem številu,ni težko plačati par norih navijačev ali takih nestrpnih ljudi da nardijo frke pol pa ponovno Srbi krivi.Seveda,ker smo vedno bili mi krivi in vse kar se dogajalo slabega je zaradi nas.Ko pa je med vojno za naš,pravoslavni Božič na meji s Srbijo en musliman izpekel majhnega Srpskega otroka ni noben reku?Ko so dva meseca iskali sorodnike in jih našli po dveh mesecih zmrzneje in razpočene?Ko je na Kosovu umiralo od lakote in strahu nešteto ljudi,ko so ostali otrok brez staršev in gledali te grozote noben nil ne omenja kajne?Pol pa se najde nek filozof tu pa začne pridigat o tem kako so Srbi pa balkan kriminalci in nevem kaj še vse.Vsak je bil v vojni tudi vi
“perfektni” slovenci ane?Nobeden ki je kdaj bil v vojni ni odšel da ni umazal rok,torej ste tudi vi klali,ubijali in nevem kaj še vse.Če pa ste tako “čisti” pol je lahko to odraz vaše šibkosti,nesigurnosti in straha.Tako da sem js ponosna Srpkinja do groba!Ker tega kar mi čutimo do svoje domovine,tega kar nas veže za prednike in zemljo nemore nihče uzeti!Nebomo pokleknili in rekli vi kr.Nikoli.Nismo leta 1389 na Kosovski bitki nebomo niti zdaj!Vaša pripombe glede tega pa kr mejte zase,ta ki ve kaj pokmeni Kosovo zanj,in ostale stvari ali pa drugi kraju neglede na to kdo(zdaj je tema tu Kosovo in Srbija)ne bo pustil da nekgo tako “pameten” to uniči!KOSOVO=SRBIJA!!!
21. februar 2008 ob 23:40
duja pravi:
pero…kje pa to komentirajo…katera stran da pogledam malo
22. februar 2008 ob 00:03
katarina pravi:
pero: glede na to kakšen slovenc si, prevedi vsa ta srbska čreva, ker ne sodijo na SLOVENSKI blog.
idijot … poleg tega nisem srbinja, ampak kvečjemu pol albanka, ampak sej zate, ni sploh ne veš kje srbija je, je itak vse isto – tako kot je štajercem kranj isto kot ljubljana.
upokojenc:ti pa pejt nazaj v jugo al pa v A-O. še en idijot … kam me boš pošiljal, če sem pol slovenka?
__________________________________
skratka, da skratim priču: vsi vi ste tko predvidiljvi, vedno eni te isti gnjavatorji. točno vem, kdo se bo pripopal na post o slovencih in … kako jim rečete? … čefurjih. vedno eno te isto sranje … omogočanje komentarjev NE POMENI, da komentar MORATE pustiti.
bo šlo?
22. februar 2008 ob 07:51
Marko Crnkovič pravi:
Katarina: Najprej jih zrajcaš, potem se pa pritožuješ?
22. februar 2008 ob 08:12
katarina pravi:
sej se ne, marko. ampak komentatorji so že tko prekleto dolgočasno predvidljivi postali. zeh zeh
22. februar 2008 ob 08:15
neunelf pravi:
temperament se men slisi kot nekaj pozitivnega. tole dol je pa navadno podivjano samomorilsko sranje. od dalec je to se romanticno opazovat in imenovat temperament (mislim pa da slovenski srbi ne bodo zganjali taksnega “temperamenta” v ljubljani – ali so zato fake srbi?).
zelo poenostavljeno razmisljanje v originalnem postu. ze samo, ce si povrsno preberes zgodovino kosova in trenutno situacijo tam doli, potem je zelo tezko 600 km stran pametovat zakaj in kam bi kole zabijal. in da je to pravi nacin. taksen nacin je prinesel vojno v jugoslaviji.
v srbiji si vsaj polovica ljudi ne zeli taksnega temperamenta. samo na zalost so pri njih najbolj glasni ta “temperamentni”. le zakaj? zarad ponosa ali zato ker itak nimajo cesa izgubit?
ta narod je vsaj tako razdeljen kot slovenci, ko se sprasujejo glede partizanov in domobrancev. samo da oni se veliko bolj glede temeljnih vprasanj, ki se neposredno dotikajo sedanjosti.
22. februar 2008 ob 08:23
davidpelko pravi:
nekdo. Kaj pa gobcaš??? Argumentiraj in razloži svoje trditve???
Pa saj niti ni bilo nobene trditve razen toge/vodene cene?? Kaj pa je to???
Jaz sem podal trditve, zakaj je stanje tako kot je? Kaj pa ti
Argumentiraj, NO dejmo!
22. februar 2008 ob 08:30
Dejko pravi:
Ma dej ne bluzi! Kaj pa pol delaš tuki pa pluvaš po Slovencih. Pejt tja dol pa tam ostan! Mislm kake mate ej! Jaoooooooo!
22. februar 2008 ob 08:51
Dejko pravi:
Aja še to! Preluštno vam je tukaj v Sloveniji pol pa riti tuki na varnem držite pa se neki šopirte.
22. februar 2008 ob 08:54
katarina pravi:
djeko: komu ti to? meni, pol slovenki? pa ti si bolan ..
22. februar 2008 ob 08:56
vickyha pravi:
Balkanski histerični eksodus in anarhistični izbruhi po srbskih ulicah(ki smo jim priča v zadnjih dneh)izražajo tisti del balkanske mentalitete, po kateri smo tudi mi, Slovenci, pridelali negativno zveneč vzdevek, “balkan”, na žalost. Dota skupne preteklosti, pač. Če gremo malo nižje dol po zemeljevidu, so čustva močnejša, reakcije še bolj …. Ko jebe konstruktivno komunikacijo, vljudnost, integriteto, vzdržnost, bonton, uglajenost in sploh -diplomacijo – ko pa imamo balkanski temperament!
22. februar 2008 ob 09:18
prof. dr.josko pravi:
Kaj pa tole:
PIRAN je SRCE SLOVENIJE!! Ko se bo Slo primorje odcepilo in tvorilo drugo Hrvasko drzavo ISTRIJO,a se bo tud pol zbralo milion Slovenckov v Lj,kjer bodo vdrli v Hrvasko ambasdo in jo zazgal..Hrvati bodo pa med tem proslavljeli svojo 2 drzavo, Slovence pa posiljali cez Alpe v Karantanijo na njihovo Gosposvetsko polje.Cel svet bo pa lepo z svojih toplih foteljckov doma v dnevni sobi ob CIPSU in COCA COLI komentiral in se zgrazal ter govoril . glejte BARBARI…bodo imeli jajca za to?? Srbski balkanski prasci bodo pa med prvimi priznali to novo drzavo ISTRIJO.
Se vec Kosturica bo posnel film na to temo: PIRAN =srce SLOVENIJE,konkuriral na Evropskem festivalu PATRIOTSKEGA FILMA,kjer bo pobral 5 zlatih levov ,za najboljsi scenarijo,filmsko( zgodovinsko ) vlogo i.t.d…
PIRAN je SRCE SLOVENIJE!
Najbolj gledan film -VSEH CASOV!
22. februar 2008 ob 09:25
katarina pravi:
josko: hvala.
slovenci ne bi nic demonstrirali, oni bi se poskrili v svoje luknje in jadikovali. rupel bi pa rekel, da je janša kriv za to.
22. februar 2008 ob 09:29
Ana pravi:
preveč se obešate na posamezne besede v postu….in spet nergači in spet napad in spet izražanje sovraštva in čudenje…ja pa s kerega planeta ste…?!?!
iz enega zornega kota se povsem strinjam s katarino…že vem zakaj
sicer pa itak, da nihče ne želi agresije, uničevalne…in normalno, da ozaveščeni srbi tega ne podpirajo…kdaj pa je bila agresija v kakršnemkoli pogledu LEPA. Je pa normalna. In balkan je temperamenten, vročičen, borben…to je njihova lastnost. Vsak narod ma svoje cvetke in tako obsojanje je pač primitivno.
Vsi samo pametujejo…to je najbolj tragikomično…če pa bi živeli tam…kot je pisala K, bi seveda povsem drugače to doživljali….
22. februar 2008 ob 09:39
majki pravi:
@prof. dr.josko mmm…kr neki stari
bloga ne bom komentiral, me pa moti odnos nekaterih naših dragih sodržavljanov, ki jim Slovenija nudi socialno gledano neprimerno boljši in predvsem varnejši dom, pa ne premorejo niti tolk razuma, če že ne zahvalnosti in ponosa, da bi se mal zamislili in rekli, hvala bogu, da sem tukaj, da me ne jebejo in da mam MIR…sam ne, dejmo pljuvat čez večinski narod, čez državo katere državljani so in jim daje kruh…žalostno in grdo dragi južni bratje in sedaj cenjeni sodržavljani
22. februar 2008 ob 09:41
davidpelko pravi:
Dragi komentatorji. Kako lahko napadate Katarino, ko pa je “tudi” Slovenka in ni priseljenka.
Sicer se pa strinjam, da se nekateri priseljenci premalo zavedajo n premalo spoštujejo Slovenijo, kot njihovo drugo domovino. Vendar, kako jo naj spoštujejo, ko pa jo MI, čisti” Slovenci NE SPOŠTUJEMO DOVOLJ.
Če bi MI spoštovali svojo domovino dovolj, teh “oblastnikov” že zdavnaj ne bi več volili na volitvah.
22. februar 2008 ob 09:57
Hotimir pravi:
Ha ha 333, pa kdo ti brani da greš nazaj DOL???? Izvoli. Počak še do petka al sobote, da greš na miting v Ljubljano, pol pa idi dol, ti ne bo treba delat, se boš lahko drla o Kosovu pa kolevki (al mogoč koljevki) Srbije . Res da včeraj noben mitingaš ni hotel pred kamero (jasno čisto po vaše) …razen enega, ki nas blesave slovenčke poučuje, kaj smemo in kaj ne v politiki, kaj je pametno in kaj ni
ha ha ha in to nas Slovence, ki smo pred leti predsedovali v OZN, trenutno smo res komaj predsedujoča država EU…pa šta Pa malce si preberi tele Perotove izrezke iz srbskih občil. Normalni Srbi (te pišem z veliko zaćetnico, kot je pravilno) pišejo točno to, kar sem tudi sam zgoraj napisal. Ko sem govoril o srbih, sem mislil na vse VAS druge. Ej kako bedno…tule mi oponašaš ceste, kao da ste jih vi balkanci naredili in bi brez vas bili brez cest…lubi bogec, kak primitivizem. Prvo pošteno so bile plačane plus, da so iz našga denarja še vam DOL marsikatero zgradili. Drugo pa, ceste in železnice so bile po Sloveniji že veliko prej, kot so si v beograjskem pašaluku sploh lahko predstavljali.In res kako genialna primerjava. Jasno da slovenci ne bomo ceste gradili dobesedno. Mi jih bomo sprojektirali in plačali, kdo bo pa kramp in lopato gonil, je pa nepomembno
Kot da je Space shutla v vesolje poslal tisti šlaker, ki je beton fural s šajtergo, ko so delali temelje za izstrelišče
Enkrat, še v Jugi, so nam srbi že očitali, kake pizde smo, ker nam oni dajejo železovo rudo, mi jim pa nazaj prodajamo motike in lopate
Ima logike.
iznajdljivi, pametni, učinkoviti in korajžni. To ni odraz naše nesigurnosti in strahu, kot praviš. Slovence kot vojake je spoštoval Napoleon, avstrijski cesar se je odkrival pred spodnještajerskim pešpolkom (mislim da 44.), bali so se jih italjani, mehikanci in še kdo. Tudi šiptarji pred prvo svetovno vojno, in tudi v 80 letih, bolj kot srbov
. In bali so se jih in bežali pred njimi srbski vojaki 1991. Seveda so pobijali in klali tako kot se v vojski dela…v glavnem pa z drugimi vojaki…niso sodelovali pri genocidnem pobijanju civilistov.Jezik poveljevanja je bil pod francozi ali avstrijci-slovenski. Jurij Vega je bil po poklicu oficir in tudi matematik.
in seveda, to zvestobo uresničujte tam, pr vas, v vaši deželi in ne drugih gnjavit s tem svojim sranjem….iz leta 1300
A neb odkrili še kej..da so bili prvi neandertalci pravzaprav srbijanci….bi verjel, sej niso šli kej dost naprej. Poglej TV, kaj delajo s svojim mestom….a ja…oblečeni pa so
Kar se tiče Kosova in šiptarjev pa si preber 23 komentar Košakovga prispevka “Kosovski poker” Tam je zgodovina mal bolj realno predstavljena, ne tako pravljično, kot jo skušate srbijanci “prodajat” drugim.
Jasno 333, da smo slovenci “perfektni” kot praviš
Noben 333, ti ne odreka, da bi bila ponosna srpkinja do groba. Ti kr bod. Ampak nas že enkrat pustite pri miru, predvsem pa ne serjite po nas in ne iščite vzroke za vašo nesposobnost in vašo nesrečo, zgolj pri drugih. Če bi bli res tako zvesti srpstvu do groba pa ne vem kake besedne in pesniške zveze še, uporabljate, potem bi bili lepo dol v svoji srbiji, jo pomagali graditi, malo potrpeli in malo več delali, ne pa da izkoriščate gostoljubnost drugih, ki vam jo dajo, potem pa špukate po njih in se delate pametne. Nobeden vas ni klical in še manj prosil da pridete, sploh pa vas noben nikjer po svetu ne potrebuje…zakaj le…za delanje pizdarij al kaj…Od vas se kej naučiti……ne bi znal povedat kaj. Ja čim več naj se jih odloči za zvestobo srbstvu do groba
22. februar 2008 ob 10:00
katarina pravi:
david: koga so po osamosvojitvi slovenci brisali? sami sebe niso. in kako naj ljudje spoštujejo tako državo? to je tko, kot bi kosovo zdaj brisalo srbe (jim uničevalo dokumente, jim jemalo pravice).
22. februar 2008 ob 10:00
katarina pravi:
hotimir: sem našla tvoje pljuvanje po SLOVENSKIH POLITIKIH IN TOREJ PO SLOVENCIH: http://hotimir.blog.siol.net/2007/02/23/ubijalski-stroji/
PA GA BOM ŠE SKOPIRALA, DA GA NE BOŠ SLUČAJNO OD SRAMU ZBRISAL.
Ubijalski stroji
V službo se vozim kar dobršen del po avtocesti. In pred dnevom, zjutraj še v poltemi, na nasprotnem voznem pasu polno kamionov, osebnih avtov in vmes nekaj čudnega, nenavadnega za normalno živčno avtocesto. Malce manjše rumene utripajoče lučke, vozilo pa nekam nevidno, potuhnjeno, zlohotno, kot bi srečeval temne sence….seveda, oklepniki. Ponovi se po vsakem kilometru. Stisne me v želodcu, kot bi pravkar ušel prometni nesreči. Seveda, pred 16 leti smo jih čakali, s cmokom v grlu in kamnom v želodcu. V rokah pa, kot bi šli s fračami nad medveda. Slišali smo jih že nekaj kilometrov prej. In hrumenje njihovih motorjev je bilo podobno hrkanju zaklane svinje preden pogine, samo bolj železno je zvenelo….in čedalje bolj glasno. Bili smo zategnjeni v smrtnem strahu, stisnjene ustnice in riti, kleli smo jih v vseh jezikih in tolažili en drugega. Soborec mi je v šali rekel, da se niti od strahu ne bi mogel posrati, tako je živčen.
Da skrajšam. Zmagali smo…tudi proti takšnemu orožju. Pa razmišljam naprej po poti, z mešanimi občutki obujenega strahu in jeze. Koliko to stane. Kam bi lahko vse dali ta denar. Za sina plačam 35 jurjev samo za mesečno za sredno šolo. Malice nimajo urejene…knjige. Ljudje umirajo, ker čakajo na aparature v bolnicah..ker čakajo zdravila. Srednješolci prepuščeni sami sebi, Zver pa daje denar iz ministrstva za vse sorte projekte, celo cerkvi za organiziranje nekih delavnic o družinah in podobno. Država nima denarja, da bi zavarovala vse železniške prehode…pač umre vsako leto par deset ljudi…pa kaj. Bomo naredili nove…za 4 jurje otroških dokladov. Patrij pa kupimo 60???? Jebenti
Slovenci smo dobri vojaki. Zakaj zdaj rabimo to?? Kje je naš sovražnik? Če bo tu, pri nas, garantiram, da ga bomo spravli…tako al drugače. Kje je? V Afganistanu, Iranu, Kosovu, Iraku…Afriki…nekje v Buševi glavi in glavah bušmanov. Naši politiki so sami sebi bušmani. Kako se lahko iz povprečnega pametnega slovenca človek spremeni v politika??? Tega razvojnega nauka tud Darvin ni poznal. Kot sem rekel, smo bili Slovenci vedno dobri in spoštovani vojaki. Cenil nas je Napoleon, monarhija, pa tudi kraljevina. Zdaj rinemo v tujino…expedicija. V zgodovini je bila ena taka v Mehiko. Mehikajnerji, so pravili tistim osirotelim, ranjenim in spufanim vojakom, ki se jim je uspelo vrniti od tam, kjer so se borili za kajzerja. Smo pa tudi zmagovali, ampak vedno takrat, ko so se borili normalni vojaki, na čelu z normalnimi ljudskomislečimi oficirji. Po prvi vojni Majster in zmaga, druga vojna partizani in zmaga, osamosvojitvena vojna 91, zopet zmaga. Ampak!!!!!! Takoj po zmagah, so se iz lukenj privlekli politiki
In kaj se je zgodilo. Najprej so popljuvali in usrali vojsko in vosjskovodje, ki so zmagali. Njihov pomen minimalizirali in na njihova mesta postavili nove, strokovnejše, akademske kadre. pomagali so jim farji in kulturniki. Potem so svobodo takoj nesli na pladnju novim gospodarjem. Po prvi vojni kralju v Beograd, po drugi Titu v Beograd in po zadnji Natu. Novi gospodarji so kajpada potrepljali hlapčke in jim potrdili, da so njihovi vojaki res zanič, prav tako tudi oprema. Potrebno jim je menjati voditelje in opremo. In polihlapčki so takoj nagnali oficirje, pometali stran opremo in od novih gospodarjev nakupili ne najboljšo ampak najdražjo opremo. Denar so vzeli otrokom, bolnikom, kmetom in delavcem.In na koncu so njihovi mogočni, močni, in pametni gospodarji (do sedaj še vedno) v razsulu in pompu propadli ali razpadli in z njimi silni denarji, ki so si jih Slovenci trgali od ust.(monarhija, stara juga, nova juga, SV??). Hlapčki so se v paniki poskrili, zamenjali kožuščke, cvilili in čakali kot zapuščeni cucki. Potem so se malce ojunačili in spet potisnili v ospredje pokončne, okradene in goloroke Slovence. No dejte, rešite nas, rešite svoje žene in otroke…domovina krvavi in kliče..dejmo..dejmo….
A kir razume zakaj me ni toliko strah, kolikor sem besen
ZDEJ PA MARŠ V KOT JOKAT.
22. februar 2008 ob 10:05
Gaston pravi:
Citat:
“Sicer pa … če bi Slovenci premogli malo tega balkanskega temperamenta bi že zdavnaj rešili Piranski zaliv in celo mejo s Hrvaško. Pa … smo (ups ste, to pa res nisem jaz) pičke, ki smo sposobni samo diplomatske note pisat, na morje na mejo si pa itak nihče ne upa. Hrvati pa si in bodo Piranski zaliv dobili. Kad tad.”
Katarina, ravno zaradi balkanskega temperamenta ki ga glorificiraš, je Srbija danes tam kjer je. Kaže da so čredna logika, masovno mitingaštvo, primitivizem in vandalizem vendarle najbolj zanesljiv način da ostaneš brez Kosova. Ali pa Piranskega zaliva…
Daleč od tega, da zagovarjam slovensko zunanjo politiko, še manj večnega ministra, naduteža Rupla.
Ampak, kot je videti ravno na primeru Srbije, bi laho delal še precej slabše.
Lepo je napisal eden od citiranih srbskih komentatorjev: Tepec se uči na lastnih, pameten pa napakah drugih. Srbov pa očitno prav nič ne izuči.
Vem, Katarina, da imaš svoj prav od katerega nikoli ne odstopaš. Do tega imaš vso pravico, ki ti je niti ne oporekam.
A včasih vseeno ni slabo stopiti korak nazaj, pogledati celoitno sliko in ponovno pretehtati lastna stališča. Le tako lahko človek napreduje. Nezmotljivi so namreč obsojeni na stagnacijo in sčasoma nazadovanje. Kar poglej RKC!
22. februar 2008 ob 10:06
barbara pravi:
Ko sem včeraj gledala pobesneli narod v Beogradu, sem bila prav vesela, da tega temperamenta pri nas ni. Ta temperament je zahteval smrtne žrtve in ogromno poškodovanih. Da ti slabo postane … Sem sicer mnenja, da bi Kosovo moralo ostat srbsko, ampak ta celotna stvar je itak bila zrežirana. Glih Američane in vse ostale briga eno usrano Kosovo – jim pa pašejo nemiri, paše jim panika, ker se je napadlo njihovo ambasado… Vse to je bilo narejeno z namenom, da se v Balkanu spet ustvari krizno žarišče… In mi gre na jetra, da se srbski narod ne more vsaj enkrat odzvat drugače. Temperament s smrtnimi žrtvami je pa za kurac temperament.
22. februar 2008 ob 10:07
majki pravi:
@ davidpelko ma hec je, da jim je Slovenija in prva in druga in zadnja domovina…ko si enkrat tukaj in se prisesaš na prelepe naše nedri, ki so in še vedno tako radodarno dojijo tud tiste, od katerih nikoli nismo in tudi ne bomo imeli nič, razen podjebavanja in problemov…jim niti na kraj pameti ne pade, da bi šli kam drugam … razumljivo
in logično, o “oblastnikih” pa kdaj drugič xD
22. februar 2008 ob 10:13
davidpelko pravi:
Katarina. Tu se pa ne strinjam s tabo. Spomnim se, da je slovensko državljanstvo stalo 2kg krompirja. Če kdo ni verjel v Slovenijo je to po moje njegov problem. Izvzemam tiste, ki jim je bila dejansko narejena krivica. Najbolj glasni v tem društvu izbrisanih so pa zdaj tisti, ki so v času osamosvajanja Slovenije bili dejansko na “drugi” strani in so delovali PROTI Sloveniji. Takšne bi jaz IZGNAL iz SLovenije z doživljenjsko prepovedjo vstopa v našo državo.
Drug primer. Obstajajo še druge vrste izbrisanih Slovencev. To so razni podjetniki, ki so pošteno prikazovali davčne napovedi, DDV pobračune ipd. in niso bili (zaradi neplačevanja v slovenskem gospodarskem sistemu) spposobni davka plačati v roku. Slovenija je kljub minimalni inflaciji (govorim za nekaj let nazaj) obračune zamudnih obresti vršila na komforni način (vsak mesec so obresti prišteli k glavnici), nekako še vedno po Markovičevem zakonu, ki je veljal za HIPERINFLACIJO. N atak način je v Sloveniji nastalo približno 20.000 ljudi, ki niso bili sposobni plačevati takšnih obresti in so propadli. Poznam nekoga od teh, ki je kljub “čistemu” poslovanju na nek način “ekonomsko” izbrisan.
22. februar 2008 ob 10:17
katarina pravi:
dej makji, ne blebeči neumnosti. smo že 100 in 100 x pisali o tem, kako slovenija izkorišča delovno silo z juga, kako dovoljuje, da slovenska podjetja goljufajo in ne plačujejo delavcev kot je urejeno v zakonih … kdo si želi bi v taki državi? mah komaj čakajo, da grejo domov. jim na misel ne pade, da bi tukaj ostali za vedno. grejo raje naprej, v nemčijo ali kam drugam.
pa kako slovenci razmišljajo o drugih narodih kao manjvrednih .. pa kako ne spoštujejo različnosti in kako vse predalčkajo … mah, hvala unmu tm ,da sem sam pol, pa še ta polovica je dolenjska- ta spodnja.
22. februar 2008 ob 10:21
Slovenka pravi:
Ma jebeš ti balkanski temperament!
Ups, sorry, da ne bo kdo užaljen ali jemal osebno, mislila sem tole: krščen Matiček, pa balkanski temperament!
Lahko je biti strasten, ko se kot del ogromne množice dereš: Neće niko da nas tuće!
Ne vem, zakaj Srbi nikoli temperamentno ne kričijo Nećemo nikog da tućemo? Kje je tu strastna pravičnost?
In kako to, da balkanski temperament ne dovoljuje strastnega zagovarjanja pravice drugega do lastnega mnenja? In zakaj svojega temperamenta niso uporabili za trdo delo, vzpostavitev lastnega gospodarstva ipd., ampak so v Jugi strastno zagovarjali princip “Slovenci rade za nas”?
Če mene vprašaš. ni potrebno preveč, da človek pokaže balkanski temperament. Ni ti treba biti kakšen poseben junak: če si bogat, ti itak vsi vse odpustijo, če si pa reven, lahko balkansko strastno zatrjuješ, da tebe neće niko da tuće, pa je.Dereš se, da prekričiš kruljenje v želodcu in ti ni treba gledati blesavih Slovenaca, ki so kao siti. Malce pozorniškega kurbanja (AW) za nevidne ali vidne kamere, pa je – čez Slovence je treba tući, ker imajo Mercator in mi sada radimo za njih, a oni nemajo jaja.
Pa da neham smetiti, ker ne znam srbsko: za biti priden vpričo balkanskega temperamenta rabiš več jajc, kot obratno.Dere se lahko vsak.
22. februar 2008 ob 10:22
majki pravi:
pa ker imam čas, sprijaznite se vsi, ki vam neodvisna nova država ni povšeči, če ne zaradi drugega, pa zaradi ljubega miru in prihodnosti vaše dece; Kosovo je republika, je samostojna in neodvisna država, večinski narod tam se je tako odloču, to je realnost, to so dejstva, priznala bo neodvisno Kosovo tudi Slovenija…kaj vam tukaj ni jasno dragi Srbi?…vse kar ste zgodovinsko gledano naredili skozi vaš gloriozni obstoj, se je na koncu obrnilo proti vam, dejte se enkrat pogledat v ogledalo, natočte si čistega vina in nehajte krivit cel svet za vašo mizerijo,…upam pa, da bosta nekoč tako Srbija kot Kosovo skupaj v EU
in prijateljski državi, drugačnega scenarija si niti ne upam predstavlajti:/
22. februar 2008 ob 10:22
katarina pravi:
DAVID: moje prijateljice, rojene v srbiji, bosni, v času 91 stare 17, 18 let so dobivale pozive naj vzamejo državljanstvo slovenije. misliš, da se jim je sanjalo kaj o tem?
22. februar 2008 ob 10:24
Bulsitar pravi:
Glede na dejstvo, da živim v demokratični državi, in lahko povem svoje mnenje glasno, lahko rečem da bi bilo bolje če besedi “balkanski temperament” spremenimo v “balkanski nacionalizem”.
Katarina, upam da mi ne zameriš, če tako mislim.
Lp
22. februar 2008 ob 10:25
davidpelko pravi:
Seveda se jim ni sanjalo. In v tem primeru sem jaz za popravo krivic. Tista izjava da si hvaležna da si sam pol pa ni bila na mestu. Vsaj ravno tako slabo mnenje, kot ga imaš ti o Slovencih imam jaz v tem primeru o Albancih.
22. februar 2008 ob 10:29
prof. dr.josko pravi:
Katarina,
seveda da neb demonstriral,pa zazigal, razbijal…ko pa smo Slovencki CIVILIZIRAN narod,dajte no Balkanci…vi ste zaostali,primitivni i.t.d.
Pokojni dr Rugelj bi lepo povedal:
ta Slo “Civilizacija” je dobra kompenzacija za domace povedano – z eno besedo STRAH!!!!( ter vse kar izhaja iz te besede…hlabcevstvo,hinavstvo…i.t.d.) In to je to.Zal… Bo treba tud to nekega dne na glas priznati..Pac ni jajc.V sloveniji bi celotno politiko morale voditi ZENSKE!!!!To bi bilo veliko bolj primerno pa tud USPESNO.Tudi Sloveniji je se kako potrebna KATARZA..
22. februar 2008 ob 10:30
majki pravi:
@Katarina draga moja Katarina, razumem tvojo zmedenost, ne veš v bistvu kaj si, ne kaj bi, postavla si se pač apriori na eno stran in zdaj bruhaš po državi in sodržavljanih večinske narodnosti in pišeš nebuloze…ja OK, veš tudi v ITA izkoriščajo delovno silo, pa v USA, pa tudi v Srbiji, pa otroci v Pakistanu šivajo Nike žoge, pa…; nismo Slovenci tukaj nobeni angeli, tako kot noben narod na tem svetu ni…ergo je tvoj komentar oz. replika na mojega totalno brezvezen in nepotreben, pač nekateri ljudje so “svinje” in zdaj to posploševat na Slovence je res bedno bedno od tebe
22. februar 2008 ob 10:32
katarina pravi:
majki: ej, da se ne ponavljam, ker je res glupo. jaz zlo dobro vem kdo sem in kaj sem in se v postu nisem prav nikamor postavila. napisala sem, da razumem njihovo razbijanje in da je moje mnenje, da kosovski albanci niso sposobni imet države.
in ker je izkoriščanje po svetu, je potem NORMALNO in DOPUSTNO? pa ti si res … cvetka.
22. februar 2008 ob 10:42
Tanja pravi:
Kaj naj rečem? Katarina odlično si tole napisala. Meni si besede izpod prstov vzela in jih napisala kot je treba. Sama mislim, da so Američani eno veliko sranje in to kar se je zgodilo s Kosovom ena velika kraja. Pa samo tole bom še napisala. Ko so šiptarji ropali, posiljevali, klali in uničevali vse kar je bilo srbskega, mediji o tem niso pisali. Zato pa takšne neumnosti ljudje kot je Hotimir tudi pišejo. O tem Zahod pač ni pisal in je po tihem to celo podpiral. Šiptarji so dobili kvazi državo, a pri tem ne bo ostalo. Naslednja je Makedonija, nato Črna Gora,… ustavili se ne bodo. Pa še nekaj dragi Slovenčki. Vprašajte se, koliko te golazni imate med seboj. Sprehodite se malo po Kranju v večernem času. Kaj boste slišali? Zgolj albanščino. Pa na občine pojdite. Kdo se priseljuje trumoma? Šiptarji! Tako, da naslednji bodo morda nekoč tudi … Slovenčki.
22. februar 2008 ob 10:42
Gaston pravi:
Katarina, lotila si se hudo občutljive teme in zagovarjaš svoje stališče.
Večkrat si že na blogu jasno in glasno povedala, da si jemlješ absolutno pravico do lastnega mnenja. Do tu je vse lepo in prav.
Deklarativno povsem enake pravice priznavaš tudi drugim. Poudarek je na deklarativno, saj v praksi temu tokrat ni tako. Razen če meniš, da so žaljivke in zmerjanje zgolj del balkanske folklore brez kakršnegakoli globljega pomena. Tu te moram opomniti na dejstvo, ki si ga že sama izpostavila – pišeš na slovenskem blogu, kjer oznaka ‘pička’ pač ni obče sprejemljiv medmet. S tem namreč žališ vse tiste, ki se namesto mitingaštva in pouličnega vandalizma zagovarjamo strpno, modro, premišljeno in pragmatično delovanje.
Na koncu pa še majhna opomba. V takih in podobnih temah bi delovala precej bolj verodostojno, če bi se vnaprej trdno odločila v kakšni vlogi (Slovenke ali ‘Balkanke’) nameravaš nastopati. Spodnji citati in nenehno preskakovanje iz 1.v 3.osebo ter nazaj namreč delujejo precej konfuzno:
- “…Slovenci te strasti, tega temperamentnega načina življenja ne poznamo…”
- “…Pa … smo (ups ste, to pa res nisem jaz) pičke,…”
- “…ko govorim o balkancih in slovencih, ker se glih ne znam dobro postavit, definitivno pa sem v tem postu balkanka…”
- “…kam me boš pošiljal, če sem pol slovenka?…”
- “…komu ti to? meni, pol slovenki? pa ti si bolan .. ”
- “…slovenci ne bi nic demonstrirali, oni bi se poskrili v svoje luknje in jadikovali…”
22. februar 2008 ob 10:48
prof. dr.josko pravi:
Ni slabega cloveka -tudi ALBANCA NE!!!
Slab je sistem ,ki danes vlada svetu..
To je ALFA in OMEGA tezav ower the world! TO JE USA..Je kot supernova ,ki bo nekega dne potegnila s seboj vse njene SETELITE…tudi nas na zalost,saj spadamo zraven,se vec…AKTIVNO SODELUJEMO pri tej eksploziji..
22. februar 2008 ob 10:51
katarina pravi:
gaston: aha … intelektualec ali akademik, ki ne prenese besede pička.
pa si jo prevedi v lulika ali v “nekdo, ki nma lastne hrbtenice in ki nima poguma, volje, energije, svojega Jaza”.
jaz se ne bom za nič deklarirala. sem pol slovenka, pol albanka. kaj sem? po tvoje? ajde, da čujem odgovor na večno vprašanje.
post je pa ZANALAŠČ tako napisan in je v enem prvih komentarjev to obrazloženo. naključij torej ni.
22. februar 2008 ob 10:53
Hotimir pravi:
Lepo Katarina da bereš moje poste:) Prav nič ga nimam namena zbrisati. Tako pač je in tako je moje razmišljanje o vojni, o denarju in o politikih. Vso pravico imam kritizirati svojo oblast, svoje politike in svojo vojsko. Tudi zaradi take drže, smo Slovenci dosegli vse to kar smo. Ker znamo realno misliti in se obnašati. nič ne olepšujemo, ne guslamo okrog neke jokave zgodbe o nesreči, za katero nismo krivi. Ne iščemo vzroke za svojo nesposobnost pri drugih, ne gnjavimo in ne pobijamo drugih narodov zaradi svoje nesreče, in zaradi nekih dogodkov iz leta 1300. In tudi sam v tem postu nisem prav nič obtoževal tistih, ki so bili v sovražnih tankih (srbijanska soldateska) Kritiziral sem svoj narod, sebe, svoje politike. In mislim, da imam za to vso pravno in moralno pravico. Moti pa me. da neki “uljezi” svojo nesrečo in nesposobnost skrivajo na ta način, da pljuvajo po drugih. Oni pa nimajo prav nobene pravice pljuvati po Slovencih. Lahko lapetajo in govorijo tja v en dan, pa en drugemu kimajo in se prepričujejo, kako so lepi in pametni in kulturni in …svašta…blefirajo na svoj znan način. Preber si Perotove poste in moj odgovor neki srpkinji zvesti do groba-333. Tam še kaj več piše. Sam ne mi srat po nas slovencih. To lahko delamo samo mi. Vse kar imamo smo si sami izborili. Puste nas in pejte svojo pamet raje DOL ponucat. Jo bolj rabijo. Mi Slovenci imamo svojo čist dovolj.
22. februar 2008 ob 10:58
katarina pravi:
hotimir:
))))) ne, slovenci se pobijamo/pobijate med sabo, kar je še 100 hujše, grše, krvoločneje. in potem prelagamo/prelagate krivdo z brata na brata.
daj ne bodi smešen.
in kaj … ti imaš pravico kritizirat slovensko oblast in narod, jaz pa ne al kako?
lahko se pa tko zmenva: ker sem samo pol slovenka, bom samo POL PLJUVALA,
DRUGO POLOVICO PA NESEM DOL. svašta … debilizem na kubik.
22. februar 2008 ob 11:07
majki pravi:
@katarina sam potrjuješ mojo domnevo o lastni konfuznosti, ma ti kr štrikaj svoje naprej – Kosovo je republika in Srbijanci bodo to moral požret pa lahk majo karakter tak al unak
Nikjer pa nisem napisal da je izkoriščanje sprejemljivo, ne interpretiraj zadeve po svoje, vzemi si čas, razmisli in ne buti ker neki ven!
ostali akademiki tukaj SSKJ lepo opredeljuje bededo píčka in pizda in ne jemljite jih iz konteksta:)
22. februar 2008 ob 11:10
prof. dr.josko pravi:
Tako je Akademiki,intelektualci…saj taki generalno NAJVEC PRISPEVAJO K MIRU V SVETU…:)To je vidno na vseh podrocjih.
Politika,ekonomija,medsebojni odnosi..vse to je danes produkt visoke INTELEKTUALNOSTI.Tud tukaj na tem postu..Naj zivijo INTELEKTUALCI…Vec jih je -lepse bomo zvel…ITAK.
22. februar 2008 ob 11:21
katarina pravi:
majki:/ OK, veš tudi v ITA izkoriščajo delovno silo, pa v USA, pa tudi v Srbiji, pa otroci v Pakistanu šivajo Nike žoge, pa…; nismo Slovenci tukaj nobeni angeli, tako kot noben narod na tem svetu ni /
- kaj si potem hotel s tem povedat drugega kot opravičevat slovensko izkoriščanje čefurjev?
22. februar 2008 ob 11:22
Peter pravi:
@katarina in ostali srbijanci. ne vem kaj se srbi pizdite čez šiptarje, saj ste tudi vi bol ali manj turki. 500 let so vaše ženske jebali turki, kaj misliš da se to ne pozna na genetskem materialu. bolj pametno bi bilo da se lepo pridružite šiptarjem in skupaj vzklikate “KOSOVO REPUBLJIK!!!!!”
22. februar 2008 ob 11:30
Hotimir pravi:
Debilizem
je uvožen v Slovenijo skup s kulturo, pametjo in herojstvom. Tvoja dilema bo večna. Pol slovenka sigurno nisi. Pojem polslovenec ne obstaja. Si slovenec ali pa nisi. Pač nekaj drugega, mi je prav vseeno kaj, zarad mene si lahko bušmanka al kar hočeš. Lahko pa si državljan slovenije. Pa dej no Katarina, tistih nekaj belčkov se ne more štet kot nek genocid ali resno pobijanje. Oni pač niso bli pravi slovenci, če so se prodali nemcem. Med vojno se je veliko narodov pobijalo med sabo..srbi, hrvati, francozi, rusi, španciTud tvoji albanci se bodo še pobijali med sabo, verjem, ko se bo začela delat velika albanija. Že zdej so pravi mojstri pri zatiranju in izkoriščanju svojih ljudi. Počak mal, da odrastejo in jih bo svet izpustil iz rok
Pa sej oni od dol sploh ne znajo žvet brez vzgojiteljev.
22. februar 2008 ob 11:30
majki pravi:
ma dej Kati, pa ti nisi resna LOL, to je bil samo empiričen prstop k negaciji tvojega izvajanja o pokončnosti in poštenosti tebi, kot izhaja iz vsega kar si napisala tako ljubih Srbijancev in grdih grdih ter “pičkavih” Slovencih
zdaj pa pejt kosilo za deco narest in nehi se afnat
22. februar 2008 ob 11:30
notoriuosBIG pravi:
kaj sem? po tvoje?
razcepljena osebnost definitivno.
22. februar 2008 ob 11:32
katarina pravi:
hotimir: a sem kdaj rekla, da so albanci boljši od srbov?
in albanci niso moji, ker če so, pol so tut slovenci moji. pa smo spet pri dilemi.
peter: KRETEN, jaz nisem srbkinja in nikol ne bom.
me je pa albanc naredu, baje.
22. februar 2008 ob 11:34
cg pravi:
vidm da se nis bla u crni gori, zato ne pisat stvati k nc ne ves o njih
22. februar 2008 ob 11:37
katarina pravi:
ja majki, buc buc, si se mal uštel a ne. znam brat, ja, pa čeprav sem blond.
notorius: in jaz sem prva oseba množine.
22. februar 2008 ob 11:38
cg pravi:
vidm da se nis bla u crni gori, zato ne pisat stvati k nc ne ves o njih.
22. februar 2008 ob 11:40
lisica pravi:
Američani so odlični strategi. Uporabit temperament in nekontrolirana čustva za doseganje ciljev. In čez noč nastane nov poligon za testiranje orožja, kanon futr pa sam čaka, da se bo začelo. Pa se tega niti ne zaveda. Naravnost genialno. Žalostno, ampak genialno. In en mm2 ni vreden ene kaplje krvi, ker na uni svet ne bo nihče nič odnesel. Kar se pa narodnosti in jajc tiče, eni narodi, hvala bogu, so si postavili vrednote, drugi si jih ne bodo, očitno, nikoli.
22. februar 2008 ob 11:41
nekdo pravi:
davidpelko, vodene cene so eden od modelov oblikovanja cen v oligopolu, ki jim omogoča čim večje zaslužke (eden (ponavadi največji) postavi ceno, ostali mu pa sledijo in tako vsak največ zasluži). Pri togih cenah pa vsak opazuje vsakega in tako oblikuje cene. In seveda vsakdo bo gledal, da bo čim več zaslužil in zaradi tega ne bo nekdo kar znižal cen, da bo privabil ves folk, ker to potem lahko storijo tudi ostali in posledično bodo vsi manj zaslužili. Na ta način firme manj zaslužijo in tudi posledično lahko dajo manj zaposlenim, če smo že ravno pri tem.
Ker že trobiš, da je privatizacija bedna in vse to. Naj te razsvetlim, da je v večini primerov privatna lastnina veliko bolj učinkovita kakor pa javna. Seveda, če bo nekdo kupil neko firmo, bo tudi gledal, da se mu bo to izplačalo, managementu javnih firm se pa lahko jebe, če bo treba izgubo pokrivat iz proračuna. In ja, na koncu to plačamo davkoplačevalci. Tudi TI.
T.i. tajkun Kordež, ki si je skupaj s skupino managerjev kupil svoj delež v Merkurju pa tudi veliko bolje plačuje zaposlene kakor pa konkurenčni Bauhaus.
Aja, pa to, da bi blo treba spravt firme v državno last in tako privabit konkurenco?!? A maš mal težave z lastnim mišljenjem? Enkrat levo, drugič desno. Dokler je mel Telekom monopol smo tud plačevali dosti več kakor bi sicer. Šele ko so dobili konkurenco so začeli zniževati cene. Če bi si ti kupil Telekom Slovenije si zagotovo ne bi želel dodatne konkurence … to je nekaj povsem normalnega. Pojma nimam, zakaj to obsojaš. Sicer pa dodatne konkurence ne zavirajo oni, ampak povsem drugi dejavniki (premajhen trg, davčni sistem, itd.). In ja, popolna konkurenca ne obstaja nikjer na tem svetu. In nehi jokat s temi tajkuni. To je sam politična zadeva, kako nevednežem razložiti, zakaj imajo eni več in drugi manj.
Pa še to. Na eni strani imamo v Srbiji Mercator, na Kosovu pa recimo Telekom Slovenije s svojim operaterjem. Da boš imel primer za lažjo predstavo, za katero stran bi se odločil …
@Katarina: Dej ne bluzi s tem izkoriščanjem. Slabše plačana dela večinoma opravlajajo tujci iz slabše razvitih držav. Cest ne bodo gradili npr. Nemci, ker so oni predragi, ampak bodo zato raje uvozili cenejšo delovno silo, ki je pripravljena delati za ta denar, ki ga ponujajo. To ni nič novega. Sej to je logično. Če nočeš delati za ta denar, bomo pa drugega vzeli. Tudi vsi ti gradbinci na primer imajo na voljo vzeti ali pa pa pustiti. Če so pripravljeni za ta denar delati, pa naj. Zakaj bi bilo to obsojanja vredno? Saj nikjer na tem planetu nimajo fizični delavci višje plače kakor njihov direktor.
22. februar 2008 ob 11:42
Hotimir pravi:
No sej mi res ličiš na bakljavo al šamšnito
22. februar 2008 ob 11:42
katarina pravi:
lisica: je šele 73 let od konca II. svetovne vojne. da se ti to o vrednotah ne bo kdaj zareklo.
22. februar 2008 ob 11:47
katarina pravi:
NEKDO: slovenci gremo po kolenih v nemčijo delat, tut ceste pometat, doma smo /ste pa kaj … preveč fini, da bi delali na gradbiščih? in če bodo vsi čefurji šli … kdo vam/nam bo pa delal? ti, tvoj sosed? balalajke ….
22. februar 2008 ob 11:51
prof. dr.josko pravi:
Pa vrli moji Akademiki in intelektualci, saj ne da bi negiral vaso INTELEKTUALNOST,ki se odraza v prikritem cinizmu na racun dvojne nacianalnosti nase Katarine,ne vem a je vasa INTELEKTUALNA kri drugacne barve,vase dr…. drugacece smrdi? Ce je ste bolani in bo to potrebno zdravit.. Pa s tem mislim medicinsko( klasicno al pa alternativno..)-ker akademsko verjetno ne bo slo,kot vidite so zaradi tega ze nastopile akutne tezave…Vasa Kri je drugacne barve,koza tud,nacin razmisljanja…to pa vse zato ker iz enake nacionalnosti izhajate-Slovenske.In uboga nasa Katarina kjer pa to ni.tako..zaradi tega je taksen problem z njo,a ne??
Intelektualnost,NIMA MEJ…
22. februar 2008 ob 11:54
nekdo pravi:
Katarina, na svetu je še vedno ogromno ljudi, ki bi radi delali, pa nimajo kaj. Bomo pa Kitajce, Afričane, itd. začeli uvažati. Brez skrbi glede tega …
22. februar 2008 ob 12:15
Gaston pravi:
“gaston: aha … intelektualec ali akademik, ki ne prenese besede pička.
”
Katarina, sprevračanje tujih besed si pa res ne moreš šteti v čast.
Zgolj v informacijo, da ne bo nesporazumov. Brez težav prenesem tako ‘pičko’ kot ‘kurac’ ali ‘prasico’.
Pravim pa, da so to žaljivke, ki diskvalificirajo sogovornika. V tvojem zapisu so namenjene tistim, ki ne mislijo tako kot ti. To pa pomeni, da ne glede na to, kako zavzeto skušaš prepričati okolico in sebe (?), drugim ne dopuščaš, kaj šele sprejemaš tistega, kar zahtevaš zase – lastnega mnenja, različnega od tvojega.
Kdo si in kaj si pa boš morala odkriti sama. Jaz ne vidim nobene potrebe in se nimam namena ukvarjati s tem.
Ne glede na to, kakšen bo rezultat, pa ti (ponovno) priporočam, da zaradi lastne verodostojnosti, ostajaš na istem bregu. Menjavanje pozicij tako, kakor ti pač v posameznem trenutku pride prav, je namreč pozicija tistih, ki jim ti praviš pussy-ji, brezvretenčarji.
22. februar 2008 ob 12:15
borke pravi:
Hotimir, ti si ena popolna budala. Če bi srbi 91 imeli težnje po našem ozemlju bi nas zravnali z zemljo. Ker pa si ti eden od zaostalih janezkov pa še vedno misliš da je slovenijo obrasnilo nekaj totlno nabasanih in zadrogiranih kmeckotov. Svaka čast. naj živi Janša. Ha Ha
22. februar 2008 ob 12:19
katarina pravi:
GASTON: na istem bregu česa? jaz sem jaz, in ko slišim koga udrihat po “čefurjih” sem albanka, ko pa kdo reče kaj čez slovence, pa sem slovenka. valjd si to lahko dovolim al ne?!
pička ni žaljivka, je dejstvo. s tem ni mišljen spolni organ, pač pa karakter človek, ki bi mu lahko dali tudi oznako “ritoliznik in usranc”, ampak z besedo “pička” pač poveš še to, da tak človek nima svojega stališča in samozavesti, pač pa … kaj že?
n ne sušam prepričat nikogar, ker mi je čist vseeno kaj drugi mislite. izražam le svoje mnenje, vi pa … kakor komu drago. res mi je vseeno.
mimogrede: za lastno mnenje se ne rabim prepričevat sama.
22. februar 2008 ob 12:20
prof. dr.josko pravi:
Katarina -si kar si in ostani kar si!!mislim da se tega zelo dobro zavedas..ker to govori tvoje SRCE in ne UM…ki dostikrat ne performira slike take kot je..Edina prava resnica je tista ,ki jo clovek v SRCU cuti…naj bo taksna ali drugacna,razumljiva ali pa tudi ne..vse ostalo je ILUZIJA.
22. februar 2008 ob 12:33
Gaston pravi:
ups delete …..
kok sem jaz močna, a
lp, katarina
22. februar 2008 ob 12:34
notoriuosBIG pravi:
80 komentarjev na zapis, ki ni nič drugega kot podzavestno maščevanje avtoriteti očeta hahahaha?
22. februar 2008 ob 12:40
Gaston pravi:
Ne bi bil rad nesramen, ampak če dobro razumem, je tudi tole del domoljubja na Beograjskih ulicah -> http://www.24sata.hr/index.php?cmd=show_clanak&tekst_id=50913
Osim što su zapalili, porazbijali i uništili sve što se dalo, srpski vandali bacili su se u pljačkanje trgovina. Na udaru su prvi bili Levi’s i Benetton. Žene su iskoristile priliku da se besplatno obuku od glave do pete; punih ruku i s pretrpanim vrećicama izašle su iz razbijenih trgovina. Prema pisanju B92, dvije su se žene i potukle jer im se objema svidio isti model Puma tenisica. I dok se u pozadini čuje alarm u trgovinama, jedna žena bezbrižno u zubima nosi komad odjeće, jer su joj ruke prezauzete.
22. februar 2008 ob 12:41
katarina pravi:
seveda, GASTON, PISKEC, MAYA, McFly, MIRKO, LENKA … sej je u redu, pomirite se mora bit pa gužva za vašim računalnikom, a. tok vas je na njem.
notorius: moj fotr pa nima tuki nč zraven. če bi pa bosanci tkole zbijal bi pa njih razumela. pa sej poanta vsega posta je v besedi RAZUMETI.
ups, sem te prehitela.
22. februar 2008 ob 12:45
barbara pravi:
Pozabla sem še dodat, da je ta tvoj post nekaj najbolj grdega, kar sem prebrala v zadnjem času.
Sem prebrala tudi Gastonov post, ki si ga tako primitivno zbrisala. Je imel prav, tega pa ti ne boš dopustila.
Moja mati je Srbkinja, pa ji na kraj pameti ne pade takšen primitivizem kot ga zagovarjaš ti.
Zdaj pa me zbriši in si futraj ego s to navidezno močjo, ki si si jo ustvarila v glavi.
22. februar 2008 ob 12:46
davidpelko pravi:
nekdo. To govorjenje, da so firme slabše pod državno lastnino je tuljenje privatizacijskih oligarhov, ve se zakaj.
Ker so oni bolj sposobni vodit te firme kot privatne, kot državne jih pa niso znali.?! Zakaj bi Kodrež kot direktor z dobro plačo vodil merkur slabše kot sedaj, ko je njegov lastnik?
Popolnoma enako bi jo vodil, če bi vedel, da ga bo uprava takoj zamnejala z drugim, če rezultati ne bi bili dobri. Problem je v tem, da vsi pristavljajo piskerčke v teh podjetjih, nastavljajo direktorje na sistem, tako in toliko boš delal in dajal.
Misliš, da bi slovensko gospodarstvo delalo slabše, če bi lastniki bili VSI, tako kot je v osnovi privatizacijski zakon predvideval? Zagotovo ne, če bi uprave bile nadzorovane (zres nadzorovane) iz strani nadzornega sveta i nkjer bi nadzorni svet res zastopal DELNIČARJE, pa četudi jih je 10.000 (malih, seveda).
Vso to tvoje govorjenje je v smislu, bolje da firme damo neki peščici ljudi, oni bodo dobro delali, zato ker bodo lastniki. HALO?
Bauhaus ima podobne plače kot merkur, 10c eurov gor ali dol. Seveda tudi oni izkoriščajo situacijo, zakaj je ne bi, kojo pa že “domači” lastniki.
22. februar 2008 ob 12:56
Gaston pravi:
ne gaston, ne brišem te zato, ker bi napisal kaj takega, kar bi me motilo, ampak zato, ker sprevračaš besede. odpri svoj blog, pa tam to počni.
mimogrede: imam velikoooo časa in mi ej malo dolgčas in … se pač igram, a ne. pa še provociram zraven. in to slednje res obvladam.
22. februar 2008 ob 13:00
prof. dr.josko pravi:
NotoriuosBIG,
ja,ja se strinjam… v prvem delu-glede stevila odgovorov -80! sam mors pa priznat da je zadela bistvo,a ne?In to cist na preprost nacin…enostaven. Tud to je nekaj..Energija je stekla…
22. februar 2008 ob 13:00
štulič pravi:
“Bračo, Francuzi, napun’te topove i satrite sve naše, sve srbske dušmanine!”
(serbian trad.; “Tamo daleko”)
http://www.youtube.com/watch?v=Lra8tbk6MNQ
P.S. Hočem reč’. Brat_moj. Nemoj, da se praviš Englez oz., al’ naj neham ljubit’ Francozinje
22. februar 2008 ob 13:09
nekdo pravi:
davidpelko, prosim, prosim, nehi nakladat. Če bi bila ena Mura ali pa Paloma v privatnih rokah, je dolgoročno veliko več možnosti za boljše poslovanje kakor pa sedaj. Seveda, vsak šupak v politiki nastav nekoga, pa četudi je totalno nesposoben. In zato je večinoma privatizacija boljša kakor pa podjetja, ki so v javnosti. Sej ne rečem, nek manager bi mogu podjetje vodit tko kokr bi blo njegovo, sam kot vidiš to ni glih praksa. Na konc pa ko zafukajo firmo pa hočejo še nagrade.
Sicer pa recmo nek Kordež vodi podjetje tko kot prej. In nehi bluzit. Pač kupil si je podjetje. Pejt še ti na borzo pa začni kupovat delnice nekega podjetja, pa boš tudi ti imel ogromno premoženja. Kdo ti brani?
Seveda, spet tista foušija. Ker je nekdo lastnik firme, ki dobr laufa, smo pa fouš. Če pa bi slabo laufala, pa bi se privoščljivo hihital, kajne? Takrat ne bi bil pa nihče tajkun.
Vsak se mora znajti. Če se nisi sposoben znajti, pa ne obtožuj za svoje težave “tajkunov”.
22. februar 2008 ob 13:15
barbara pravi:
Gaston pa ni sprevračal tvojih besed, ampak te je samo CITIRAL.
22. februar 2008 ob 13:37
katarina pravi:
ne, gaston jih je sprevračal. pika. citirati tistega ni mogel, ker nikjer ne piše. ker … če bi pisalo, potem ne bi zbrisala, a ne. mislim, misli …
22. februar 2008 ob 13:38
barbara pravi:
A tisto o dolgčasu si tud zbrisala? Ja, pa če si sama to napisala!?! Niti svojih lastnih besed iz ust drugih ne dopuščaš. He he he he
22. februar 2008 ob 13:42
notoriuosBIG pravi:
˝pa še provociram zraven. in to slednje res obvladam.˝
provociranje je zate ponovit 10x pička in brisanje kometarjev ki ti ne ustrezajo hahahaha??
22. februar 2008 ob 13:43
barbara pravi:
Đizs, Katka. Bom še enkrat.
…… ups, dalete. eto, pa ne boš.
vidiš, ta temperament ….
22. februar 2008 ob 13:50
katarina pravi:
barbara: in? sem jih napsiala jaz in so gor, a ne. nisem jih zbrisala. torej si nisem premislila, pa če bi si, bi jih pa pač zbrisala, a ne.
moje besede so iz mojih usta, jasno. kaj bodo iz tvojih? fak .. res
notorius: mislim, da sem ponovila … 3x, daj bodi prijazen in preštej še enkrat.
komentarje pa brišem … ker so res brezzvezni. in ker bm zdaj zaprla post, ker grem v kino, komentarjev je pa itak že zdaj preveč.
22. februar 2008 ob 13:51
http://oceni.zgodbice.net pravi:
Kad voljem voljem, a kad ne voljem …. koljem / Balkanski temperament…
Ne morem si pomagat. Ko gledam posnetke iz Beograda si zaželim, da bi bila tam in da bi skupaj s tistimi … razbijala. Jebiga, balkanski temperament.
Balkanski temperament … je ena od stvari, ki mi je blazno všeč … tudi na meni.
Ko ljubim, …
22. februar 2008 ob 15:43
barbara pravi:
To si pisala pri zlobi. Tvojih več osebnosti…
sovražim bit pol pol in prav grozno se počutim zdaj med samimi srbi, ker … ne moreš verjet, kako ljudje stvari, ki se dogajajo daleč daleč stran vzamejo za svoje. kaj imam jaz s kosovom, razen, da je moj oče od tam? in kaj imam s srbijo, razen, da sem se dvakrat peljala po njej v kosovo?
22. februar 2008 ob 19:36
mica pravi:
mislim, da tokratni zapis Katarino razgali do konca.
In to, čemur se v napisanem reče hm..”temperament”, je v bistvu le človek brez kančka čustvene inteligence, človečnosti in žal tudi ženskosti.
22. februar 2008 ob 19:38
barbara pravi:
mica, izbrisana boš
22. februar 2008 ob 19:41
mica pravi:
nič hudega barbara. prebralo me bo vsaj okoli 100 od tistih, ki jim komentarji prihajajo na mail. tako kot meni.
Sem in tja se mi, žal, zgodi, da me je sram, da sem ženska.
22. februar 2008 ob 19:45
rabarbara pravi:
Ta zapis si ne zasluži nobenega
komentarja. Torej, brez komentarja.
22. februar 2008 ob 19:47
katarina pravi:
dajta si duška. itak nimata kaj bolj pametnega počet. pol … ko bosta končali, pa v kot na kolena in molit za odrešitev moje duše.
22. februar 2008 ob 19:56
barbara pravi:
Nisem verna, tako da mi predlagaj kaj boljšega, pliz
22. februar 2008 ob 20:48
katarina pravi:
lohk se ga tut zapiješ od žalosti, ker obstajam ali pa se ga zadaneš al pa greš spat in sanjaš poletni dan.
22. februar 2008 ob 20:52
barbara pravi:
Spat pa še ne grem, imava z dragim posebne načrte za danes zvečer
Malo vinčka bo tud zraven, tako da ti vsaj delček želje izpolnim.
22. februar 2008 ob 21:51
Exposé pravi:
“katarina pravi:
lisica: je šele 73 let od konca II. svetovne vojne. da se ti to o vrednotah ne bo kdaj zareklo.
22. februar, 2008 ob 11:47″
Druga svetovna vojna se je zakljucila leta 1945 in od tega ni minilo 73 let, splosna razgledanost je pa vrednota povprecnih Slovenckov.
Lep vecer se naprej in Kosovo ni Srbija, a nic ne gledate porocil zadnje dni
pardon, expose. 63 let je od tega. napača za 10 let, pa žal v slabo tega, da bo še veliko vode preteklo, preden bomo “pozabli” oz. rekli, da je evropa miroljubna. lp, katarina
22. februar 2008 ob 21:58
Hotimir pravi:
Ha ha pravkar sem na Fetalijevem blogu
Tiste tvoje temperamentne ženskice, bodo verjetno vzklikale…Kosovo damo, ukradene cote ne damo…ha ha ha ha Pa saj so res siromaki tam dol. dej ko ne morejo več ropat po hrvaški, bosni in kosovu, bodo pa kar sami seb začeli krast….luda kuća
http://fetalijtyschew.blog.siol.net
pogledal posnetke iz you tuba, o balkanskem-srbskem temperamentu in njihovem boju za kosovo…:) Pravzaprav je vse jasno Katarina a ne
22. februar 2008 ob 22:41
Dajana » Zakaj ljubim in zakaj sovražim Srbe pravi:
[...] Katarina: Kad voljem voljem a kad koljem… [...]
22. februar 2008 ob 23:14
Bučar pravi:
To pičko bi blo treba (namenoma bom cinično uporabu njen style) izšamarit u pičku materinu in jo poslat s prvim jebenim busom v beograd pa naj tam pametuje in krade cunje tko kot tedve cipe nekultivirane… klik(http://fetalijtyschew.blog.siol.net/)
Nasploh sm biu mnenja da je tale blogerski nivo kr visok, a očitno jih premal berem, ker tako sranje … ampak okej.
39. člen URS
(svoboda izražanja)
Zagotovljena je svoboda izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja.
Vsakdo ima pravico dobiti informacijo javnega značaja, za katero ima v zakonu utemeljen pravni interes, razen v primerih, ki jih določa zakon.
… nam vsem daje pooblastilo da mislimo in dihamo odprte glave, drug druzga lahko pošiljamo v PM in nazaj, kar pa je konc koncev čist okej… je pa spet stvar debate kje se to “pooblastilo” konča in kje se začne razžalitev naroda, naše kulture, zastave.
But i’m not here for this shit …
23. februar 2008 ob 02:52
Marcos pravi:
Če je zate to temperament, je zame to navadna kraja, nič drugega. Srbi so vsi isti, čim so pizdarije, gremo izropat vse, kar vidmo. Me pa nekaj zanima: če bi bila ti med tistimi, ki so jim razbili in izropali trgovine, ali bi tudi v tem primeru rekla, ah saj je samo “temperament”? Tako obnašanje je nesprejemljivo za civilizirano državo, kar pa Srbija očitno ni, saj izkoristijo vsako priliko, da kaj ukradejo, pa čeprav škatlo čokolado iz trgovine.
23. februar 2008 ob 03:06
djubre pravi:
Pliz.. Zakaj enačiš Srbijo z Balkanom.. IN zakaj posplošueš.. Niso vsi Srbi divjaki in niso vsi Balkanci srbski divjaki.. Bošnjaki smo izrazite melanholične pičke, kar se je pokazalo v zadnji vojni, npr..
23. februar 2008 ob 03:59
djubre pravi:
Pa ti vandali so večinoma najstniki, ki izkoriščajo razmere, da se gredo pustolovščine.. Žrtev na ameriškem veleposlaništvu, je bila stara 14 let..
23. februar 2008 ob 04:02
Marcos pravi:
V redu, razumem, so pač najstniki, ampak ne razumem pa tega, da jih Katarina tukaj še zagovarja…., ko pa vse skupaj ni drugega kot vandalizem, ona pa to enači s temperamentom. Kot sem že dejal, če bi ji kdo kar tako razbil avto, dvomim da bi o njem dejala, da je temperamenten
23. februar 2008 ob 04:30
pero pravi:
Živjo Katarina,
Oprost, ker sem ti rekel glupača. For your info, verjetno težko verjet, a tvoj prispevek je bil prvi slovenski blog, ki sem ga sploh pogledal. Po naključju sem ravno nekaj dni službeno na Kosovu in ob prostem času mal pobrskam za pošto in preberem novice. Odprl sem ga le, ker se je pojavil na glavni strani Siol-a zaradi naslova.
Zdaj sem prebral nekaj tvojih drugih blogov in moram priznat, da sem fasciniran nad tistimi, ki so osebni…odlično pišeš, pravzaprav mi ni jasno zakaj puščaš komentarje, ki so glede na vsebino res večinoma irelevantni in neprimerljivi…zguba časa prebirat vse to.
Torej, če zaključim, glede na malo boljši uvid tvoja razmišljanja, sedaj sploh ne bi reagiral na dotični blog. Bi s pač mislil, jebiga, tuki je pač šla tja, kjer se jaz sicer ne strinjam, a ma še tolk več dobrga, k mi je všeč, da nimam nobene potrebe, da se izpucavam. Ajd drž se, vse najboljš ti želim!!!! in sigurn se ne bova več slišala, ker doma sigurno ne bom bral blogov…raj pač živim življenje
23. februar 2008 ob 10:41
katarina pravi:
lepo vreme ti želim
23. februar 2008 ob 10:53
Blitz pravi:
katarina, tvoj zapis je odličen prikaz razlogov, zakaj je Jugoslavija utopija in zakaj je torej razpadla.
P.S.: komentatorji smo seveda zeh zeh predvidljivi toliko, kolikor je predvidljivo tvoje pisanje
23. februar 2008 ob 12:39
Logitech pravi:
Kako
iz dneva v dan
zivimo
za potrditve
Zelim vam
vse
najboljse
in
veliko
korenja in
solate in
kako lep
dan
lep srckan super
pozdra-
-vcek
vsem
23. februar 2008 ob 15:43
katarina pravi:
blitz: in tvoj komentar zeh zeh
23. februar 2008 ob 17:35
Leontina pravi:
4 C ( C = S )
Samo sloga Srbina spašava.
Srbi trmasto gazijo po zgodovini in se ničesar ne naučijo.
Kot v eni pesmici iz osnovne šole:
“…učio ih učio od srede do petka, al ništa drugo ne nauči pačurlija ta, nego što je i pre znala, ga, ga, ga…”
Tako nekako je, če me še spomin ni zapustil, morda J. J. Zmaj
23. februar 2008 ob 21:23
duko pravi:
Balkanski temperament? Balkanske živali, prej. Pardon – životinje. Majke mi. Še kaj? Na primer: jebiga.
23. februar 2008 ob 23:59
Starševstvo + » Pa saj je samo zemlja … Zakaj je ne pustite Hrvatom, ki si jo tako želijo? pravi:
[...] kaj sem po narodnosti, me boste poslali na Hrvaško – domov, ker bom za vas Hrvatica (kot sem bila v tem postu Srbkinja), ampak moram se pošalit na vaš – zdaj se bom postavila v drugo polovico, torej [...]
1. marec 2008 ob 14:47